quote:Op maandag 30 november 2015 09:43 schreef DJKoster het volgende:
Geen aftercredits scène bij mijn download. Deze dus?People are bitching that KILLERS cut off an after the credits thing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 februari verder, als ik dan nog zin heb om te kijken.
This actually aired after the first segment of Into The Badlands,
can\'t expect them to keep it but here you are... It was probably meant
to be after the credits but AMC wants to get more viewers for Into The
Badlands...
![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef MissLuna het volgende:
Niet echt de seizoensfinale die ik had verwacht. Beetje tam.Kirkman adresseerde dat in Talking Dead toen een fan het ook vroeg. Hij had een verhaal over dat het niet praktisch is om dit te doen, omdat het uitdroogt en de geur verdwijnt, en omdat het risico bestaat dat je ziektes oploopt en dergelijke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fixed...
Dat van die schone gezichten werd niet besproken. Maar dit soort onzorgvuldigheden zijn eigen aan deze serie. Die scène met de Negan-bikers slaat eigenlijk ook nergens op. Dat ze 'opeens' worden tegengehouden op een lange rechte weg.
Trouwens, op dat moment hebben ze het 'help...' al gehoord. Maar daar hebben ze het dan al over gehad kennelijk?
Die bikers waren ook gewapend, dus het risico is er altijd om geraakt te worden. Verder rijd je echt niet zomaar over die motoren heen. Het is niet een hele grote tanker, dus de kans bestaat dat ze vast komen te zitten met een motor onder die car.quote:Op maandag 30 november 2015 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik met een tanker zou rijden en ik zie ineens een groepje gewapende bikers, dan zou ik gewoon plankgas er doorheen ploegen hoor, ze maken geen kans als je die motoren platrijdt. Maar ja, dat zou ook weer te logisch zijn hè.
Gewoon de bikers opblazen met de RPG's van Abrahamquote:Op maandag 30 november 2015 18:48 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Die bikers waren ook gewapend, dus het risico is er altijd om geraakt te worden. Verder rijd je echt niet zomaar over die motoren heen. Het is niet een hele grote tanker, dus de kans bestaat dat ze vast komen te zitten met een motor onder die car.
ik heb dat veel sterker bij Eugene dan bij Carlquote:Op maandag 30 november 2015 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
Wat zullen we allemaal blij zijn op de dag dat Carl dood gaat.
Dat stukje deed me wel echt denken aan een scene uit een van de Telltale games epsquote:
Zeiden ze bij Talking Dead ook (of iets van deze trant), vooral Jason Alexander (George Constanza uit Seinfeld), waarop de acteur die hem speelt de presentator (Chris Hardwick) via twitter ze uitnodigde voor koekjes en melk, maar dat Jason Alexander niet uitgenodigd was.quote:
help me eens even herinneren?quote:Op maandag 30 november 2015 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat stukje deed me wel echt denken aan een scene uit een van de Telltale games eps
Ik weet de details niet meer precies, maar here goes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tim86 op 30-11-2015 22:57:34 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 30 november 2015 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet de details niet meer precies, maar here goes:ah ja ik weet het weer, mooi stukje ook daarna met dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |