Maar dat is toch niet zo vreemd? Helaas is het nu eenmaal zo dat een aanslag in 1 van die andere landen/regio's op die cartoon "normaler" zijn dan zo'n aanslag in Parijs.quote:Op maandag 16 november 2015 15:24 schreef Summers het volgende:
[..]
die nationale en internationale 1 minuut stilte vandaag was toch echt voor parijs waarbij al ie andere slachtoffers niet worden genoemd , hard he de waarheid over hoe mensen de msm volgen en pas iets voelen als de msm ze dat zegt .
Ach er zit genoeg humor in.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:08 schreef ems. het volgende:
De paspoort-fetish gaat doorArme dwaze zielen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh?
ik volg m even niet..
en... Minutemen militia?
Nokia lijkt me beter, maar paspoorten zijn ook gemaakt om lang mee te gaanquote:
blijkbaar is dat een verklaring waar men geen genoegen mee neemt en weet niet wie minutemen is , maakt me niet uit .quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nokia lijkt me beter, maar paspoorten zijn ook gemaakt om lang mee te gaan
en minutemen?
Om ook in te zien welke propaganda en indoctrinatie je zelf van kleins af aan hebt aangenomen voor waar zodat je dat los kan laten en daarvan bevrijd bent .quote:
Ben ik het wel met je eens , netzoals dat paspoort van Mohammed Atah , das helemaal niet natuurkundig onmogelijk gezien de druk golfquote:Blijkbaar zijn die mensen te onnozel om te bedenken dat het paspoort met een reden intact blijft.
Ik doelde hierop:quote:Op woensdag 18 november 2015 20:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Om ook in te zien welke propaganda en indoctrinatie je zelf van kleins af aan hebt aangenomen voor waar zodat je dat los kan laten en daarvan bevrijd bent .
spijker op de kopquote:Op donderdag 19 november 2015 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Moest door de discussie in het elite & satanisme topic weer denken aan deze comic;
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |