Ik bedoel ermee te zeggen dat het hele gezeik over 'religie' natuurlijk onzin is. We bombarderen daar, al jaren, de hele boel plat. Frankrijk roept de laatste dagen dat ze nu in oorlog zijn met IS, maar ze zijn al veel langer bommen aan het gooien op het IS. En IS heeft al meerdere keren aangekondigd dat ze in het Westen aanslagen zullen plegen.quote:
Maar is islam vere weg het ergst.quote:Op maandag 16 november 2015 19:47 schreef PirE het volgende:
"Godsdienst is onzin". Mooie woorden van Adriaan.
We moeten hand in hand met de moslimextremisten rond de meiboom dansen en de internationale zingen. Dan komt het goed. Weg met die bommenquote:
Is het ook, maar het heeft daarnaast ook geen reet te maken met de huidige problemen, want dat gaat zoals altijd gewoon om macht, onafhankelijkheid, geld, etc etc. Voor alle betrokken partijen, behalve dan (wederom) de onschuldige burgers die toevallig daar het slachtoffer van worden.quote:Op maandag 16 november 2015 19:47 schreef PirE het volgende:
Christentrutje Beatrice vondtttttt dat niet zo leuk.quote:Op maandag 16 november 2015 19:47 schreef PirE het volgende:
vondtquote:Op maandag 16 november 2015 19:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Christentrutje Beatrice vondt dat niet zo leuk.
De zelfmoordterroristen zijn nu hun geld aan het tellen?quote:Op maandag 16 november 2015 19:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is het ook, maar het heeft daarnaast ook geen reet te maken met de huidige problemen, want dat gaat zoals altijd gewoon om macht, onafhankelijkheid, geld, etc etc. Voor alle betrokken partijen, behalve dan (wederom) de onschuldige burgers die toevallig daar het slachtoffer van worden.
Het is dan ook een totaal irrelevante uitspraak.quote:Op maandag 16 november 2015 19:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Christentrutje Beatrice vondt dat niet zo leuk.
Wachten op VIquote:Op maandag 16 november 2015 19:52 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we nu allemaal kijken op den TV
Ik kijk naar Dollar Dirk.quote:Op maandag 16 november 2015 19:52 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we nu allemaal kijken op den TV
Denk je serieus zo kleinschalig en beperkt...?quote:Op maandag 16 november 2015 19:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De zelfmoordterroristen zijn nu hun geld aan het tellen?
Dank voor deze opheldering.quote:Op maandag 16 november 2015 19:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Denk je serieus zo kleinschalig en beperkt...?
Je begrijpt niet dat er duizenden, zoniet miljoenen mensen geïndoctrineerd worden, aan beide kanten, om zogenaamd voor een bepaald doel te strijden, terwijl de beleidsmakers achterover leunen en straks de rewards zullen proberen te claimen?quote:
doet t niet, van de gristenhonden van geenstijl kun je niet deeplinkenquote:Op maandag 16 november 2015 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
De bingokaart van Geenstijl was helemaal vol
Ohquote:Op maandag 16 november 2015 20:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
doet t niet, van de gristenhonden van geenstijl kun je niet deeplinken
Er komt alleen maar onzin uit je.quote:Op maandag 16 november 2015 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat er duizenden, zoniet miljoenen mensen geïndoctrineerd worden, aan beide kanten, om zogenaamd voor een bepaald doel te strijden, terwijl de beleidsmakers achterover leunen en straks de rewards zullen proberen te claimen?
Oorlog is een multi-miljarden industrie. Bepaalde sectoren verdienen daar gewoon gigantisch aan. Tel daarbij op andere zaken als geografisch nuttige locaties om in handen te krijgen, olie, etc etc, en dan kan het de betrokkenen echt geen reet schelen of er dode burgerslachtoffers of soldaten vallen.
quote:Op maandag 16 november 2015 20:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Haptd je moeder ook zo makkelijk?
Prima.quote:Op maandag 16 november 2015 20:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er komt alleen maar onzin uit je.
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 16 november 2015 20:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er komt alleen maar onzin uit je.
Dieuwke heeft haar tweet wel laten staantwitter:dwdd twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 12:56:53Diep excuus voor onze jubeltweet. Terugkijkend inderdaad niet kies. Sorry! reageer retweet
twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 11:17:551.771.000 kijkers voor de uitzending over Parijs, een seizoensrecord. https://t.co/Tsu8MrN0xB reageer retweet
Sow keiharde slamquote:DWDD-hoofdredacteur Dieuwke Wyninga heeft een tweet over de kijkcijfers vooralsnog laten staan.
Hahaha iedereen behalve Matthijs haat op deze vrouw altijd.quote:
Er scheen toch al niks menselijks meer in die matige greppel te zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:05 schreef jcdragon het volgende:
http://www.nu.nl/media/41(...)eet-kijkcijfers.htmlDieuwke heeft haar tweet wel laten staantwitter:dwdd twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 12:56:53Diep excuus voor onze jubeltweet. Terugkijkend inderdaad niet kies. Sorry! reageer retweet
twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 11:17:551.771.000 kijkers voor de uitzending over Parijs, een seizoensrecord. https://t.co/Tsu8MrN0xB reageer retweet
Jij hebt inmiddels lamme handjes van het editten en wijzen en alles.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:56 schreef Specularium het volgende:
Laat ik anders even gaan juichen om de views van de NWS-reeks.
Ik had die hele reeks liever niet gehad.
Snap ik wel, veel te veel moddenquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:56 schreef Specularium het volgende:
Laat ik anders even gaan juichen om de views van de NWS-reeks.
Ik had die hele reeks liever niet gehad.
idd.....en dat kan ie goedquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:06 schreef Specularium het volgende:
Matthijs doet net alsof dit verhaal hem ene reet boeit.
ik zit met dezelfde vragen op dit momentquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zou je Fidan mailen na die aanslagen? Wat heeft Fidan ermee te maken? Wie is Fidan uberhaupt? Beetje aandachtshoer denk ik, ik weet niet eens waar ze bekend door is.
Bekend door DWDD.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zou je Fidan mailen na die aanslagen? Wat heeft Fidan ermee te maken? Wie is Fidan uberhaupt? Beetje aandachtshoer denk ik, ik weet niet eens waar ze bekend door is.
ISquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:08 schreef Snowsquall het volgende:
sjesus, wat heeft zij voor kapper???
Ik ben bang voor een ban.quote:
Ze hopen wel op 72 maagden dus in dat opzicht...quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komen terroristen op zolderkamers?
Jij hebt een engeltje op je rugquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was twee maanden terug in parijs
Komt wel dichtbij
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt wel dichtbij
Ik was er precies 9,5 jaar geleden. Komt erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt wel dichtbij
Ik zag net een man die onwijs op Kenny B leek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt wel dichtbij
Tsja, door die grap komt het wel een stukje dichterbij hequote:Op dinsdag 17 november 2015 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Die grap is nog nooit gemaakt.
Met dit weer zitten de meesten binnen hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Waar slaat dit nou op. Er lopen honderdduizend moslims op straat in Amsterdam. En niemand schiet ze af.
Vooral in Brabant.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom is iedereen zo bang? Even serieus, de kans dat je wordt aangereden is 100x groter.
badum tssssquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat ik voorlopig maar niet meer naar pa reis.
Super schattigquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het Franse Facebook jochie, let maar op.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:17 schreef DrDentz het volgende:
9/11 was wel echt een geweldig mooi gelukte aanslag als je het vergelijkt met alles wat daarna gebeurd is. Perfect gevlogen, perfect gepland, gebouwen storten prachtig in. Bijna te goed gelukt. Dit in Frankrijk zijn schietpartijtjes die Tristan van der V ook wel kan plannen.
Toen was er ook minder beveiligingquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:17 schreef DrDentz het volgende:
9/11 was wel echt een geweldig mooi gelukte aanslag als je het vergelijkt met alles wat daarna gebeurd is. Perfect gevlogen, perfect gepland, gebouwen storten prachtig in. Bijna te goed gelukt. Dit in Frankrijk zijn schietpartijtjes die Tristan van der V ook wel kan plannen.
Ja, ontwapenend ventje ja. Tegelijkertijd geeft dat goed weer hoe insane alles is wat er nu gaande is.quote:
Dat dacht ik ook. Met een bommengordel naar het stadion en dan niet binnenkomen. Dan ben je ook niet heel snugger.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Zou mooi zijn als de Amerikanen zouden zeggen: Sorry wereld, die 9/11 aanslagen waren fake.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:17 schreef DrDentz het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:20:49Stadion Hannover wordt momenteel ontruimd. #duined reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:20:15Interland #Oranje in Hannover gaat op last van politie niet door #duined https://t.co/sLv5KwawPL reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:21:44We moeten zsm stadion verlaten van politie #duined #hannover reageer retweet
Geef je maar over aan de terroristen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stadion wordt al ontruimd![]()
https://www.periscope.tv/(...)bvzrYOnHFnA2v-YcerHs
Mietjesquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stadion wordt al ontruimd![]()
https://www.periscope.tv/(...)bvzrYOnHFnA2v-YcerHs
Van iemand met een islamitisch culturele achtergrond notabene.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zowaar wat meer realistische opvattingen bij dwdd, ben positief verrast!
Een van de weinige uit die achtergrond die atheïst is geworden! En Sywert was het zowaar met hem eens ook nog!quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Van iemand met een islamitisch culturele achtergrond notabene.
Kinderen zijn gewoon extreem makkelijk te beïnvloeden. Deze vader probeert het goed te doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:27 schreef MichielPH het volgende:
Wel typerend, dat Fransje jongetje wat claimt dat de bloemen en de kaarsjes er zijn om hen te beschermen, direct nadat hem dat verteld is, verschilt niet zo heel veel met de 2 andere kinderen die zelfmoordterrorist willen worden.
Ik wilde vroeger ook worden wat mijn papa is, zonder te weten wat hij nou echt doet.
Grote kans.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Een van de weinige uit die achtergrond die atheïst is geworden! En Sywert was het zowaar met hem eens ook nog!
Wie weet gooit Dieuwke ze nu wel in de ban....
Fidan? Fidan is lief.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Grote kans.
Stak zo lelijk af tegen het droombetoog van die mevrouw met die grote scheven tanden.
Al zes keer op de dumpert gezien jaquote:
Alleen een stuk slechter.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel leuk. Beetje Dizzy Man's Band
Ik denk dat het inderdaad wel aardig is om die even mee te pakken op Eurosonic.quote:
xDquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk je in de spiegel?
OOOOOOOOOOOOHHH
Vaag moment iddquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Dit soort taart vind ik niet lekker.
En matthijs doet even snel een mededeling tussendoor
Gvd, dit werd ook net iets te nonchalant verteld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Dit soort taart vind ik niet lekker.
En matthijs doet even snel een mededeling tussendoor
http://www.mediacourant.n(...)gst-voor-wegzappers/quote:Matthijs verzweeg Hannover uit angst voor wegzappers
Matthijs van Nieuwkerk heeft het nieuws over de ontruiming van het voetbalstadion in Hannover dinsdagavond met opzet pas aan het eind van De Wereld Draait Door gebracht. Dat stelt een anonieme mediadeskundige in De Telegraaf. Het nieuws over de ontruiming werd rond 19.15 uur bekend, maar zat pas rond 19.50 uur in DWDD. “Om kijkers niet weg te laten zappen naar het RTL Nieuws dat op 4 net begon. Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken“, aldus de mediadeskundige.
De Wereld Draait Door is een live-programma en kan actueel nieuws dus direct in de uitzending brengen. Volgens De Telegraaf had het nieuws over het ontruimen van het stadion, waardoor Duitsland – Nederland op het laatste moment werd afgelast en twee Nederlandse ministers in veiligheid moesten worden gebracht, direct verteld moeten worden.
“In plaats van dat te melden kozen de redactie en presentator van DWDD ervoor dat nieuws meer dan een miljoen kijkers naar de grootste publieke zender te onthouden en door te gaan met de geproduceerde programma-items”, schrijft de krant.
Pas op het allerlaatste moment, vlak voor het einde van het programma, meldde Van Nieuwkerk al taart etend over het incident.
Triest iddquote:Op woensdag 18 november 2015 13:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)gst-voor-wegzappers/
http://www.dumpert.nl/med(...)reld_eet_doorrr.html
Man man man
Dat mensen hier nog naar gaan kijken. Eng programma.
Eng eng engquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Van de week was DWDD ook al zo trots op de kijkcijfers van maandagavond..... heel de avond stond toen in het teken van het terreur in Parijs.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Vatta het volgende:
Ze zijn allemaal zo vol van zichzelf daar. Het is gewoon een pauper programma dat bij gebrek aan beter en door een ongelooflijk gunstig tijdstip zo goed bekeken word.
Dat gezegd hebbende kan het kankeren beginnen.
Haha gvdquote:Op woensdag 18 november 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou dat achterlijke lokje wel in de fik willen zetten.
Hanneke?quote:
SAAAAAAAAAVONDS BLOEEEEEEIT DE LIEFDE OOOOOOOPquote:Op woensdag 18 november 2015 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Als je niet kijkt hoor je Timon & Pumbaa praten. "Komt bij ons, klein leeuwke."
Tarantinogodquote:
Hij zal de aanslagen en ellende in Parijs wel even duiden. DWDD zal de handen stuk klappen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef Vatta het volgende:
Het is woensdag dus straks komt Nico weer met zijn door aids gedrenkte manuscript.
Schilderswijk x 12 bedoel je.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Vatta het volgende:
Molenbeek de schilderwijk vam Belgie. Deal with it.
Is nog wel een tikkie erger.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Vatta het volgende:
Molenbeek is de schilderswijk van Belgie. Deal with it.
Kabouter Plopquote:Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Wonen er ook normale mensen in België?
Ja, Nederlandse belastingontduikersquote:Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Wonen er ook normale mensen in België?
Grootste topshow in jarenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja, deze moet ik nog ff terugkijken
Die met Hengelgod was de beste ooit.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:22 schreef Max23 het volgende:
De laatste show van mr Visser bij NPO1 was de beste die er ooit was geweest
Conan 2015 11 17 Conan in Armenia 720p HDTV x264-CROOKSquote:
GENOTquote:Op woensdag 18 november 2015 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Conan 2015 11 17 Conan in Armenia 720p HDTV x264-CROOKS
JAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |