help me eens even herinneren?quote:Op maandag 30 november 2015 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat stukje deed me wel echt denken aan een scene uit een van de Telltale games eps
Ik weet de details niet meer precies, maar here goes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tim86 op 30-11-2015 22:57:34 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 30 november 2015 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet de details niet meer precies, maar here goes:ah ja ik weet het weer, mooi stukje ook daarna met dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik me ook af, hij voegt echt niets toequote:
Andrea hebben ze ook echt verneukt snap nog steeds niet waarom ze die uit de serie hebben geschrevenquote:Op maandag 30 november 2015 13:07 schreef Euforisch het volgende:
Ach, ze hebben in de serie best veel awesome karakters verneukt, dus het verbaast me ook weer niet.
Volgens mij 14/02/2016quote:Op maandag 30 november 2015 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Matige aflevering toch.
Beloofde een stuk meer spektakel vooraf, maar we zijn eigenlijk nauwelijks een steek verder.
Wanneer gaan we weer verder? Maart ergens?
Hij is cool zoals Denzel Washington in Book of Eliquote:Op maandag 30 november 2015 23:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kom op zeg, is er nog iemand die Morgan niet schijtirritant vind? Wat een mongool.
Ik vind Carol velen malen erger. Ze moet een sterke vrouw voorstellen maar het is totaal niet geloofwaardig. Als ze Morgan met rust had gelaten dan was de situatie nooit uit de hand gelopen.quote:Op maandag 30 november 2015 23:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kom op zeg, is er nog iemand die Morgan niet schijtirritant vind? Wat een mongool.
Mijn gedachte: Houdt! Je! Kop!quote:
Mee eens, meest irritante karakter van de gehele seriequote:Op dinsdag 1 december 2015 04:11 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik vind Carol velen malen erger. Ze moet een sterke vrouw voorstellen maar het is totaal niet geloofwaardig. Als ze Morgan met rust had gelaten dan was de situatie nooit uit de hand gelopen.
In feite is ze verantwoordelijk dat twee van de sterkste teamleden uitgeschakeld zijn. Dat gedoe met de wolf had makkelijk kunnen wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |