Imagine is wel mooier dan de gehele top 4.quote:Op maandag 16 november 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd niet van die Rien en Arien acties.
Zolang ze verliezen hou ik ook van Ajax.quote:
Dat zal best.quote:Op maandag 16 november 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imagine is wel mooier dan de gehele top 4.
Heel Ajax is niveau lagere school.quote:Op maandag 16 november 2015 21:19 schreef Merkie het volgende:
Dat rapport is echt lachwekkend amateuristisch geschreven. Hoeft niets over de inhoud te zeggen, maar het is niveau brugklas.
Die moet naar een gesticht , echtquote:Op maandag 16 november 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Ratjetoe verdedigt de aankoop Gudelj. FYSIEK en ERVARING is immers belangrijk en werd gemist.
quote:Op maandag 16 november 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Ajax is niveau lagere school.
Die maakt er een sport van om samen met LitmanenAFCA zo tegendraads mogelijk te doen.quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moet naar een gesticht , echt
Klopt, verbazingwekkend dat zo'n amateuristische organisatie nog wel wat presteert.quote:Op maandag 16 november 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Ajax is niveau lagere school.
Tegendraads in de vorm van '' we staan eerste hoor, niks aan de hand ''quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die maakt er een sport van om samen met LitmanenAFCA zo tegendraads mogelijk te doen.
Ze hebben weer eens mazzel dat Ajax tot de winterstop een walk-in-the-park heeft.quote:Op maandag 16 november 2015 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegendraads in de vorm van '' we staan eerste hoor, niks aan de hand ''
Litmanenafca claimt ook dat als hij serieus over voetbal wil praten hij dat met vrienden doet en niet op een forum.quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die maakt er een sport van om samen met LitmanenAFCA zo tegendraads mogelijk te doen.
Gelukkig kunnen ze geen kant meer op als we Europees gaan spelenquote:Op maandag 16 november 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben weer eens mazzel dat Ajax tot de winterstop een walk-in-the-park heeft.
quote:Op maandag 16 november 2015 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Litmanenafca claimt ook dat als hij serieus over voetbal wil praten hij dat met vrienden doet en niet op een forum.
Feyenoord eindigt er al 9 jaar onder.quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, verbazingwekkend dat zo'n amateuristische organisatie nog wel wat presteert.
Dat zeg ik, verbazingwekkend.quote:Op maandag 16 november 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt er al 9 jaar onder.
Cambuur thuis gaan jullie verliezen, die zijn echt in vorm.quote:Op maandag 16 november 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben weer eens mazzel dat Ajax tot de winterstop een walk-in-the-park heeft.
Schande van de eeuw.quote:Op maandag 16 november 2015 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze geen kant meer op als we Europees gaan spelen
Guddequote:Op maandag 16 november 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt er al 9 jaar onder.
Ik Amstel Bierquote:Op maandag 16 november 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink ondertussen Lipton® Ice Tea.
2 vingers in de neus.quote:Op maandag 16 november 2015 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic pakken we gewoon en die Noren ook
Frank de Boer 4 keer kampioen
Nu is het in Rotterdam ook een zooi geweest. Toen met De Graafschap thuis, dat was wel heel schrijnendquote:
Ho ho, Fener moet ook veel punten verspelen;quote:Op maandag 16 november 2015 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic pakken we gewoon en die Noren ook
Frank de Boer 4 keer kampioen
Ik eet Lays® Sensations Sweet Chili™quote:Op maandag 16 november 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink ondertussen Lipton® Ice Tea.
Donnyquote:Op maandag 16 november 2015 21:24 schreef Merkie het volgende:
Sven van Beek op het middenveld bij Ajax.
Dit vind ik echt een knallende kneiter.quote:
Dat doen ze ook , die kunnen er gewoon kut van .quote:Op maandag 16 november 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, Fener moet ook veel punten verspelen;
Je weet welk plaatje we nu kunnen verwachten héquote:Op maandag 16 november 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu is het in Rotterdam ook een zooi geweest. Toen met De Graafschap thuis, dat was wel heel schrijnend
Maar Ajax heeft in die zooi ook nog 4x de schaal mogen vasthouden
Er schijnen signalen te zijn dat er een deuk in 1 zit.quote:Op maandag 16 november 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je weet welk plaatje we nu kunnen verwachten hé
Ik stikte bijna in mijn drinken toen ik de redenatie over Achahbar hoorde.quote:Op maandag 16 november 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Zou bij Feyenoord ook meer moeten gebeuren. Pas aankopen als de aankoop beter is dan jeugd.
Dat gebeurt toch ook want Immers.quote:Op maandag 16 november 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Zou bij Feyenoord ook meer moeten gebeuren. Pas aankopen als de aankoop beter is dan jeugd.
Valt wel mee toch? Ik kan niet veel gevallen opnoemen.quote:Op maandag 16 november 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij is Johannes daar een fan van.quote:Op maandag 16 november 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik eet Lays® Sensations Sweet Chili™
Van Der Heijdenquote:Op maandag 16 november 2015 21:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik kan niet veel gevallen opnoemen.
FdBmet4schalen?quote:Op maandag 16 november 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je weet welk plaatje we nu kunnen verwachten hé
Van der Heijden.quote:Op maandag 16 november 2015 21:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Immersquote:
Een echte rechtsback was er nou ook niet echt toen Rutten instapte.quote:Op maandag 16 november 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immers
Kramer
KAZIM KAZIM
Wilkshire
Boel de Roes
Kramer, Kazim, Gustafson, Vejinovic, Jan Arie, Botteghin.quote:Op maandag 16 november 2015 21:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kongoloquote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Welke jeugd is beter dan die 3 dan?
Oke Wilkshire kon nog wel.quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een echte rechtsback was er nou ook niet echt toen Rutten instapte.
Gustafson maakt Feyenoord wel beter.quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kramer, Kazim, Gustafson, Vejinovic, Jan Arie, Botteghin.
iedereenquote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Welke jeugd is beter dan die 3 dan?
Eliaquote:Op maandag 16 november 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immers
Kramer
KAZIM KAZIM
Wilkshire
Boel de Roes
Wilkshire was viesdik.quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke Wilkshire kon nog wel.
Duarte![]()
![]()
Resitquote:Op maandag 16 november 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Schuurman ipv die slappe Zweed zou ik ook toejuichen.
Kongolo staat nu linksback omdat Arie moet spelen. Niet zo dom doen.quote:
Wie zijn er uit de jeugd beter dan hen op dit moment?quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kramer, Kazim, Gustafson, Vejinovic, Jan Arie, Botteghin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |