Hoorde ik die kale nou net op de achtergrond? Die oorlogcorrespondent die ook wel eens bij Studio Powned zit.quote:Op maandag 16 november 2015 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, zou daar ook ergens een livestream van zijn?
Update: Via megafoon wordt er nu gecommuniceerd met vermoedelijk de personen in het huis.
Arnold Karskens ofzo?quote:Op maandag 16 november 2015 11:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoorde ik die kale nou net op de achtergrond? Die oorlogcorrespondent die ook wel eens bij Studio Powned zit.
Natuurlijk is dat zo. Het zijn nog steeds mensen. Maar als je vraagt wat hun mening is over Israel/joden/homo's dan verschiet je wel. Vraag de mening over de strijders in Syrië en je krijgt heel wat positieve antwoorden. En dat er ook een gematigde fractie bestaat in Syrië is allang geen argument meer.quote:Op maandag 16 november 2015 11:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Veruit de meeste mensen daar zijn exact zoals jij en ik, en zoals de meeste 'autochtonen'; ze maken zich eerder druk om dagelijkse beslommeringen en om het lijden van een fatsoenlijk leven dan om zaken als IS. Dat wordt nogal eens vergeten.
Toekomstige inval Molenbeek.quote:Op maandag 16 november 2015 11:33 schreef heywoodu het volgende:
Even geen tijd om terug te lezen, maar wat is er aan de hand en waar kijken we (en waarnaar?)?
Ja godverdomme, kutBelgen kunnen ook niks goeds he.. Missen we dat weer.quote:Op maandag 16 november 2015 11:33 schreef empa1010 het volgende:
Ze hebben 'm. Rookbom naar binnen gegooid lees ik.
En vanmorgen ging het bericht nog de ronde dat hij in Spanje zou zitten. Okee dan.quote:Op maandag 16 november 2015 11:34 schreef empa1010 het volgende:
"Verdachte zou wel degelijk Salah Abdeslam zijn"
"Volgens onze informatie is de gearresteerde wel degelijk Salah Abdeslam", zegt VTM NIEUWS-journalist Faroek Özgünes. "Men heeft ervoor gekozen om de ochtend af te wachten en geen avondlijke belegering uit te voeren."
Bron is VTM. Onder de livestream te zien als je scrolt.
Wie is die chief dan? (Ben dit weekend weg geweest, dus weinig tijd om de specifieke info bij te lezen tot nog toe)quote:Op maandag 16 november 2015 11:34 schreef empa1010 het volgende:
"Verdachte zou wel degelijk Salah Abdeslam zijn"
"Volgens onze informatie is de gearresteerde wel degelijk Salah Abdeslam", zegt VTM NIEUWS-journalist Faroek Özgünes. "Men heeft ervoor gekozen om de ochtend af te wachten en geen avondlijke belegering uit te voeren."
Bron is VTM. Onder de livestream te zien als je scrolt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |