Molenbeek zijn meer de types die juichen omwille van de aanslagen. Zijn namelijk helden.quote:Op maandag 16 november 2015 11:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Houden ze in Molenbeek ook 1 minuut stilte om 12:00 uur?
Tot je internet afsluit en naar buiten gaat, dat dan weer wel....quote:Op maandag 16 november 2015 11:16 schreef Revolution-NL het volgende:
Terroristen bereiken precies wat ze voor ogen hebben een samenleving verlamt door angst.
Als ik zie hoe hysterisch men hier in Nederland al reageert is het bereik enorm.
Dat wil niet zeggen dat men niet doodsbang is. Niet alleen in Frankrijk. Mensen laten zich compleet gek maken.quote:Op maandag 16 november 2015 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Moch, veruit de meeste mensen zetten hun dagelijkse routine gewoon voort.
Echt onzin, dit.quote:Op maandag 16 november 2015 11:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Molenbeek zijn meer de types die juichen omwille van de aanslagen. Zijn namelijk helden.
Valt best mee, allemaal; ik ken persoonlijk niemand die zich er daadwerkelijk door laat intimideren.quote:Op maandag 16 november 2015 11:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat men niet doodsbang is. Niet alleen in Frankrijk. Mensen laten zich compleet gek maken.
Ik snap de ophef om een minuut stilte niet zo.quote:Op maandag 16 november 2015 11:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat men niet doodsbang is. Niet alleen in Frankrijk. Mensen laten zich compleet gek maken.
Flikker toch op met je 1 minuut stilte in Nederland en dramatische muziek compilaties met daarin de verslaggeving van Parijs verwerkt. Het is krankzinnig.
Kijkt inderdaad weg als een spannende serie.quote:Op maandag 16 november 2015 11:18 schreef empa1010 het volgende:
Ziet er spectaculair uit daar in Molenbeek, met die sluipschutter op dat dak. Doet me denken aan het oprollen van de Hofstadgroep. We hoeven eerdaags niet meer naar James Bond om dergelijke taferelen te aanschouwen
Daarom vind ik het allemaal maar hysterisch gedoe. Ze kiezen massale bijeenkomsten uit als voetbalwedstrijden, concerten en eetgelegenheden en wat doet de menigte, uiteraard uit respect, kom met zn allen tesamen.quote:Op maandag 16 november 2015 11:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh, okéLaatste wat ik gelezen was over een rotje. Dan is het dus nog banaler, inderdaad. Maar ik snap de paniek wel op zich, alleen zouden die mensen als ze echt nog schrik hebben misschien beter niet op drukke plaatsen gaan verzamelen. Puur om dit soort toestanden te vermijden.
Is dat écht wat mensen van binnen voelen denk je? Elk weldenkend mens kijkt wat meer over zijn schouder, zeker wanneer je nu in Parijs rondloopt.quote:Op maandag 16 november 2015 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Valt best mee, allemaal; ik ken persoonlijk niemand die zich er daadwerkelijk door laat intimideren.
Die opmerking was uiteraard gechargeerd.quote:
Waar blijkt dat exact uit?quote:Op maandag 16 november 2015 11:22 schreef Lothiriel het volgende:
De helft van de moslims heeft sympathie voor IS.
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 16 november 2015 11:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Flikker toch op met je 1 minuut stilte in Nederland en dramatische muziek compilaties met daarin de verslaggeving van Parijs verwerkt. Het is krankzinnig.
Dat zijn dezelfde figuren die elk jaar weer moeten zeuren over de dodenherdenking.quote:Op maandag 16 november 2015 11:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap de ophef om een minuut stilte niet zo.
Idd heel erg dom. Terwijl er een samenscholingsverbod was. Begrijpelijk dat men massaal wil gaan rouwen maar verstandig is het niet. De paniek die uitbrak is koren op de molen voor de terroristen, die deze beelden gisteravond ook via CNN vast en zeker gezien hebben. Die lachen zich rot. Net als die mars in januari op zondag, met veel wereldleiders. Hoe stom kun je zijn. 1 gek met een bomgordel en boem.... 'gelukkig'quote:Op maandag 16 november 2015 11:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daarom vind ik het allemaal maar hysterisch gedoe. Ze kiezen massale bijeenkomsten uit als voetbalwedstrijden, concerten en eetgelegenheden en wat doet de menigte, uiteraard uit respect, kom met zn allen tesamen.
Zeker vreemd. Als ze zouden willen schieten ze die vent van het dak af. Je hoort nu ook Nederlandse verslaggevers he.quote:Op maandag 16 november 2015 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
Op zich wel vreemd dat zo'n nieuwszender een livestream van die raid uitzendt. Je ziet precies waar de personen rondom het huis zitten, ook diegenen die in het huis zitten kunnen dat natuurlijk zien.
Onderzoek. Proefondervindelijk. Ik zeg niet dat ze allemaal IS toejuichen, maar extremistisch zijn ze vaak wel.quote:
Klopt, zou daar ook ergens een livestream van zijn?quote:Op maandag 16 november 2015 11:27 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zeker vreemd. Als ze zouden willen schieten ze die vent van het dak af. Je hoort nu ook Nederlandse verslaggevers he.
Snap die twee andere gasten niet, vrijwillig met die doorgesnoven homo kletsen.quote:Op maandag 16 november 2015 10:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
JA, check allemaal: http://www.npo.nl/kun-je-het-al-zien/15-11-2015/VARA_101376436
Vanaf minuut 20:45.
Krijg er beetje ferry doedens gevoelens bij. Ook hoe die reageert en erbij gaat lachen.
Check ook na 28:30 even![]()
Veruit de meeste mensen daar zijn exact zoals jij en ik, en zoals de meeste 'autochtonen'; ze maken zich eerder druk om dagelijkse beslommeringen en om het lijden van een fatsoenlijk leven dan om zaken als IS. Dat wordt nogal eens vergeten.quote:Op maandag 16 november 2015 11:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Onderzoek. Proefondervindelijk. Ik zeg niet dat ze allemaal IS toejuichen, maar extremistisch zijn ze vaak wel.
Het resultaat van gebrekkige taalkennisquote:Op maandag 16 november 2015 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Nederlandse Belg vraagt in het Engels aan Franstalige Belg of hij op die plek even een verslagje mag doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |