SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door kanovinnie op 16-11-2015 20:38:52 ]
Ik kreeg al een telegram of ik wel effe rustig aan wil doen het eerste jaar omdat het ook voor hem leuk moet blijven. En dat zal ik uiteraard doen.quote:Op maandag 16 november 2015 20:40 schreef ratatat het volgende:
Patty loopt het al dun door de broek.
Ongetwijfeld. Kom ik nog wel achterquote:Maar moet je ook niet een medische keuring doen voor sportklasse dan?
Hé wah denkuh gij van mij? Naar Turkije voor een vakantie week all-in? Man daar wil ik nog niet begraven liggen, laat staan een week in een resort daar met alle Henk en Ingrids van dze wereld. Gewoon werken dus, en vrijdag weer thuis.quote:Op maandag 16 november 2015 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
En sokken gekocht en een windstopper. Kan ik gesoigneerd gaan koersen.
HAHAHAHA TOERDER!!!quote:Op maandag 16 november 2015 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kreeg al een telegram of ik wel effe rustig aan wil doen het eerste jaar omdat het ook voor hem leuk moet blijven. En dat zal ik uiteraard doen.
[..]
Ongetwijfeld. Kom ik nog wel achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie daar enkel een reis/fiets verzekering. Niets over zorgverzekeringen..quote:Op dinsdag 17 november 2015 06:36 schreef MarcoD het volgende:
Die kanoen idd even je zorgverzekering erop nakijken. kan makkelijk via sportzeker.nl
excuus, www.sportzorg.nlquote:Op dinsdag 17 november 2015 07:35 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ik zie daar enkel een reis/fiets verzekering. Niets over zorgverzekeringen..
Nee dus. (ditzo zonder aanvullende dingen). Volgend jaar maar even oversluiten naar een ander dusquote:Op dinsdag 17 november 2015 06:36 schreef MarcoD het volgende:
Die kanoen idd even je zorgverzekering erop nakijken. kan makkelijk via sportzorg.nl
Ik heb dan het topsport medisch onderzoek nodig? Voor mensen die zeer intensief sporten?quote:Basis Sportmedisch Onderzoek
Voor sporters die minder dan 7 uur/week sporten en daarbij geen/weinig problemen hebben. Tevens geschikt voor jeugdsporters.
Inhoud:
Lengte, gewicht, vetpercentage, ogentest, kleurentest, urinetest
Algemeen intern en orthopedisch onderzoek.
Specifiek orthopedisch onderzoek gericht op de sporttak en op eventuele klachten
Advisering
Standaard rapportage.
Basisplus Sportmedisch Onderzoek
Voor personen die intensief sporten (> 7 uur/week) of dit willen gaan doen. Ook voor sporters met meerdere of steeds terugkerende problemen, ofzelf dit onderzoek willen. Tevens licentiekeuring voor de KNWU.
Inhoud:
Als het Basis Sportmedisch Onderzoek
Longfunctie
Elektrocardiogram (rust-ECG)
Bloedonderzoek met hemoglobine (Hb) en cholesterol. Op indicatie kan extra bloedonderzoek worden verricht
Groot Sportmedisch Onderzoek
Voor personen die zeer intensief sporten, en/of die ouder zijn dan 35 jaar, zeker wanneer ze na een periode van jaren inactiviteit weer met sporten willen beginnen. Conditiemeting en beoordeling van de belastbaarheid van het hart zijn de toegevoegde waarden.
Inhoud:
Als Basisplus Sportmedisch Onderzoek
Maximale inspanningstest met ECG-controle. Bij de inspanningstest wordt er een ECG (hartfilmpje) gemaakt tijdens inspanning. De sportarts kan zien hoe het hart zich bij inspanning gedraagt.
Waarom een Groot Sportmedisch Onderzoek?
Afwijkingen aan het hart komen meestal pas tot uiting bij een maximale inspanningstest.
Bepaling van uw maximale hartslag, waardoor er individuele trainingsrichtlijnen kunnen worden vast gesteld (waar moet uw hartslag liggen voor vetverbranding, conditietraining.
Blessures tot een minimum beperken.
Risico’s op hart- en vaatziekten verkleinen.
Sportkeuze laten aansluiten bij uw hun fysieke lichamelijke kwaliteiten.
Uitgebreid sportmedisch onderzoek (ook wel topsportmedisch onderzoek genoemd)
Voor personen die zeer intensief sporten en daarbij prestatiegericht bezig zijn. Een must voor wielrenners, hardlopers en triatleten.
Inhoud:
Als Groot Sportmedisch Onderzoek
Ademgasanalyse (anaerobe drempeltest)
Tijdens de maximale inspanningstest vindt er ademgasanalyse plaats. Met deze waarden kan nauwkeurig de anaerobe drempel (omslagpunt) worden bepaald, de VO2-max en de trainingszones. Tijdens de inspanningstest wordt telkens de intensiteit verhoogd onder continue ECG-controle. Vervolgens worden de trainingszones bepaald aan de hand van de anaerobe drempel, rusthartfrequentie en maximale hartfrequentie
Ik ben dat hele ritje ook aleen maar BRC'ers tegengekomen, en jou net gemist.quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
Vanaf 1:50 ongeveer
Tis toch niet te geloven? http://labs.strava.com/flyby/viewer/#433974358,gNfdGQ==
Ik raad trouwens af om de komende tijd langs de provinciale weg tussen krommenie en wormerveer te fietsen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik ben dat hele ritje ook aleen maar BRC'ers tegengekomen, en jou net gemist.
ok!quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik raad trouwens af om de komende tijd langs de provinciale weg tussen krommenie en wormerveer te fietsen.
Verf op de weg door de omleidingen vanwege de wegwerkzaamhedenhele schoen onder
Waarom? Die medische keuring hoef je maar 1x te doen hoor, daarna kan je licentie gewoon verlengen na een jaarlijks vragenenquête ingevuld te hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 07:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee dus. (ditzo zonder aanvullende dingen). Volgend jaar maar even oversluiten naar een ander dus
Ik raad pertinent af tussen krommenie en wormerveer te fietsen, daar wil je toch niet dood gevonden worden ofwa.quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik raad trouwens af om de komende tijd langs de provinciale weg tussen krommenie en wormerveer te fietsen.
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik raad pertinent af tussen krommenie en wormerveer te fietsen, daar wil je toch niet dood gevonden worden ofwa.
Oh, ik dacht elk jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarom? Die medische keuring hoef je maar 1x te doen hoor, daarna kan je licentie gewoon verlengen na een jaarlijks vragenenquête ingevuld te hebben.
Nee, het enige qua kosten wat jaarlijks terugkeert zijn de kosten voor de licentie en je lidmaatschap van je vereniging. Beetje onzin om alleen voor die eenmalige sportkeuring van verzekeraar te gaan wisselen imo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren
[..]
Oh, ik dacht elk jaar.
Sowieso heb ik nu een hele basic. 1tje die wat meer sportdingen/fysio vergoed zou wel handig zijn.
Herkenbaar. 10 afspraken a 45 euro is niet zo fantastischquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb nu ook een basuc verzekering en dat heb ik dit jaar geweten ook met mijn knie. Fysio, krukken etc. tikte allemaal lekker aan. Volgend jaar ga ik dus ook voor een verzekering die in ieder geval fysio dekt. Als 'sporter' is dat soms toch best handig.
http://deorkaan.nl/brug-krommenie-pas-na-januari-2017-vervangen/quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Alle aanpassingen ter voorbereiding van de uitvoering worden verwijderd. De verkeersmaatregelen en omleidingen die deze week (per 16 november) zouden starten, komen te vervallen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef Gripper het volgende:
Gewicht is kilootje of 6 hoger dan vd zomer
Nu gooi je meteen de enige 'geldige' reden overboord om er niet te fietsen...quote:Op woensdag 18 november 2015 09:40 schreef ddx het volgende:
[..]
http://deorkaan.nl/brug-krommenie-pas-na-januari-2017-vervangen/
[..]
Welke beurs?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef Gripper het volgende:
Omdat ik vorige week alle dagen op een beurs stond, met de hele dag staan en twee avonden met wat drank op, heb ik de sportschool toen maar een weekje overgeslagen. Dus vanavond dacht ik al: dat zal wel zwaar worden.
Maar het ging allemaal zo lekker, moeiteloos een paar nieuwe maxen gezet. Kennelijk is een keer een week overslaan ook niet zo erg.
Gewicht is kilootje of 2 hoger dan vd zomer, hopelijk alleen maar spier natuurlijk!
Volgende week is er iemand met een spektang in de sportschool, kan je vrijblijvend je vetpercentage en volgens mij ook cholesterol laten meten. Ben benieuwd
Ik heb daar twee dagen overal rondgelopen, ik heb jou niet gezienquote:Op woensdag 18 november 2015 13:35 schreef Gripper het volgende:
Het was vorige week Logistica, een grote driejaarlijkse beurs voor heftruckchauffeurs en palletsorteerders
Ik was er alle dagen en stond notabene op de grootste standquote:Op woensdag 18 november 2015 13:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb daar twee dagen overal rondgelopen, ik heb jou niet gezien
Gele logo?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik was er alle dagen en stond notabene op de grootste stand
Ik stond in hal 11. Wij van Material Handling, dat moet jij toch wel weten als Japannerquote:
Op de Margriet?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:49 schreef Fretwork het volgende:
He Andy, ik ben op de Jaarbeurs, kom je langs?
Ja inderdaad, op de Margriet met me vrouwtje.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Op de Margriet?Ben er vandaag niet
Die chinezen nemen tegenwoordig ook elke fatsoenlijke snackbar overquote:Op woensdag 18 november 2015 16:32 schreef Leonos het volgende:
Andy werkte toch in de snackbar in Houten?
Ik ben maar 1 keer in Houten geweestquote:Op woensdag 18 november 2015 16:32 schreef Leonos het volgende:
Andy werkte toch in de snackbar in Houten?
Ja dat klopt, maar die in Waardenburg is verrassend goed. Broodjes kroket en koffie zijn beide top. Kan ook zijn dat een hongerklop de smaakpapillen wat verdoofd hadquote:Op woensdag 18 november 2015 16:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die chinezen nemen tegenwoordig ook elke fatsoenlijke snackbar over
Ergens anders danquote:Op woensdag 18 november 2015 17:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer in Houten geweest
Snackbar hier om de hoek wordt ook door Chinezen gerund. Lekkele kloketten en helstelflikandellen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die chinezen nemen tegenwoordig ook elke fatsoenlijke snackbar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |