Wat een homo blijf je ook hè.quote:Op maandag 16 november 2015 17:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het wel grappig en ook we schattig hoe sommige autistische fokkers grappen in teksten onderstrepen en het voorzien van lachsmileys.
Om duidelijk te maken dat ze de grap ook snappen lijkt het wel.
Aandoenlijk hoor.
Laten we hopen dat ze in staat en bereid zijn gezamenlijk stappen te ondernemen tegen IS.quote:Op maandag 16 november 2015 17:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in Antalya.
Ikweethetookniet doet dit altijd.quote:Op maandag 16 november 2015 17:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het wel grappig en ook we schattig hoe sommige autistische fokkers grappen in teksten onderstrepen en het voorzien van lachsmileys.
Om duidelijk te maken dat ze de grap ook snappen lijkt het wel.
Aandoenlijk hoor.
De enige Rus die zich een beetje weet te gedragen in Antalya.quote:Op maandag 16 november 2015 17:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in Antalya.
Was volgens mij ook niet echt fan van Gerrit Zalm.quote:Op maandag 16 november 2015 17:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar krijg heb ik nog steeds nachtmerries van.
Zou je haast denken hè.quote:Op maandag 16 november 2015 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was volgens mij ook niet echt fan van Gerrit Zalm.
Ik was toen nog zo serieus dat ik ook elke keer wanneer hij weer eens zei dat ze Gerrit Zalm "aan de hoogste boom moeten ophangen" serieus verongelijkt was, hem even vermanend toesprak per dm en het dan meldde in ons mod-topic en bij de FA. Hoorde niet in AEX thuis.quote:
Ondertussen staat de achterdeur wagenwijd open met Windows 10.quote:Op maandag 16 november 2015 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat was mooi. Het even over privacy hebben. Gelijk adguard geïnstalleerd. Werkt ook in Edge.
Gay.quote:Op maandag 16 november 2015 17:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ondertussen staat de achterdeur wagenwijd open
Is het nou een hij of een zij?quote:Op maandag 16 november 2015 17:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik was toen nog zo serieus dat ik ook elke keer wanneer hij weer eens zei dat ze Gerrit Zalm "aan de hoogste boom moeten ophangen" serieus verongelijkt was, hem even vermanend toesprak per dm en het dan meldde in ons mod-topic en bij de FA. Hoorde niet in AEX thuis.
Nu roep ik dergelijke teksten zelf dagelijks.
Worden die mindervaliden eindelijk als gelijke behandeld, is het weer niet goed.quote:De onmensen van IS die afgelopen weekend een bloedbad aanrichtten in club Bataclan in Parijs waren zelfs zó laf dat ze mensen in rolstoelen niet spaarden, aldus de Daily Mail.
quote:Op maandag 16 november 2015 17:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Worden die mindervaliden eindelijk als gelijke behandeld, is het weer niet goed.
Ja, allemaal dankzij deze SC.quote:Op maandag 16 november 2015 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was toen nog zo serieus dat ik ook elke keer wanneer hij weer eens zei dat ze Gerrit Zalm "aan de hoogste boom moeten ophangen" serieus verongelijkt was, hem even vermanend toesprak per dm en het dan meldde in ons mod-topic en bij de FA. Hoorde niet in AEX thuis.
Nu roep ik dergelijke teksten zelf dagelijks.
Oh geen idee, ik heb ook wel eens het gerucht gehoord dat het een vrouw betreft.quote:Op maandag 16 november 2015 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is het nou een hij of een zij?Ik ging altijd uit van een zij, maar gezien de obsessie en het fanatisme lijkt een hij inderdaad logischer.
BS. Staat allemaal uit.quote:Op maandag 16 november 2015 17:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ondertussen staat de achterdeur wagenwijd open met Windows 10.
8/10.quote:Op maandag 16 november 2015 17:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Worden die mindervaliden eindelijk als gelijke behandeld, is het weer niet goed.
Nee hoor. Met name Cortana en de log/telemetriefuncties zijn er niet uit te slopen zonder schade aan het besturingssysteem aan te brengen en zijn tevens niet compleet uit te zetten.quote:
Die staan gewoon uit alleen kan je dan cortana niet meer gebruiken. Instellingen: spreken, schrijven en typen. Bij 'geavanceerd" is dat gewoon uit te zetten.quote:Op maandag 16 november 2015 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee hoor. Met name Cortana en de log/telemetriefuncties zijn er niet uit te slopen zonder schade aan het besturingssysteem aan te brengen en zijn tevens niet compleet uit te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |