Doe het zo jij het wilquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:25 schreef betyar het volgende:
Op vrijdag 20 november 2015 20:21 schreef Queller het volgende:
Bij een aanname zou ik ervan uitgaan dat het ook werkelijk zo zou zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe is een optie hier iets anders dan een aanname?
Niet om lullig te wezen, maar als ik eerlijk ben denk ik dat je dat al jaren was.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vroeg vandaag of ze me mist, nee hoor ik zie je vaak genoeg....... Toch een deurmatje aan het worden?
Strijd tja wat wordt strijd, hebben al van alles op papier staan waar we het over eens zijn, overschrijven op het convenance en co-ouderschapsplan en gaan met die banaan. Nemen geen mediator die gaat vragen of de schoenenveters met een dubbele knoop moet worden gelegd. Dat willen we niet. Gewoon een "luchtige" scheiding.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is iets waar je voor moet blijven waken, dat de kinderen nooit het gevoel krijgen dat ze partij zouden moeten kiezen. Nu is je ex "enkel" nog maar weg, en heb je het daar moeilijk mee. Maar als straks de boel echt geregeld moet gaan worden, dan kan het zo zijn dat je toch in een onderlinge strijd terecht gaat komen. Dan wordt het allemaal wel heel echt en menens.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet om lullig te wezen, maar als ik eerlijk ben denk ik dat je dat al jaren was.
Het is nu al niet "luchtig".quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Strijd tja wat wordt strijd, hebben al van alles op papier staan waar we het over eens zijn, overschrijven op het convenance en co-ouderschapsplan en gaan met die banaan. Nemen geen mediator die gaat vragen of de schoenenveters met een dubbele knoop moet worden gelegd. Dat willen we niet. Gewoon een "luchtige" scheiding.
Luchtige modus, pas maar op straks blijkt dat de Kids ook daar prima slapen. Dus dan is het niet meer nodig dat ze bij jou tukken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:48 schreef betyar het volgende:
Belde net op dat de kids het goed doen. Toch spannend voor de eerste keer daar slapen.
Daar zijn we al over eens dat hun thuis hier is. Ze wil ze niet eens dat ze daar iedere dag slapen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Luchtige modus, pas maar op straks blijkt dat de Kids ook daar prima slapen. Dus dan is het niet meer nodig dat ze bij jou tukken.
Hoezo? Dat geeft je voldoening? Je moet alleen voor zorgen dat je dat doet voor iemand die jou op de eerste plek zet zodat er een beetje balans is?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ja, in het aard van het beestje zit toch dat ik mezelf wegcijfer voor een ander. Heel klote en daar zal ik aan moeten werken.
Voldoening neuh, ik vind het normaal om klaar te staan voor anderen, ook al belemmerd mij dat ergens in. Een hele nare eigenschap voor mezelf, dat ben ik me van bewust. Mensen kennen mij ook niet anders dan de jongen die voor iedereen klaar staat.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:12 schreef Koral het volgende:
[..]
Hoezo? Dat geeft je voldoening? Je moet alleen voor zorgen dat je dat doet voor iemand die jou op de eerste plek zet zodat er een beetje balans is?
goed bezig, veel plezierquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:22 schreef betyar het volgende:
Ik heb vandaag gevraagd of de kinderen daar konden slapen zodat ik op stap kan, dat vond ik van mezelf al een hele overwinning.
Ben je bang dat ze je anders niet aardig vinden ofzo? Zal wel aan mij liggen maar zie niet zo goed in hoe dat een nare eigenschap is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Voldoening neuh, ik vind het normaal om klaar te staan voor anderen, ook al belemmerd mij dat ergens in. Een hele nare eigenschap voor mezelf, dat ben ik me van bewust. Mensen kennen mij ook niet anders dan de jongen die voor iedereen klaar staat.
Nee, dat niet. Ik ben van nature gewoon een aardig persoon. Ik kan ook niet echt boos worden. Ik zoek altijd een oplossing en die vind ik meestal ook. Net als deze crisis, het is gewoon niet anders en dan kan ik wel gaan lopen schreeuwen maar daar schiet je gewoon niks mee op.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:26 schreef Koral het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze je anders niet aardig vinden ofzo? Zal wel aan mij liggen maar zie niet zo goed in hoe dat een nare eigenschap is.
Mooi toch dat dat zo kan. Iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:30 schreef betyar het volgende:
Mensen vinden het ook vreemd dat wij bij elkaar staan en gewoon praten als we naar de wedstrijd van ons zoontje kijken. Alsof we een voetbalveld van elkaar af moeten gaan staan.....
Zijn we ook. Een maat van me moet 12 december in die kroeg optreden. Ik ga denk ik gewoon even kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:31 schreef Koral het volgende:
[..]
Mooi toch dat dat zo kan. Iets om trots op te zijn!
Je stapavondje vanavond is toch niet op Fok! ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn we ook. Een maat van me moet 12 december in die kroeg optreden. Ik ga denk ik gewoon even kijken.
Beetje posten in UVT en dan in SEX.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:38 schreef Koral het volgende:
[..]
Je stapavondje vanavond is toch niet op Fok! ?
Taxi is er zo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:38 schreef Koral het volgende:
[..]
Je stapavondje vanavond is toch niet op Fok! ?
veel plezier! ik heb net het hele deel 2 gelezen, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |