Maar zij zitten in de USA toch? Dan zijn ze in theorie toch bij voorbaat al niet te vertrouwen? Ik vertrouw eerder een bedrijf op de Maagdeneilanden of een andere eiland waar geen wetgeving isquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:09 schreef jogy het volgende:
Ik ben een privateinternetaccess fanboy en eventuele downloads die ik in theorie zou kunnen doen maar natuurlijk niet doe gaan over een bandbreedte van meerdere gigabytes per seconde dus ik zou amper vertraging hebben, mocht ik dat doen natuurlijk.
We hebben het toch over het downloaden van series e.d.? Niet over het versturen van atoomgeheimen of het plannen van terroristische aanslagen? En het enige waar je bang voor hoeft te zijn is Brein. Private Internet Access is dan meer dan goed genoeg en ze zullen voor een kleuter als Brein niet schrikken. Als Private internet access onbetrouwbaar zou zijn dan vind je dat terug op het internet van mensen die ondanks hun abonnement alsnog te pakken zijn genomen door deze of gene. Ze houden geen logs bij dus er kan ook niets opgevraagd worden. Pas wanneer je staatsgevaarlijk gaat worden moet je misschien gaan denken aan een ander alternatief maar dan zou ik hoe dan ook geen internet gaan gebruiken. In dit geval moet je gewoon denken aan de balans bandbreedte/gemak/veiligheid, met welke redelijke vpn dan ook ben je al geen 'laaghangend fruit' meer dus doen ze de moeite niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar zij zitten in de USA toch? Dan zijn ze in theorie toch bij voorbaat al niet te vertrouwen? Ik vertrouw eerder een bedrijf op de Maagdeneilanden of een andere eiland waar geen wetgeving is
Doe normaal gek! We hebben het over gratis aangeboden muziek van gratis artiesten uit een gratis landquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
We hebben het toch over het downloaden van series e.d.
Oh, ja! Stom. Sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Doe normaal gek! We hebben het over gratis aangeboden muziek van gratis artiesten uit een gratis land
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ja! Stom. Sorry. De enige reden dat je een VPN wil is omdat het Tirolermuziek is en je er een beetje voor schaamt!
en alle filmmaatschappijen en muzieklabels e.d.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
[afk=We hebben het toch over het downloaden van series e.d.? Niet over het versturen van atoomgeheimen of het plannen van terroristische aanslagen? En het enige waar je bang voor hoeft te zijn is Brein. Private Internet Access is dan meer dan goed genoeg en ze zullen voor een kleuter als Brein niet schrikken. Als Private internet access onbetrouwbaar zou zijn dan vind je dat terug op het internet van mensen die ondanks hun abonnement alsnog te pakken zijn genomen door deze of gene. Ze houden geen logs bij dus er kan ook niets opgevraagd worden. Pas wanneer je staatsgevaarlijk gaat worden moet je misschien gaan denken aan een ander alternatief maar dan zou ik hoe dan ook geen internet gaan gebruiken. In dit geval moet je gewoon denken aan de balans bandbreedte/gemak/veiligheid, met welke redelijke vpn dan ook ben je al geen 'laaghangend fruit' meer dus doen ze de moeite niet.]Denk ik[/afk]
Ja. Die gaan ook echt de landsgrenzen over om een individuele downloader te pakken. En daarbij komt nog dat ik nog nergens klachten heb kunnen lezen over pia dat die gebruikersdata vrij hebben gegeven. Die ze ook nog niet eens hebben trouwens. (Geen log).quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en alle filmmaatschappijen en muzieklabels e.d.
die kunnen je ook allemaal aanklagen als ze willen (door een advocaat in te huren en wat voor onderzoek te doen)
heb net een abbo op pia genomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:53 schreef Elan het volgende:
Welke moet je gebruiken dan, toevallig zat ik net te kijken voor een VPN. Uiteraard beloven ze allemaal gouden bergen.
Nice!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb net een abbo op pia genomen
groetjes uit stockholm![]()
1 jaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice!
Heb ook pia nu, heb je een maandabonnement genomen?
ik pak altijd jaarlijks is goedkoper.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice!
Heb ook pia nu, heb je een maandabonnement genomen?
Zou het? Ziet er iig fancy uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
1 jaar
veel goedkoper en werkt toch wel
ik raad wel aan om even te testen of niets lekt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het? Ziet er iig fancy uit.
Ben wel benieuwd of "kenners" hier er nog bezwaren tegen hebben vandaar eerst even een maandje genomen.
jupquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
Kan je bij PIA ook zelf het land kiezen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
Kan je bij PIA ook zelf het land kiezen?
Hmmm mijn oude IP staat er ook nog ergens tussen, al is Netflix etc wel safe nuquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik raad wel aan om even te testen of niets lekt.
Ik heb nog wel wat dingen moeten aanpassen in mijn browser omdat mijn computer ipv6 lekte en ook javascript kan je echte ip uitdelen, zelfde geldt voor geolocatie van je browser, Hier dan https://ipleak.net/
Nee, je kan prima afstemmen op nederland.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:48 schreef TwenteFC het volgende:
Oeh, dan is het natuurlijk verboden om dit in combinatie met Netflix te gebruiken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je kan prima afstemmen op nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |