Precies wat ik denk idd.quote:Op maandag 16 november 2015 01:36 schreef Seam het volgende:
Misschien hadden ze wel een aantal keer de knee moeten pakken om tijd te besparen en dan gewoon voor de FG gaan. Pats hadden nog maar 1 timeout.
Dat heeft waarschijnlijk wel het hoogste win%, maar dat durven de coaches niet want als de FG gemist/geblockt wordt, krijgen ze al het gezeik.quote:Op maandag 16 november 2015 01:36 schreef Seam het volgende:
Misschien hadden ze wel een aantal keer de knee moeten pakken om tijd te besparen en dan gewoon voor de FG gaan. Pats hadden nog maar 1 timeout.
Daarom hou ik ook van deze sport, het is enorm fysiek, maar tegelijkertijd ook enorm tactisch.quote:Op maandag 16 november 2015 01:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk wel het hoogste win%, maar dat durven de coaches niet want als de FG gemist/geblockt wordt, krijgen ze al het gezeik.
Ik ook. Niet-volgers denken dat het een beetje dom beuken is, maar er komt veel meer bij kijkenquote:Op maandag 16 november 2015 01:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook van deze sport, het is enorm fysiek, maar tegelijkertijd ook enorm tactisch.
Genoeg tijd voor alleen een FG. Ik ga er eens goed voor zittenquote:Op maandag 16 november 2015 01:39 schreef ForzaMilan het volgende:
1:50 met 0 timeouts. Wordt spannend.
Dan was het 1:20 geweest. 3x runnen en dan hopen op een td bij 3rd down, dat had ik gedaanquote:Op maandag 16 november 2015 01:36 schreef Seam het volgende:
Bijna iedere Nederlander denkt dat waarschijnlijk als ze een keer de Superbowl kijken. Dacht ik ook eerst, maar het blijkt gewoon een van de meest tactische sporten te zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 01:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik ook. Niet-volgers denken dat het een beetje dom beuken is, maar er komt veel meer bij kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |