Wat moet ik nu gaan doen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:23 schreef moemoe het volgende:
De interland van vanavond is afgelast.
Wat is nou de bedoeling van dat liedje?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:41 schreef d4v1d het volgende:
Na de heftige gebeurtenissen op zondagavond wil ik Harry toch graag een hart onder de riem steken.
Harry, welke mongool er ook op FOK! langs komt, we staan altijd voor je klaar.
Ik wil graag het volgende nummer aan jou opdragen namens de hele NWS SC
Ik ga wel in de gaten houden of heel Hannover wordt opgeblazen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Engeland - Frankrijk kijken, ga ik ook doen.
Alleen nog even de zender vinden..
twitter:PerryFeenstra twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:51:35POLITIE: CONCREET GEVAAR VOOR HEEL HANNOVER EXTRA UITZENDING RTLZn.a.v ontruiming stadion #duined Duitsland-Nederlandom 20.14 uur @RTLZ reageer retweet
Dat wordt weer een druk avondje voor je als ik zo Twitter bekijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga wel in de gaten houden of heel Hannover wordt opgeblazen.twitter:PerryFeenstra twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:51:35POLITIE: CONCREET GEVAAR VOOR HEEL HANNOVER EXTRA UITZENDING RTLZn.a.v ontruiming stadion #duined Duitsland-Nederlandom 20.14 uur @RTLZ reageer retweet
Dat lijkt me wel serieus een leuk programma om te zien.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Moet ook nog Meer voor Mannen terugkijken.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat wordt weer een druk avondje voor je als ik zo Twitter bekijk.
En dan kom je met zo'n deprimerend zeiknummer?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:41 schreef d4v1d het volgende:
Na de heftige gebeurtenissen op zondagavond wil ik Harry toch graag een hart onder de riem steken.
Harry, welke mongool er ook op FOK! langs komt, we staan altijd voor je klaar.
Ik wil graag het volgende nummer aan jou opdragen namens de hele NWS SC
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Onterechte klacht.
Sneller krijg je het nieuws nauwelijks binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |