Jij als data/statistieken/etc. nerd, geef de user eens een samenvatting van de in die topics geplaatste ervaringen met VPN providersquote:Op maandag 16 november 2015 16:53 schreef Arcee het volgende:
Zijn onlangs nog diverse topics over geweest:
DIG / Betaalde VPN diensten
DIG / welke vpn het beste peer2peer
DIG / Meest gebruiksvriendelijke VPN
DIG / Gebruik jij een VPN?
Ik kan ze van harte aanbeleven.
Ik zag in geen van deze topics echt concrete namen genoemd worden, ben benieuwd wat je dan precies van harte aanbeveelt.quote:Op maandag 16 november 2015 16:53 schreef Arcee het volgende:
Zijn onlangs nog diverse topics over geweest:
DIG / Betaalde VPN diensten
DIG / welke vpn het beste peer2peer
DIG / Meest gebruiksvriendelijke VPN
DIG / Gebruik jij een VPN?
Ik kan ze van harte aanbeleven.
Ik zoek de topics speciaal voor TS bij elkaar en dan moet ik ze ook nog voor 'm gaan samenvatten?quote:Op maandag 16 november 2015 18:52 schreef Juup© het volgende:
Jij als data/statistieken/etc. nerd, geef de user eens een samenvatting van de in die topics geplaatste ervaringen met VPN providers
Vreemd, in dit topic bijvoorbeeld worden toch echt namen genoemd.quote:Op maandag 16 november 2015 19:07 schreef Blester het volgende:
Ik zag in geen van deze topics echt concrete namen genoemd worden, ben benieuwd wat je dan precies van harte aanbeveelt.
2 namen inderdaad, zonder verder uitvoerige ervaringen. Mijn vraag blijft staan.quote:Op maandag 16 november 2015 19:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zoek de topics speciaal voor TS bij elkaar en dan moet ik ze ook nog voor 'm gaan samenvatten?
[..]
Vreemd, in dit topic bijvoorbeeld worden toch echt namen genoemd.
En de fipo verwijst naar http://www.debestevpn.nl/category/vpn-review/
quote:Op maandag 16 november 2015 19:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zoek de topics speciaal voor TS bij elkaar en dan moet ik ze ook nog voor 'm gaan samenvatten?
[..]
Natuurlijk
Dat is prima, goed mogelijk dat jouw specifieke vraag uit je OP er niet in beantwoord wordt.quote:Op maandag 16 november 2015 19:24 schreef Blester het volgende:
2 namen inderdaad, zonder verder uitvoerige ervaringen. Mijn vraag blijft staan.
Lekker belangrijk. Privacy heb je toch al niet meer in 2015.quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gratis, dus ben jij het product...
Heb ik nu voor een test maand. Eerste indruk is goed.quote:Op maandag 16 november 2015 20:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Private Internet Access. Super, voor 40 euro per jaar een koopje.Wel helaas laatste tijd wat minder qua snelheid downloaden.
![]()
Is het voor bijvoorbeeld Facebook and Google vanuit China of iets Netflix achtigs?quote:Op maandag 16 november 2015 16:34 schreef Blester het volgende:
Hallo,
Ik zoek een aantal goede VPN aanbieders (betaald is uiteraard geen probleem) waarbij het mogelijk is om het account minimaal op 5 devices te gebruiken. Jullie hebben vast en zeker wel een aantal goede aanraders, waar hebben jullie goede ervaringen mee? Zo hoog mogelijke snelheid is voor mij wel belangrijk.
Hoe krijg je een gratis test maand daar dan??quote:Op maandag 16 november 2015 22:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb ik nu voor een test maand. Eerste indruk is goed.
Is het de bedoeling om bij content te kunnen via/van andere landen? Of je wil gewoon een eigen vpn, want dan kun je er ook zelf één bouwen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:34 schreef Blester het volgende:
Hallo,
Ik zoek een aantal goede VPN aanbieders (betaald is uiteraard geen probleem) waarbij het mogelijk is om het account minimaal op 5 devices te gebruiken. Jullie hebben vast en zeker wel een aantal goede aanraders, waar hebben jullie goede ervaringen mee? Zo hoog mogelijke snelheid is voor mij wel belangrijk.
Voor een product wat je normaliter juist gebruikt voor een betere privacy kan dat inderdaad best belangrijk zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 19:36 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Privacy heb je toch al niet meer in 2015.
Je gebruikt het niet voor betere privacy maar voor beter WiFi verbinding.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:46 schreef Dennism het volgende:
[..]
Voor een product wat je normaliter juist gebruikt voor een betere privacy kan dat inderdaad best belangrijk zijn.
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:15 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Je gebruikt het niet voor betere privacy maar voor beter WiFi verbinding.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:15 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Je gebruikt het niet voor betere privacy maar voor beter WiFi verbinding.
Door gewoon te betalenquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:21 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe krijg je een gratis test maand daar dan??
Gewoon voor het anoniem surfen vanuit Nederland.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:52 schreef static het volgende:
[..]
Is het voor bijvoorbeeld Facebook and Google vanuit China of iets Netflix achtigs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |