abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157605263
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Misschien wat raar.Maar je vind bijna geen 1 Facebook profiel.Of heeft Facebook die allemaal verwijderd?
Illuminati.
pi_157605268
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Misschien wat raar.Maar je vind bijna geen 1 Facebook profiel.Of heeft Facebook die allemaal verwijderd?
De foto's waren tijdelijk denk ik? En al mijn vrienden hebben ze weer na 1 dag veranderd
pi_157605269
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 18:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En die worden niet gedeeld door moslims? Er zaten geen moslims tussen de slachtoffers? Er zaten geen moslims tussen de overlevenden? Wat is deze? :')
:')

Wat ben jij dom.
pi_157605305
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:56 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Wat ben jij dom.
Je opmerking sloeg dus nergens op.
pi_157605341
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:52 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Ja. Wat ook opvalt is dat het opleidingsniveau van deze slachtoffers behoorlijk hoog ligt. Architect, ingenieurs etc. Toe maar.
En dus? Is toch puur toeval.
pi_157605348
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:56 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

De foto's waren tijdelijk denk ik? En al mijn vrienden hebben ze weer na 1 dag veranderd
Als je op de namen van de slachtoffers zoekt bedoel ik
pi_157605366
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 18:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En dus? Is toch puur toeval.
Het is een kleine selectie. En misschien was het wel een sjiek restaurant.
pi_157605374
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:59 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Als je op de namen van de slachtoffers zoekt bedoel ik
Heb er eentje gegoogled en die kon ik vinden. Welke kan je niet vinden?
pi_157605403
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het is een kleine selectie. En misschien was het wel een sjiek restaurant.
Ja prima, maar wat is het punt? Er zit ook een muzikant en een journalist tussen.

En als ze de schaftkeet overhoop hadden geschoten waren het voornamelijk bouwvakkers. Is toch totaal irrelevant ?
pi_157605416
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:52 schreef George_Zina het volgende:

Ja. Wat ook opvalt is dat het opleidingsniveau van deze slachtoffers behoorlijk hoog ligt. Architect, ingenieurs etc. Toe maar.
Misschien trok deze cult band de wat hoger opgeleide mens aan. Niks bijzonders toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157605424
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 19:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja prima, maar wat is het punt? Er zit ook een muzikant en een journalist tussen.

En als ze de schaftkeet overhoop hadden geschoten waren het voornamelijk bouwvakkers. Is toch totaal irrelevant ?
Ik stelde er geen vragen over verder. Lijkt me idd niet relevant.
  maandag 16 november 2015 @ 19:03:05 #43
224960 highender
Travellin' Light
pi_157605443
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:50 schreef Odaiba het volgende:
Het doden van mede-moslims is de grootste zonde die je kunt begaan volgens de islam...
Dat zijn geen echte Schotten moslims.
pi_157605486
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Krijg je wel een brok van in je keel hè. de tering.

En dit:

[..]

Ze killen net zo hard hun mede-moslims. Het is echt een nihilistische religie.
Leuke woordkeuze, dat blew us away.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157605495
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Heb er eentje gegoogled en die kon ik vinden. Welke kan je niet vinden?
Je vind helemaal niks hoor van Facebook pagina's.Niet dat dat relevant is maarja.
pi_157605529
Hoelang blijft de noodtoestand eigenlijk van kracht in Frankrijk? Wat voor burgerrechten heb je eigenlijk nog onder de noodtoestand?
pi_157605639
Reuters twitterde op maandag 16-11-2015 om 19:04:02 Harvard University says evacuates four buildings after bomb threat https://t.co/i9QVDTXIkP reageer retweet
pi_157605647
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ze killen net zo hard hun mede-moslims. Het is echt een nihilistische religie.
Dat is niets nieuws toch? Kijk naar de situatie in het Midden-Oosten. Iedereen die niet voldoet aan wat IS aanhangt kan kapot.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157605775
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:06 schreef Revolution-NL het volgende:
Hoelang blijft de noodtoestand eigenlijk van kracht in Frankrijk? Wat voor burgerrechten heb je eigenlijk nog onder de noodtoestand?
3 maanden nog
pi_157605829
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:33 schreef George_Zina het volgende:
Paris attacks: Who were the victims of France's worst-ever terrorist attack

Here are the faces of some of the victims of France's deadly terrorist attack.

Valentin Ribet

[ afbeelding ]Valentin Ribet, a 26-year-old anti-corruption lawyer and graduate from the London School of Economics, was named as the first victim of Paris attacks. He was killed at the Bataclan Concert Hall. On Sunday morning, the London School of Economics confirmed his death on Twitter.

Guillaume Decherf

[ afbeelding ]
​Guillaume Decherf, 43, a French music journalist, died at the Bataclan. He wrote for Les Inrocks magazine, which confirmed his death and said Mr Decherf had written about the Eagles of Death Metal in the magazine's October 28 issue and had announced their November 13 concert.

Thomas Ayad

[ afbeelding ]
Universal Music Group executive Thomas Ayad also died at the concert hall. Amiens Sports Club, the amateur hockey club of which he was a member, confirmed his death on its Facebook page.

Sahbi Kheir-Eddine
Sahbi Kheir-Eddine, from Algeria, was born on February 10, 1986, in Algiers. He was the son of Hemana and Abada Rabea.

Elif Dogan and Milko Jozic
[ afbeelding ]Elif Dogan, 26, originally from Turkey, had been living in Paris with her Belgian husband, Milko Jozi, an engineer, for only a few months.

Mathieu Hoche
[ afbeelding ]Mathieu Hoche, 38, was a technician from the France24 news channel and was also killed at Bataclan. A friend tweeted that Hoche loved rock 'n' roll.

Asta Diakite
[ afbeelding ]Asta Diakite, a cousin of French footballer Lassana Diarra, who was playing at the Stade de France on Friday night, died during the attacks that evening. Diarra confirmed the news on Twitter, describing his cousin as "a big sister to me", but did not say where she was killed.

Houda and Halima Ben Khalifa Saadi
[ afbeelding ]
The two Tunisian sisters, who were living in France, were in Paris celebrating a birthday.
The women, aged 34 and 35, were from the Tunisian town of Menzel Bourguiba but had been living in Creusot in central France, according Tunisia's foreign ministry. The ministry said they were celebrating in one of the restaurants targeted by the gunmen.

Mohamed Amine Benmbarek

[ afbeelding ]Mohamed Amine Benmbarek, a newlywed, was dining at Le Carillon bar-cafe when he was killed, according to the Moroccan Times. His wife, Maya, suffered three gunshot wounds and is reportedly in a critical condition in hospital. Amine Benmbarek was an architect and teacher at the National School of Architecture of Paris-Belleville. One his former professors paid tribute to Mr Benmbarek on Facebook, remembering him as a "young Muslim intellectual, who blew us away with the amazing graduate study he conducted on the pilgrimage to Mecca".

Precilia Correia
[ afbeelding ]Precilia Correia, aged 35, died with her boyfriend Manu Perez at the Bataclan. A friend posted on Facebook: "I have no words to tell you all the pain that your departure causes me."

Juan Alberto Gonzalez Garrido

[ afbeelding ]Juan, aged 29, was was in the Bataclan with his wife, who escaped unhurt.
Juan, born in Spain, worked as an electrical engineer at France's state-owned power company. He had spent much of his working life in nuclear research. For four years he had been part of the International Youth Nuclear Congress. For six years he had been a member of the board of "Nuclear Youth", the commission of the Spanish Nuclear Society.

Luis Felipe Zschoche Valle

[ afbeelding ]Musician Luis Felipe Zschoche Valle, 33, had lived in Paris with his French wife for eight years, Chile's foreign ministry said. He was killed at the Bataclan theatre. He was a singer and guitarist with the Paris-based rock band Captain Americano. Fans of his music paid tribute to Mr Valle on the band's Facebook page, where a photo shows him on stage dressed in a captain's uniform.

Lola Salines
[ afbeelding ]Lola Salines also died in the Bataclan attack. Her father, George Salines, announced her death on Twitter after attempting to use social media to find his daughter.

Elsa Delplace
[ afbeelding ]Chilean Elsa Veronique Delplace, 35, was with her mother Patricia San Martin Nunez, 61, at the Bataclan theatre, Chile's foreign ministry said. They were both killed. Ms Delplace and her mother were the grandniece and niece, respectively, of the the Chilean ambassador to Mexico, Ricardo Nunez. According to CNN, Ms Delplace worked at management consultancy group Manegere, where her colleagues praised "her love of life, her love for others [and] that permanent smile she wore on her face". Delplace had at least one child, a son.

Bron
;(
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  maandag 16 november 2015 @ 19:17:46 #51
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157605858
Hoe je het wendt of keert. Netto, dus onderaan de streep, als de rook is opgeklaard en iedereen over gaat tot de orde van de dag: zullen wij Moslims de grootste slachtoffer hiervan zijn. Dat (!) baart me (ook) zorgen.

Zo langzamerhand zal de emotie het winnen van de ratio. En dat is een enge gedachte. Hoe bonafide ik ook met mijn frisse kop mag zijn. :{

Klemtoon

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157605878
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe je wendt of keert. Netto, dus onderaan de streep, als de rook is opgeklaard en iedereen over gaat tot de orde van de dag: zullen wij Moslims de grootste slachtoffer hiervan zijn. Dat (!) baart me (ook) zorgen.

Klemtoon

pi_157605920
quote:
Hoe je wendt of keert. Netto, dus onderaan de streep, als de rook is opgeklaard en iedereen over gaat tot de orde van de dag: zullen wij Moslims de grootste slachtoffer hiervan zijn. Dat (!) baart me (ook) zorgen.

Zo langzamerhand zal de emotie het winnen van de ratio. En dat is een enge gedachte. Hoe bonafide ik ook met mijn frisse kop mag zijn. :{

Klemtoon

Ik snap niet hoe je een religie aan kan hangen van een moordende, pedofiele krijgsheer.
pi_157605956
quote:
Hoe je het wendt of keert. Netto, dus onderaan de streep, als de rook is opgeklaard en iedereen over gaat tot de orde van de dag: zullen wij Moslims de grootste slachtoffer hiervan zijn. Dat (!) baart me (ook) zorgen.

Klemtoon

Hou alsjeblieft op zeg. Slachtofferrol :r
  maandag 16 november 2015 @ 19:22:32 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157605990
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:19 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je een religie aan kan hangen van een moordende, pedofiele krijgsheer.
Die terroristen begrijpen niet dat jij "vrij" kan leven en willen je hun manier van denken en leven opleggen. ik hoop niet dat jij hetzelfde doet met gelovigen. :{

Vochtig

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157606031
pi_157606040
quote:

Klemtoon

Zum kotsen dit soort uitspraken.
pi_157606057
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die terroristen begrijpen niet dat jij "vrij" kan leven en willen je hun manier van denken en leven opleggen. ik hoop niet dat jij hetzelfde doet met gelovigen. :{

Vochtig

Ik stel hier een serieuze vraag. Jij identificeert jezelf als vreedzame moslim. Hoe kun je dat verenigen met het feit dat Mohammed de belangrijkste persoon is in je religie en het feit dat hij een moordende krijgsheer was?
pi_157606107
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:24 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Ik stel hier een serieuze vraag. Jij identificeert jezelf als vreedzame moslim. Hoe kun je dat verenigen met het feit dat Mohammed de belangrijkste persoon is in je religie en het feit dat hij een moordende krijgsheer was?
En het zo draaien dat jij/jullie/Moslims de grote verliezers zijn.

Mijn inziens is DAT overigens ook het grote probleem. Veel moslims nemen nul stand in dit conflict. Zodra Palestina (en nee ik ben ook niet pro-Israël) ter sprake komt stromen de straten vol met demonstranten.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2015 19:28:22 ]
pi_157606121
quote:

Klemtoon

goh, wat erg. Die 130 doden boeit niet, maar de moslims zullen slecht aangekeken worden, dat is het echte probleem.

Nou, doe er wat aan. Zorg voor de verlichting die de islam zo hard nodig heeft.Dat kan alleen van binnenuit komen. Zolang de Koran onfeilbaar is, en de Islam dus ook, zullen deze excessen altijd goedgepraat kunnen worden. het staat immers in de Koran dat het toegestaan is, en aangezien deze onfeilbaar is...

De huidige moslimwereld mist zelfkritiek. Dat bestaat gewoonweg niet. Alles is altijd de schuld van een ander. Zolang er geen introspectie of bezinning kan plaatsvinden, zal de moslimwereld in de clinch liggen met anderen, maar ook met zichzelf.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')