Ben je weleens in beide landen geweest?quote:Op zondag 15 november 2015 23:15 schreef Starm het volgende:
[..]
Lijkt me ook onlogisch, waarom gaat die eerst naar België en dan mogelijk naar Spanje.
Je link is kapot.quote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Hele mooie column dit, hoe Frankrijk nu een cruciale fout aan het maken is:
http://deredactie.be/cm/v...inieblog/opinie/1.2496737
Ehmm nee?quote:Op zondag 15 november 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben je weleens in beide landen geweest?
Dat had ik nou ook. Verrek, woont die niet hier om de hoek?quote:Op zondag 15 november 2015 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kerel zou zo bij AZ in de spits kunnen staan.
Nee man, Van Reybroek is een linkse geitenwollensok. Ziet overal complotten van de CIA in, wou het stemrecht afschaffen & vervangen door een 1000-koppen tellende 'raad', de zogenaamde G1000.quote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Hele mooie column dit, hoe Frankrijk nu een cruciale fout aan het maken is:
http://deredactie.be/cm/v...inieblog/opinie/1.2496737
quote:Op zondag 15 november 2015 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als dat wel zo was. dan zou je waarschijnlijk ook liever naar Spanje gaan.
Uiteraard. Ik was ook niet serieus.quote:Op zondag 15 november 2015 23:22 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Niet als ik internationaal gezocht wordt en twee keer een landsgrens moet oversteken. Nee dan blijf ik liever in België of ga richting Nederland / Duitsland
Goed geschreven artikel maar blijft apart dat men denkt dat IS na 11-9 ontstaan zou zijn. Ze bestaan al sinds 1999. Wat ook wel apart is, (vind ik) is dat die voortvluchtige onze taal spreekt... en leest.quote:Op zondag 15 november 2015 23:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Je link is kapot.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/opinieblog/opinie/1.2496737
Waarom zou hij onze taal spreken?quote:Op zondag 15 november 2015 23:24 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Goed geschreven artikel maar blijft apart dat men denkt dat IS na 11-9 ontstaan zou zijn. Ze bestaan al sinds 1999. Wat ook wel apart is, (vind ik) is dat die voortvluchtige onze taal spreekt... en leest.
Hij woont in Belgie dus ik neem aan dat ie Nederlands kan. Belgisch gebrabbel en Nederlands verschilt niet zoveel d8 ik zo.quote:Op zondag 15 november 2015 23:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom zou hij onze taal spreken?
Als zo'n iemand gewoon veilig in de huiskamer blijft zitten met een zak chips en een verse tournedos. Hoe gaan ze hem dan vinden?quote:Op zondag 15 november 2015 23:22 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Niet als ik internationaal gezocht wordt en twee keer een landsgrens moet oversteken. Nee dan blijf ik liever in België of ga richting Nederland / Duitsland
Brussel is vrijwel geheel Franstalig, ook Molenbeek.quote:Op zondag 15 november 2015 23:27 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Hij woont in Belgie dus ik neem aan dat ie Nederlands kan. Belgisch gebrabbel en Nederlands verschilt niet zoveel d8 ik zo.
In Brussel spreken ze vooral Frans. Zeker in Molenbeek. Wonen vast ook veel mensen uit voormalige Franse koloniën.quote:Op zondag 15 november 2015 23:27 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Hij woont in Belgie dus ik neem aan dat ie Nederlands kan. Belgisch gebrabbel en Nederlands verschilt niet zoveel d8 ik zo.
Oow, dat wist ik nietquote:Op zondag 15 november 2015 23:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Brussel is vrijwel geheel Franstalig, ook Molenbeek.
Een flinke som geld op zijn dode of levende hoofd zetten zal vast wel helpen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als zo'n iemand gewoon veilig in de huiskamer blijft zitten met een zak chips en een verse tournedos. Hoe gaan ze hem dan vinden?²
Brussel is een Franstalige enclave in België.quote:Op zondag 15 november 2015 23:29 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Oow, dat wist ik nietweer wat geleerd dan. Dacht dat het zuidelijker pas Franstalig werd.
Ik kom zelf geregeld in Brussel omdat ik familie heb wonen in Schaarbeek. Naar Molenbeek ga ik om te shoppen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:29 schreef Lothiriel het volgende:
Wereldpers noemt België een "terreurnest": bloedbad voor Parijs, blamage voor België
http://www.hln.be/hln/nl/(...)suite&utm_source=hln
België staat ook weer mooi voor lul, zoals Nederlanders zouden zeggen
Officieel is Brussel tweetalig, maar in de praktijk spreekt bijna iedereen Frans. Toen ik in het Nederlands wilde bestellen bij een restaurant werd ik aangekeken alsof ik Russisch sprak, er werken overigens wel veel Vlamingen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:29 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Oow, dat wist ik nietweer wat geleerd dan. Dacht dat het zuidelijker pas Franstalig werd.
Wat vreselijk interessant. Vertel meer.quote:Op zondag 15 november 2015 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom zelf geregeld in Brussel omdat ik familie heb wonen in Schaarbeek. Naar Molenbeek ga ik om te shoppen.²
Ik weet het niet. Maar waar ik me morgen wel zorgen om maak is dat ik mijn behaarde face morgen aan het werk ga. Ik hoop niet dat ik scheve blikken naar mijn gelaat geworpen krijg.quote:Op zondag 15 november 2015 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo hebben ze die gezochte kerel na de aanslagen opgepakt en toen weer vrijgelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |