8 jaar is behoorlijk lang denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw Kapitaal op Maat
https://www.kapitaalopmaat.nl/Panneklaar#project
B+ 7% 96 maanden 135.000 Euro
Met veel zekerheden onder andere Pandrecht en Hypotheek recht.
Wat denken jullie?
quote:Panneklaar BV is bekend in Ulft en omgeving en er is sprake van een trouwe klantenkring. Met crowdfunding bieden wij onze klantenkring de gelegenheid om in ons te investeren en te profiteren van het rentepercentage dat wij bieden. Tevens bieden wij investeerders een verrassingspakket aan met onze heerlijkste producten, af te halen in onze winkel!
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:35 schreef gve74 het volgende:
Kreeg vandaag een bericht (update) iz mijn GVE-project 8774.
Fijn om te horen dat het goed gaat met het project, maar ik krijg toch een beetje de indruk dat dit bericht meer bedoeld is om investeerders te zoeken voor het nieuwe project. Want dat nieuwe project wil niet echt vollopen.Ik heb op facebook al meerdere keren een gesponsorde link van dit project naar GVE voorbij zien komen. Ik neig dus naar reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Overigens, in hoeverre blijft het hypotheekrecht overeind in problemen, er wordt geen akte voor opgesteld zie ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw Kapitaal op Maat
Met veel zekerheden onder andere Pandrecht, Hypotheek recht en hoofdelijke aansprakelijkheid.
Wat denken jullie?
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:02 schreef MSR het volgende:
er wordt geen akte voor opgesteld zie ik.
"Doel van financiering Huisvestingquote:
Zonder notariële vastlegging en inschrijving in het kadaster ontstaat geen hypotheekrecht.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:02 schreef MSR het volgende:
[..]
Overigens, in hoeverre blijft het hypotheekrecht overeind in problemen, er wordt geen akte voor opgesteld zie ik.
Pandrecht op inventaris is voor belasting onder bodemvoorrecht dus dat is waarschijnlijk ook niet veel waard.
ik denk dat ik geen winkelvastgoed financier zonder hypotheekrecht voor maar 7% . Ik kan de og markt en locatie niet inschatten dus weet niet of het nog makkelijk verkocht of verhuurd wordt als dit mis gaat.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw Kapitaal op Maat
Met veel zekerheden onder andere Pandrecht, Hypotheek recht en hoofdelijke aansprakelijkheid.
Wat denken jullie?
Iemand heeft het zojuist geplaatst. We zullen zien dus!quote:Op woensdag 18 november 2015 11:22 schreef bleyenburg het volgende:
Iemand al aan KOM gevraagd hoe het ingericht gaat worden qua hypothecaire zekerheid?
Op het pand zal geen notariële inschrijving van hypotheek plaatsvinden. Wel geven wij een zgn pos/neg-verklaring af. Dit houdt in dat zonder uitdrukkelijke (schriftelijke) toerstemming van KoM geen hypotheek mag worden gevestigd op dit pand.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:22 schreef bleyenburg het volgende:
Iemand al aan KOM gevraagd hoe het ingericht gaat worden qua hypothecaire zekerheid?
Volgens mij betekent dit dat de crowd concurrente crediteur is en de overwaarde eerst onder de preferente crediteuren verdeeld wordtquote:Op woensdag 18 november 2015 11:46 schreef djh77 het volgende:
[..]
Op het pand zal geen notariële inschrijving van hypotheek plaatsvinden. Wel geven wij een zgn pos/neg-verklaring af. Dit houdt in dat zonder uitdrukkelijke (schriftelijke) toerstemming van KoM geen hypotheek mag worden gevestigd op dit pand.
en hoe wordt dat geborgd, als dat namelijk niet ingeschreven wordt kan een willekeurige notaris ( die nergens van weet) dus nog steeds een hypotheekrecht vestigen wat preferent is. Je bent daarmee nog steeds afhankelijk van de geldnemer.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:46 schreef djh77 het volgende:
[..]
Op het pand zal geen notariële inschrijving van hypotheek plaatsvinden. Wel geven wij een zgn pos/neg-verklaring af. Dit houdt in dat zonder uitdrukkelijke (schriftelijke) toerstemming van KoM geen hypotheek mag worden gevestigd op dit pand.
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:56 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dit dat de crowd concurrente crediteur is en de overwaarde eerst onder de preferente crediteuren verdeeld wordt
Stapelfinanciering, niet doen dus.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:07 schreef djh77 het volgende:
Uit de financiele onderbouwing:
De verbouwing van het pand heeft al plaatsgevonden, dit is mede gefinancierd door een achtergestelde lening van ¤ 80,- door een kennis van de ondernemer.
Dat is een flinke lening
Deze lening 80K is aflossingsvrij en achtergesteld aan de KOM lening. Daar heb je dus geen last van.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:11 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Stapelfinanciering, niet doen dus.
Ze zijn de K vergeten...quote:De verbouwing van het pand heeft al plaatsgevonden, dit is mede gefinancierd door een achtergestelde lening van ¤ 80,- door een kennis van de ondernemer.
Jammer. Sympathiek project maar zekerheden zijn in dit project heel belangrijk want er is weinig eigen vermogen en de resultaten overtuigen niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:57 schreef komrad het volgende:
[..]
en hoe wordt dat geborgd, als dat namelijk niet ingeschreven wordt kan een willekeurige notaris ( die nergens van weet) dus nog steeds een hypotheekrecht vestigen wat preferent is. Je bent daarmee nog steeds afhankelijk van de geldnemer.
Ik vind het een sympathiek project.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw Kapitaal op Maat
Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |