Och, zij willen hier gewoon rijker worden.quote:Op maandag 16 november 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar die miljoenen moslims die uit Syrië vluchten natuurlijk!
Wat een onzin. Dit heeft directe gevolgen voor Europa en ook Nederland. Logisch dat het ons meer aanspreekt.quote:Op maandag 16 november 2015 16:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nog eentje op facebook: "Them whiteys won't share this cause only white lives matter, and African lives don't."
En tis een oud klasgenootje van me.
twitter:stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:29:02.@FHollande: asks EU to invoke article 47.2 of European Union=attack on one member is attack on all members reageer retweet
Ik kom niet op de frontpage. Ik vind jouw reactie idioot. Jouw verklaring: ja, maar de frontpage daar wachten ook mensen met smart op een aanslag. Naja, laat eigenlijk maar. Misschien kan een huisarts je verder helpen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mij de schuld geven dat ik teveel in BNW zit, maar wel boos worden omdat je amper reacties ziet van mensen die hetzelfde wensen op de Frontpage maar dan gaan janken wanneer het misgaat.Ik kan er niks aan doen dat jij niet ziet dat er gewoon een groot publiek si die al jaren met smart zit te wachten op de volgende aanslag die zou gaan gebeuren.
dat klopt wel een beetje, we voelen ons logischerwijs meer verbonden met de blanke Fransman die wordt geëxecuteerd dan de donkere Afrikaan die hetzelfde lot ondergaatquote:Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit heeft directe gevolgen voor Europa en ook Nederland. Logisch dat het ons meer aanspreekt.
jep dat ook.quote:Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Och, zij willen hier gewoon rijker worden.
Ik zie alleen maar de uitspraken dat we ons niet moeten laten uitspelen door deze zaken. En dat terwijl de islam constant bezig is met polarisatie. Oftewel in andere woorden, het is om kritiek op de islam te verstommen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij elke aanslag zie ik dat Moslims zich ondubbelzinnig uitspreken tegen de aanslagen en deze voor de volle 100% afkeuren. Maar als je het niet wil zien houdt het op.
Random woord: ageren²
Ik heb er nog meer hoor, eentje met een Palestina vlag, White Lives Matter More, No one gives a shit bout Beriut etc. (Sorry als het verkeerd geschreven is) terwijl ik toch echt wel weet dat daar aanslagen zijn gepleegd.quote:Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit heeft directe gevolgen voor Europa en ook Nederland. Logisch dat het ons meer aanspreekt.
Tja...twitter:stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:30:33Hollande: strengere controle buitengrenzen. Terugkeer nationale grenzen = afbraak EU reageer retweet
Spijtig, maar zijn geopolitieke koers jegens IS gaat nu de goede kant op. Erg laat en het heeft 128 levens gekost, maar goed.quote:Op maandag 16 november 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Hollande vindt het wel belangrijk dat vluchtelingen binnen mogen komen en geholpen worden, zegt hij net.
beriut ..quote:Op maandag 16 november 2015 16:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer hoor, eentje met een Palestina vlag, White Lives Matter More, No one gives a shit bout Beriut etc. (Sorry als het verkeerd geschreven is) terwijl ik toch echt wel weet dat daar aanslagen zijn gepleegd.
Hier nog een linkje van een vriend in Amerika:
http://www.washingtontime(...)atter-complain-pari/
Gewoon blind zijn voor het feit dat dit gewoon op meerdere sites wordt geroepen en dat mensen het gewoon echt zelf uit hun mond trekken. Geloof me, niet iedereen is even vriendelijk en als je hier al niet tegen kan moet je niet bij mij komen zeiken dat ik gemeen ben, want dan heb je nog niet half de reacties gezien die overal worden verspreid.quote:Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom niet op de frontpage. Ik vind jouw reactie idioot. Jouw verklaring: ja, maar de frontpage daar wachten ook mensen met smart op een aanslag. Naja, laat eigenlijk maar. Misschien kan een huisarts je verder helpen.
twitter:stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:32:06Hollande: "We have to be merciless. We know it and it is cruel to say so." reageer retweet
En er zijn oproepen gedaan om hierop te reflecteren en de hand in eigen boezem te steken. Maar het is maar wat je wilt lezen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar de uitspraken dat we ons niet moeten laten uitspelen door deze zaken.
wauw !!!!quote:Op maandag 16 november 2015 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
"Het zijn Fransen die vrijdag andere Fransen hebben vermoord."
Nee, ze hebben geen vliegtuigen. En als ze die wel zouden hebben, dan zou het niet lang duren voor deze gebombardeerd of uit de lucht geschoten worden.quote:Op maandag 16 november 2015 16:32 schreef Fotolijstjes het volgende:
Kunnen is zelf ook aan lucht aanvallen doen zoals Frankrijk doet?
quote:Op maandag 16 november 2015 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
hoezo hebben ze die nietquote:Op maandag 16 november 2015 16:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen vliegtuigen. En als ze die wel zouden hebben zou het niet lang duren voor deze gebombardeerd of uit de lucht geschoten worden.
Ik zou gewoon liever hebben dat ze eens stoppen met de volgende moskee bouwen, de volgende islamitische school opzetten, de volgende haatimam uitnodigen. Nu zijn het loze woorden.quote:Op maandag 16 november 2015 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En er zijn oproepen gedaan om hierop te reflecteren en de hand in eigen boezem te steken. Maar het is maar wat je wilt lezen.
Die hebben ze wel.quote:Op maandag 16 november 2015 16:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen vliegtuigen. En als ze die wel zouden hebben, dan zou het niet lang duren voor deze gebombardeerd of uit de lucht geschoten worden.
twitter:Conflicts twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:33:50HOLLANDE: I will meet with Obama, Putin in the coming days to “join our forces” - @AP reageer retweet
Whahaha wat een gelul. Ik zie sommige moslims het wel afkeuren maar een heleboel schieten vaak in een van deze reflexen:quote:Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij elke aanslag zie ik dat Moslims zich ondubbelzinnig uitspreken tegen de aanslagen en deze voor de volle 100% afkeuren. Maar als je het niet wil zien houdt het op.
Random woord: ageren²
Hoe was dat toen met Boko Haram toen iedereen die campagne van Bring Our Girls back startte?quote:Op maandag 16 november 2015 16:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
dat klopt wel een beetje, we voelen ons logischerwijs meer verbonden met de blanke Fransman die wordt geëxecuteerd dan de donkere Afrikaan die hetzelfde lot ondergaat
Maar zo werkt dat.
Als ik zo een opsomming van de slachtoffers zag, dan zaten daar verhoudingsgewijs nog best weinig Fransen tussen, leek me minder dan de helft.quote:Op maandag 16 november 2015 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |