Zoals?quote:Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
We onderdrukken wel meer mensen omdat het gedachtegoed niet wenselijk is. Dat werkt prima.
Ik heb het dan ook niet over het onder drukken van gedachten, maar het uitdragen ervan.quote:Op maandag 16 november 2015 16:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gedachten zijn niet verboden. En de vrijheid van godsdienst is een vrij fundamentele. Als je dat soort vrijheden wil inperken kun je beter je heil ergens anders zoeken.
twitter:RT_com twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:42:37Putin: Time to unite anti-#ISIS efforts instead of arguing about who’s more effective https://t.co/Z8TWDHvLNV reageer retweet
Nazis!quote:
Je mag best een neo-nazi zijn met racistische overtuigingen. Je kan er alleen niet naar handelen.quote:
Dat is Frankrijk al sinds het vorig jaar begon met ISIS te bombarderen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Hij paste zojuist zelfs een aantal artikelen aan. Ook blijft hij benadrukken dat Frankrijk in een staat van oorlog is.
Hier is wat voor te zeggen.quote:
Verhuis naar Afghanistan ofzo als je dat soort praktijken chill vindt.quote:Op maandag 16 november 2015 16:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over het onder drukken van gedachten, maar het uitdragen ervan.
Je mag geen symboliek uitdragen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je mag best een neo-nazi zijn met racistische overtuigingen. Je kan er alleen niet naar handelen.
Wat een dooddoener, weer uitgeluld dus maar op de persoon spelen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Verhuis naar Afghanistan ofzo als je dat soort praktijken chill vindt.
Het is maar wat je wilt zien. Inderdaad ja. Heel goed dat er veel moslims zich uitspreken. Maar er zijn ook genoeg moslims die dit, vanwege geloofsovertuiging, goed vinden.quote:Op maandag 16 november 2015 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt zien. In dit geval zou ik te raden gaan bij je perceptie. Jij zoekt steeds bevestiging voor je denkbeelden. En dan neem ik voor het gemak de staat van je hamstrings niet eens mee in dit verhaal.²
Saoedische sheikhs gaan nu in zo ongeveer elke moskee in Europa zitten...quote:Op maandag 16 november 2015 16:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt zien. Inderdaad ja. Heel goed dat er veel moslims zich uitspreken. Maar er zijn ook genoeg moslims die dit, vanwege geloofsovertuiging, goed vinden.
Jij doet nu net alsof alle moslims tegen het geweld zijn, terwijl dat toch zeker niet het geval is. Zolang dat het geval blijft zullen wij ons uit blijven spreken tegen die moslims die het allemaal wel goed vinden.
Artikel 47.2 van wat? Redelijk dubbel gevoel over deze, bij wijze van erkennen ze de IS nu als land, maar zulks kan ik pas zeker zeggen zodra ik weet van welk verdrag dit artikel afkomstig is.quote:Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef Infection het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:29:02.@FHollande: asks EU to invoke article 47.2 of European Union=attack on one member is attack on all members reageer retweet
Ligt aan je definitie van onschuldig trouwens.quote:Op maandag 16 november 2015 16:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Want Frankrijk is actief bezig onschuldige mensen te vermoorden in Syrië... Toch?
nou nu ze aan t bombarderen zijn... Er leven daar ook normale burgers rochVquote:Op maandag 16 november 2015 16:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Want Frankrijk is actief bezig onschuldige mensen te vermoorden in Syrië... Toch?
de mensen die worden onderdrukt door IS.quote:Op maandag 16 november 2015 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Artikel 47.2 van wat? Redelijk dubbel gevoel over deze, bij wijze van erkennen ze de IS nu als land, maar zulks kan ik pas zeker zeggen zodra ik weet van welk verdrag dit artikel afkomstig is.
[..]
Ligt aan je definitie van onschuldig trouwens.
Neuh, jij wil fundamentele vrijheden afschaffen die alleen maar leiden tot situaties waarin meer geweld zal ontstaan. Daar pas ik voor. Als je dat zo graag wil kun je beter verhuizen, want dat zal nooit gerealiseerd worden.quote:Op maandag 16 november 2015 16:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat een dooddoener, weer uitgeluld dus maar op de persoon spelen.
Burgers die op een gruwelijke wijze worden afgemaakt als ze zich niet aan de regels van IS houden ja.quote:Op maandag 16 november 2015 16:50 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
nou nu ze aan t bombarderen zijn... Er leven daar ook normale burgers rochV
Goed. En niks dictator-achtigs aan. Gewoon een president die zijn land wilt beschermen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:50 schreef icloud het volgende:
Wat vinden jullie van de dictator achtige rol die hollande zichzelf heeft gegeven,vandaag?
ja dat vind ik triest voor de burgersquote:Op maandag 16 november 2015 16:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Burgers die op een gruwelijke wijze worden afgemaakt als ze zich niet aan de regels van IS houden ja.
Geheel in lijn met hoe Frankrijk zich gedraagt in de EU, Duitsland zou hetzelfde hebben gereageerd.quote:Op maandag 16 november 2015 16:50 schreef icloud het volgende:
Wat vinden jullie van de dictator achtige rol die hollande zichzelf heeft gegeven,vandaag?
No comment, nog niks gezienquote:Op maandag 16 november 2015 16:50 schreef icloud het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |