Dat vraag ik me ook af, hij voegt echt niets toequote:
Andrea hebben ze ook echt verneukt snap nog steeds niet waarom ze die uit de serie hebben geschrevenquote:Op maandag 30 november 2015 13:07 schreef Euforisch het volgende:
Ach, ze hebben in de serie best veel awesome karakters verneukt, dus het verbaast me ook weer niet.
Volgens mij 14/02/2016quote:Op maandag 30 november 2015 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Matige aflevering toch.
Beloofde een stuk meer spektakel vooraf, maar we zijn eigenlijk nauwelijks een steek verder.
Wanneer gaan we weer verder? Maart ergens?
Hij is cool zoals Denzel Washington in Book of Eliquote:Op maandag 30 november 2015 23:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kom op zeg, is er nog iemand die Morgan niet schijtirritant vind? Wat een mongool.
Ik vind Carol velen malen erger. Ze moet een sterke vrouw voorstellen maar het is totaal niet geloofwaardig. Als ze Morgan met rust had gelaten dan was de situatie nooit uit de hand gelopen.quote:Op maandag 30 november 2015 23:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kom op zeg, is er nog iemand die Morgan niet schijtirritant vind? Wat een mongool.
Mijn gedachte: Houdt! Je! Kop!quote:
Mee eens, meest irritante karakter van de gehele seriequote:Op dinsdag 1 december 2015 04:11 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik vind Carol velen malen erger. Ze moet een sterke vrouw voorstellen maar het is totaal niet geloofwaardig. Als ze Morgan met rust had gelaten dan was de situatie nooit uit de hand gelopen.
In feite is ze verantwoordelijk dat twee van de sterkste teamleden uitgeschakeld zijn. Dat gedoe met de wolf had makkelijk kunnen wachten.
Ze lieten daarna overduidelijk de beet zien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:55 schreef dapluiz het volgende:
Was deanne nou wel echt gebeten ? Ze brachten zo overduidelijk in beeld dat ze met haar rug op een zaagblad viel dat ze daar nog iets mee zouden doen.
Superirritant inderdaad, dat betweterige irritante hoofd elke keer in beeld. Bah. Totaal ongeloofwaardig ook, zo'n muurbloempje dat de hele tijd semistoere taal uitslaat. Zsm dood aub.quote:Op dinsdag 1 december 2015 04:11 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik vind Carol velen malen erger. Ze moet een sterke vrouw voorstellen maar het is totaal niet geloofwaardig. Als ze Morgan met rust had gelaten dan was de situatie nooit uit de hand gelopen.
In feite is ze verantwoordelijk dat twee van de sterkste teamleden uitgeschakeld zijn. Dat gedoe met de wolf had makkelijk kunnen wachten.
ze werd in zeer korte tijd zeer ziek, met alleen een snee wordt je dat niet maar ook ik zag niet dat ze gebeten werdquote:Op dinsdag 1 december 2015 09:55 schreef dapluiz het volgende:
Was deanne nou wel echt gebeten ? Ze brachten zo overduidelijk in beeld dat ze met haar rug op een zaagblad viel dat ze daar nog iets mee zouden doen.
carol is absoluut geen muurbloempje... ze draaft soms alleen wat door in haar volhardendheid om de groep te beschermenquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:50 schreef Merkie het volgende:
Vond het wel een spannende aflevering. Vond het wel cool dat ze eindelijk weer de truc uit seizoen 1 opnieuw gingen uitvoeren
.
[..]
Superirritant inderdaad, dat betweterige irritante hoofd elke keer in beeld. Bah. Totaal ongeloofwaardig ook, zo'n muurbloempje dat de hele tijd semistoere taal uitslaat. Zsm dood aub.
Dat ze echt gebeten werd zie je ook niet, maar wel de bijtwond zelf.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ze werd in zeer korte tijd zeer ziek, met alleen een snee wordt je dat niet maar ook ik zag niet dat ze gebeten werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |