Als je kijkt naar de vele iraanse slachtoffers elke dag, gaan ze de uitputtingsslag niet winnen. Je ziet nu al de eerste verschijnselen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat jij denkt is irrelevant. Zeker wanneer de realiteit compleet anders is.
Onder jaish mag je tenminste demonstreren. Inderdaad meer gematigd dan assad.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Richestorags het volgende:
https://twitter.com/IvanSidorenko1/status/667039360936751104
Hey dat is gek: het volk demonstreert tegen onze gematigde, seculiere rebellen.
Ja en de terroristen hebben geen slachtoffers te betreuren. Je kan ook wat foto's posten van duizenden Amerikaanse doden tijdens WO2. OMFG, de Duitsers winnen!!!quote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de vele iraanse slachtoffers elke dag, gaan ze de uitputtingsslag niet winnen. Je ziet nu al de eerste verschijnselen.
[ afbeelding ]
https://mobile.twitter.com/markito0171/status/666950299886755840
Grapjas. Kijk eens waartegen ze demonstreren. Het was toch pais en vree onder hun "leiding"?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Onder jaish mag je tenminste demonstreren. Inderdaad meer gematigd dan assad.
Zegt nog vrij weinig. Kijk nou maar eerst naar de hoofdmassamoordenaar assad voordat je je focust op wat nieuwe geruchten. Het is best hypocriet namelijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Grapjas. Kijk eens waartegen ze demonstreren. Het was toch pais en vree onder hun "leiding"?
Moehaha. Die enkele Iraanse slachtoffers zijn niets in aantallen. Iran gaf honderdduizenden martelaren in de Iran-Irak oorlog en tot de laatste dag wilde de IRGC nog steeds doorvechten.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de vele iraanse slachtoffers elke dag, gaan ze de uitputtingsslag niet winnen. Je ziet nu al de eerste verschijnselen.
[ afbeelding ]
https://mobile.twitter.com/markito0171/status/666950299886755840
Die strijden niet voor Assad maar, gewoon, tegen soennieten.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de iraakse/iraanse milities niet in syrie dood willen gaan voor een dictatorstrijd.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die strijden niet voor Assad maar, gewoon, tegen soennieten.
Dat je die moslims martelaren noemt is wel extremistisch...quote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Moehaha. Die enkele Iraanse slachtoffers zijn niets in aantallen. Iran gaf honderdduizenden martelaren in de Iran-Irak oorlog en tot de laatste dag wilde de IRGC nog steeds doorvechten.
Welke moslims? Iraniërs die hun moederland verdedigden en hun leven gaven ten tijde van de Iran-Irak oorlog zijn inderdaad martelaren.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je die moslims martelaren noemt is wel extremistisch...
Goeloe.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij ook regelmatig maar dat let je verder niet, dat is oké hoor.. ik lees het graag.
Ja anders is het maar mensen die sjitische figuren aanmoedigen en verbaal op de vuist gaan met anderen die de Soennitische versie steunen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar goed dat we jouw niet-inhoudelijke en schijtlollige bijdragen in dit topic geregeld voorbij zie komen dan.
Niemand zit hier te wachten op je jip-en-janneke analyses.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja anders is het maar mensen die sjitische figuren aanmoedigen en verbaal op de vuist gaan met anderen die de Soennitische versie steunen.
Jawel hoor, net zoals ze jouw ophemelen van Iran waarderen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niemand zit hier te wachten op je jip-en-janneke analyses.
Leuk. In tegenstelling tot die schijtlollige reacties die jij hier plaatst en die jip-en-janneke analyses die je geeft, kom ik wel verder dan dat oppervlakkige 'soennieten vs sjiieten' argument.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel hoor, net zoals ze jouw ophemelen van Iran waarderen.
Alhoewel het wel wat eentonig en voorspelbaar is.
Nou niet echt daadwerkelijk maar als je dat zelf geloven wil is dat puik hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuk. In tegenstelling tot die schijtlollige reacties die jij hier plaatst en die jip-en-janneke analyses die je geeft, kom ik wel verder dan dat oppervlakkige 'soennieten vs sjiieten' argument.
Al Nusra zijn ook extremisten, die heb jij hier vaak genoeg verdedigd, naast andere groeperingen die jij, omdat ze dan tegen Assad vechten, ook maar schaart onder de goede rebellen. Dan beschuldig ik je niet, maar is het kant en klaar dat jij extremisten steunt. Waar lees je haat dan? Ik benoemd enkel jouw manier van discussiëren en alle rariteiten die jij aanhaalt om je eigen standpunten te verdedigen.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij beschuldigd mij hier voor het steunen van extremisten, terwijl ik voor de goede rebellen ben. Dus ik weet niet waarom je hier "gematigd" tussen aanhalingstekens typ en nu ineens zegt dat er wel gematigde rebellen zijn. Wat is er mis met je dat er zoveel haat in je posts zit?
Man het grotendeel van de rebellen die steunt noemt hun gevallen strijders martelaren, duidelijk dat die volgens jouw logica dan ook allemaal extremisten zijn. Hypocrietje ben je ook héquote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je die moslims martelaren noemt is wel extremistisch...
Waar verdedig ik al nusra??? Teveel onterechte beschuldigingen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:38 schreef primakov het volgende:
[..]
Al Nusra zijn ook extremisten, die heb jij hier vaak genoeg verdedigd, naast andere groeperingen die jij, omdat ze dan tegen Assad vechten, ook maar schaart onder de goede rebellen. Dan beschuldig ik je niet, maar is het kant en klaar dat jij extremisten steunt. Waar lees je haat dan? Ik benoemd enkel jouw manier van discussiëren en alle rariteiten die jij aanhaalt om je eigen standpunten te verdedigen.
Mensen dictatorlovers noemen, alles wat niet in je straatje past is een hoax. En dan toejuichen dat Alawitische burgers als schild worden gebruikt, de vraag die opgeworpen dient te worden na zoiets walgelijks goedkeuren is wat er mis is met jou dat je dit soort dingen goedkeurt, terwijl je altijd pretendeert vanuit Westerse waarden te denken.
Geef eens aan welke rebellen jij schaart onder de goede rebellen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |