jep, werkt prima.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ook gezien idd. Iemand daar ervaringen mee?
daar heb je dan geen betaalde VPN dienst voor nodig (beter van niet zelfs), kan je gewoon zelf opzetten. Een betaalde VPN dienst gebruik je om het wereldwijde web op te gaan naar alle sites die je maar wil. Van A naar B zou ik er geen betaalde vpn dienst tussen proppen maar je gewoon verdiepen in het opzetten van een site to site vpn (tenminste volgen mij heet het zoquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:23 schreef Drommelsch85 het volgende:
Topen een eigen VPN tunnel (stel; ik wil data synchen van plek A naar plek B die fysiek uit elkaar liggen, maar wel elk minimaal 50mbit glasvezel upload). Kan dat dan ook?
BBC iplayer ondersteuning? Is nog wel een dingetje...quote:Op zaterdag 7 november 2015 06:28 schreef Rica het volgende:
Heb ook Private Internet Access
Werkt prima, geen problemen gehad tot nu toe.
In Windows ziet het keuzelijstje er zo uit
[ afbeelding ]
Je kan met één klik switchen.
Jaarabonnement voor nog geen 40 euro en je mag het op 5 verschillende apparaten gebruiken.
Nooit meer gezeik met regiorestricties.
Live kijken en terugkijken is geen probleem. Weet niet of er nog andere functies zijn (opnemen?) maar daar maak ik geen gebruik van.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
BBC iplayer ondersteuning? Is nog wel een dingetje...
Nee, omdat Torrentfreak melde dat BBC VPN toegang aan het blokkeren is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Live kijken en terugkijken is geen probleem. Weet niet of er nog andere functies zijn (opnemen?) maar daar maak ik geen gebruik van.
Op de mobiel/tablet is het wel een bitch dat google het zo moeilijk mogelijk maakt de apps te krijgen. Als je bijvoorbeeld de hulu app wilt moet je op de Amerikaanse play store zijn maar simpelweg de vpn aanzetten werkt vaak niet. (zijn natuurlijk alternatieve sites voor apps)
En zelfs als je de app hebt doet het soms nog moeilijk. Ben van de week uren bezig geweest Zattoo (duitse tv) aan de praat te krijgen maar nog steeds niet gelukt vanwege iets in de google instellingen.
Wat dat betreft is Windows stukken beter. Daar gaat alles wel soepel,
Hmm nog niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, omdat Torrentfreak melde dat BBC VPN toegang aan het blokkeren is.
Is ook ruim 2x zo duurquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:06 schreef 16meter het volgende:
Ervaring met IPVanish en Mullvad. Beide prima. IPVanish heeft wel veel meer servers/landen om uit te kiezen. Ook meer dan bovengenoemd Private Internet Access.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |