Selectie maken van VPN providers en daar de terms and condition van doornemen. Ik zou ook geen provider kiezen die onder Amerikaanse regelgeving valt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:54 schreef kree het volgende:
Ik vraag me vooral af, eentje die geen logs bijhoudt, nu zeggen ze dat allemaal, maar in de kleine lettertjes zit het verschil.
Dus mocht iemand die ook goed doorgenomen hebben, dan zou ik wel wat tips willen horen
Ja duh, elke VPN provider gaat meewerken, zo groot zijn die VPN services niet en geen 1 gaat hun eigen service opofferen voor een paar usersquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:57 schreef kree het volgende:
Die review site die net gepost werd en pak daar de best gewaardeerde van
Alleen dat eerste stukje zet me dus al aan het twijfelen
http://strongvpn.com/privacy-policy.html
Of te wel met een gerechtelijk bevel werken ze wel mee aan allerlei procedures.
Zover was ik ook en daarmee zie ik het als eigenlijk zinloos dus, hoewel er veel wordt geroepen van gebruik een VPN, schijnveiligheid als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja duh, elke VPN provider gaat meewerken, zo groot zijn die VPN services niet en geen 1 gaat hun eigen service opofferen voor een paar users
Tja het is blijft een Amerikaans bedrijf onder Amerikaanse regelgeving.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:57 schreef kree het volgende:
Met een VPN verplaats je het gerechtelijk bevel van je Internet provider naar je VPN provider.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Zover was ik ook en daarmee zie ik het als eigenlijk zinloos dus, hoewel er veel wordt geroepen van gebruik een VPN, schijnveiligheid als je het mij vraagt
Ik lees ditquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Tja het is blijft een Amerikaans bedrijf onder Amerikaanse regelgeving.
Ik kwam destijds uit bij NordVPN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lijkt me redelijk ok, maarja dan moet je ze maar geloven op hun woord ook.
Wat doen ze bv als ik films gedownload heb en er komt een gerechtelijk bevel, zouden ze dat naast zich neer leggen?
In de zin van, we hebben geen logs erover sorry?
vraag het me af, en dat is net wat clapclap zegt hierboven ook.
Do what you love, love what you do!
Op de woord geloven? Dit zijn de terms and conditions en dus rechtsgeldig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:05 schreef kree het volgende:
n terminate any user account for violating terms of service instantly without refund and notice or suspend the account until clarification, investigation or the user comment. If your account has been suspended you must contact us in order to see if the case can be rectified. We shall wait a substantiated period of time before we close a user account permanently and shut down all billing.
LOGGING POLICY
NordVPN does not monitor, store or record logs for any VPN user. We do not store connection time stamps, used bandwidth, traffic logs, IP addresses.
We do not get related in any form of censorship, give away your personal information to any third party. We
Ja maar dat is een situatie die niemand wil met rechtszaken enzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Op de woord geloven? Dit zijn de terms and conditions en dus rechtsgeldig.
Stel, ze klagen je aan via NordVPN dan kan jij NordVPN aanklagen
Juist wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Selectie maken van VPN providers en daar de terms and condition van doornemen. Ik zou ook geen provider kiezen die onder Amerikaanse regelgeving valt.
En daarom Amerika, geen bewaarplicht en veel goede VPN providers die daadwerkelijk niet loggen, ja men werkt mee, maar er is niets om over te dragen. Ook betalingsinfo word bij de goeden niet aan je account gelinkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:57 schreef kree het volgende:
USA is de laatste die ik vertrouw enzo??quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
En daarom Amerika, geen bewaarplicht en veel goede VPN providers die daadwerkelijk niet loggen, ja men werkt mee, maar er is niets om over te dragen. Ook betalingsinfo word bij de goeden niet aan je account gelinkt.
Je ziet maar wie je vertrouwd, dat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
USA is de laatste die ik vertrouw enzo??
Het is niet dat ik je niet vertrouw, maar dit is wat ik erover denk, als jij andere info hebt, graag een bron dan over hoe en watquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je ziet maar wie je vertrouwd, dat moet je zelf weten.
PIA, TorGuard, IPVanish, allemaal in Amerika gelokaliseerd, allemaal niet loggende bedrijven omdat in Amerika er geen data retentie wetgeving is.
Maar als je denkt dat ik uit mijn nek lul dan pak je toch een bedrijf uit Zweden, Maleisië of de Seychellen.
Net als dat bijna niemand gelooft dat Maleisië en Rusland verdomd slechte plekken voor een torrentsite zijn en dat Canada juist zeer goed is.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je niet vertrouw, maar dit is wat ik erover denk, als jij andere info hebt, graag een bron dan over hoe en wat
Opgeslagen data moet 180 dagen bewaard blijven, een VPN hoeft geen data op te slaan en dus niets te bewaren en kan aldus zonder strafbaar te zijn in alle eerlijkheid zeggen dat zij niets kunnen overleggen omdat zij deze data niet hoefden te bewaren.quote:Current Status: The United States currently has no mandatory data retention law. However, if providers of electronic communications or remote computing services store electronic communications or communications records, the government may obtain access to the stored data under the Stored Communications Act (SCA), enacted as part of the Electronic Communications Privacy Act in 1986. The SCA also establishes mandatory data preservation, under which providers must preserve stored data for up to 180 days on government request.
Niet alles doorgelezen, maar hieruit kan ik begrijpen dat de EU strenger is als USA?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Opgeslagen data moet 180 dagen bewaard blijven, een VPN hoeft geen data op te slaan en dus niets te bewaren en kan aldus zonder strafbaar te zijn in alle eerlijkheid zeggen dat zij niets kunnen overleggen omdat zij deze data niet hoefden te bewaren.
https://www.eff.org/de/issues/mandatory-data-retention/us
En anders lees je deze ook even door:
https://torrentfreak.com/(...)-review-2015-150228/
Wel aangaande welke gegevens moeten worden opgeslagen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
Niet alles doorgelezen, maar hieruit kan ik begrijpen dat de EU strenger is als USA?
Dat verbaast me wel eigenlijk. Maar ok, ik doe sowieso nog even niks, maar is er iemand anders nog hier die dit leest en er wat over kan zeggen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wel aangaande welke gegevens moeten worden opgeslagen.
Daarom nooit een VPN nemen via grote Europese jongens als Leaseweb en OVH
Het gaat niet eens zozeer om wat je zelf uitzet qua loggen maar meer om wat er in hun juridische voorwaarden staat in geval van een overtreding. Veel, zo niet (bijna) alle VPN's kampen met gaten in hun EULA waardoor je vogelvrij bent in geval van problemen. Zoals hierboven al gemeld gaat geen enkele VPN zijn business op het spel zetten in geval van calamiteiten met 1 user.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:41 schreef Farenji het volgende:
Huur een vps in een of ander land, betaal via bitcoin, zet er linux+openvpn op, zet zelf alle logging uit, klaar. Een vps heb je al voor een paar euro per maand en dan heb je alles zelf in de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |