Maar zou jij het doen? Ik heb een flinke discussie met mijn vriendin namelijk erover. Ikquote:Op maandag 16 november 2015 07:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat je naar een land gaat waar de noodtoestand heerst. Heel veel zal jij er waarschijnlijk niet van merken.
Jee. Wat gaf de doorslag bij m? De islamitische teksten op de zwarte vlag? Het roepen van allah akhbar tijdens het moorden? De naam 'islamitische staat'? Het feit dat ze de islamitische heilige teksten zo letterlijk mogelijk nemen?quote:Op maandag 16 november 2015 07:55 schreef Loekie1 het volgende:
Islam heeft toch wél met terreur te maken, volgens imam:
Imam: terreur heeft wél met islam te maken
AMSTERDAM -
Jongerenimam Yassin Elforkani vindt dat moslims het niet langer kunnen maken om vol te houden dat terreur niets met het islamitische geloof te maken heeft. ,,De keiharde realiteit is dat de aanslagplegers hun daden theologisch legitimeren. We kunnen er niet omheen. We kunnen niet blijven zeggen: dit heeft niets met de islam te maken."
http://www.telegraaf.nl/b(...)eur_en_islam___.html
Toch niet het geloof van de vrede.
Nu Malek Ramadan Rutte nog maar die lijkt me moeilijker te overtuigen.quote:Op maandag 16 november 2015 07:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jee. Wat gaf de doorslag bij m? De islamitische teksten op de zwarte vlag? Het roepen van allah akhbar tijdens het moorden? De naam 'islamitische staat'? Het feit dat ze de islamitische heilige teksten zo letterlijk mogelijk nemen?
Dat weet je natuurlijk niet. In zijn positie kun je wel dingen vinden, maar niet alles zeggen.quote:Op maandag 16 november 2015 08:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nu Malek Ramadan Rutte nog maar die lijkt me moeilijker te overtuigen.
Vooral autisten nemen teksten vaak te letterlijk.quote:Op maandag 16 november 2015 07:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jee. Wat gaf de doorslag bij m? De islamitische teksten op de zwarte vlag? Het roepen van allah akhbar tijdens het moorden? De naam 'islamitische staat'? Het feit dat ze de islamitische heilige teksten zo letterlijk mogelijk nemen?
Wat dat je van imam Pechtold.quote:Op maandag 16 november 2015 08:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nu Malek Ramadan Rutte nog maar die lijkt me moeilijker te overtuigen.
We worden aangevallen door een groep autisten? Ik wist het!quote:Op maandag 16 november 2015 08:12 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Vooral autisten nemen teksten vaak te letterlijk.
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #311 Waar rebels zware klappen krijgenquote:Op maandag 16 november 2015 03:23 schreef Hathor het volgende:
Ik hoor net op de herhaling van het nieuws dat Raqqa vandaag stevig is gebombardeerd door de Fransen en Amerikanen, maar kan er verder op internet nog helemaal niks over terug vinden.
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 16 november 2015 07:55 schreef Loekie1 het volgende:
Islam heeft toch wél met terreur te maken, volgens imam:
Imam: terreur heeft wél met islam te maken
AMSTERDAM -
Jongerenimam Yassin Elforkani vindt dat moslims het niet langer kunnen maken om vol te houden dat terreur niets met het islamitische geloof te maken heeft. ,,De keiharde realiteit is dat de aanslagplegers hun daden theologisch legitimeren. We kunnen er niet omheen. We kunnen niet blijven zeggen: dit heeft niets met de islam te maken."
http://www.telegraaf.nl/b(...)eur_en_islam___.html
Toch niet het geloof van de vrede.
Pechtold is een flip-flop, doet wat voor hem en zijn partij het beste is; een democraat die de anti-democratische EU steunt, het hoofd van een referendumpartij die tegen het referendum van volgend jaar is, iemand die zich links van het midden positioneert als het hem uitkomt en de andere keer rechts van het midden. Zijn volgers zijn naïevelingen die denken dat alles wel goed komt daarom zal hij zich niet kritisch over de islam uitlaten maar als hij denkt dat er wat te halen valt dan zal zijn toon wel veranderen. Je merkt het nu al een beetje.quote:
Mark Rutte verkondigde wel doodleuk even op de televisie dat wij in oorlog zijn met ISIS. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 16 november 2015 08:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet. In zijn positie kun je wel dingen vinden, maar niet alles zeggen.
Ik vind de term gelukszoeker nogal denigrerend als het ook Syriërs betreft die voor hun leven vluchten, of Eritreëers. Er zitten er zeker tussen, maar het meerendeel volgens mij toch echt niet.quote:Op maandag 16 november 2015 07:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Salonfilantroop gesignaleerd.
Alle aanhangers van de islam uitzetten, ja? Omdat een paar extremistische mafklappers?quote:Op maandag 16 november 2015 08:43 schreef byah het volgende:
Hoop dat ze in Frankrijk een beetje werk maken van het uitzetten van haatzaaiende imams, dat is een goed begin, om vervolgens alle andere Islam-aanhangers uit te zetten. Laat ze maar een voorbeeld stellen voor de rest van Europa.
Jij hoopt op chaos.quote:Op maandag 16 november 2015 08:43 schreef byah het volgende:
Hoop dat ze in Frankrijk een beetje werk maken van het uitzetten van haatzaaiende imams, dat is een goed begin, om vervolgens alle andere Islam-aanhangers uit te zetten. Laat ze maar een voorbeeld stellen voor de rest van Europa.
dit moet je niet zo serieus nemen joh.. Ik mag toch hopen dat hij een geintje maakt.quote:Op maandag 16 november 2015 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle aanhangers van de islam uitzetten, ja? Omdat een paar extremistische mafklappers?
En waar mogen die mensen heen van jou?
Dat is dan jammer voor hun. Mijn ouders en waarschijnlijk jouw ouders vonden het ook niet nodig om die kinderen die in de jaren 80 aan de honger stierven in Ethiopië hierheen te halen. Neem je dat je ouders ook kwalijk?quote:Op maandag 16 november 2015 08:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind de term gelukszoeker nogal denigrerend als het ook Syriërs betreft die voor hun leven vluchten, of Eritreëers. Er zitten er zeker tussen, maar het meerendeel volgens mij toch echt niet.
Ik zou jullie willen vragen om die symboolmaatregelen achterwege te laten. Dit soort gasten opereren onder de radar en zijn vaak hele kleine groepjes. Geen moskee die ze een platform biedt.quote:Op maandag 16 november 2015 08:43 schreef byah het volgende:
Betere radar gebruiken dan?quote:Op maandag 16 november 2015 09:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou jullie willen vragen om die symboolmaatregelen achterwege te laten. Dit soort gasten opereren onder de radar en zijn vaak hele kleine groepjes. Geen moskee die ze een platform biedt.
Nu weet ik wel dat je aan wal staat en denkt o zo goed te kunnen sturen, maar houd je hersens er bij.²
Ik denk dat we gewoon moeten erkennen dat je dit nooit 100% tegen kunt gaan.quote:
99% is ook goed.quote:Op maandag 16 november 2015 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon moeten erkennen dat je dit nooit 100% tegen kunt gaan.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |