twitter:JurriaannH twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:50:31Laat die Sjoerd zijn mond houden over vrouwenvoetbal bij #studiovoetbal. Gaat mis zo. reageer retweet
Stop eens met dat Twitter.quote:Op zondag 15 november 2015 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JurriaannH twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:50:31Laat die Sjoerd zijn mond houden over vrouwenvoetbal bij #studiovoetbal. Gaat mis zo. reageer retweet
quote:
twitter:KerenHirsch twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:51:25Ik heb geprobeerd het wk vrouwenvoetbal te kijken en het ziet er niet uit. Niet voor tv #studiovoetbal reageer retweet
Ik ken echt wel een paar dames die van voetbal houden, maar geen van allen gaat over tactiek lullen zoals deze geitquote:Op zondag 15 november 2015 22:52 schreef Vatta het volgende:
Ik vind het ook niet geil als vrouwen van voetbal houden
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:52:43Ik vind Mary top! #StudioVoetbal reageer retweet
Hahaha ja precies. Weten wanneer je moet stoppen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ken echt wel een paar dames die van voetbal houden, maar geen van allen gaat over tactiek lullen zoals deze geit
quote:Op zondag 15 november 2015 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Speciaal voor Cocotwitter:HumbertoTan twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:52:43Ik vind Mary top! #StudioVoetbal reageer retweet
twitter:MikeT109 twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:54:52@HumbertoTan verrassend. Jij vind alles en iedereen top, leuk en lief. En alle muziek mooi. Maar dat is ook een kwaliteit. #studiovoetbal reageer retweet
Humberto vind iedereen top.quote:Op zondag 15 november 2015 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Speciaal voor Cocotwitter:HumbertoTan twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:52:43Ik vind Mary top! #StudioVoetbal reageer retweet
Zou je haar een hand geven?quote:Op zondag 15 november 2015 22:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Ze geven deze vrouw wel heel veel spreektijd...ik zou weigeren om met haar aan tafel te zitten...
En dat in combinatie met stumpertje Tommie...krijg gewoon hoofdpijn
AMERICA IS AWESOMEquote:Op zondag 15 november 2015 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Coming again to save the motherfucking day yeah
Wel meer dan een hand, maar daar gaat het nu niet om...ze zit nu aan tafel om serieus over voetbal te praten....hij wordt nu al slapquote:
Zo voorspelbaar.quote:Op zondag 15 november 2015 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:vanmaanen twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:55:27Wat een zeikerd die Sjoerd. Vrouwenvoetbal zit meer progressie in dan in de hele eredivisie. #studiovoetbal reageer retweet
Nederland krijgt een flinke kans op de Wereldtitel omdat alle Europese landen worden opgeblazen door aanslagenquote:Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef Rickertman96 het volgende:
haha zij gaan naar Frankrijk
veel te onveilig
Houdt die tweets anders gewoon op twitter.quote:Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vanmaanen twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:55:27Wat een zeikerd die Sjoerd. Vrouwenvoetbal zit meer progressie in dan in de hele eredivisie. #studiovoetbal reageer retweet
Cruijff is bij de NOS weggegaan als analist en dat zit Arno nog altijd dwars.quote:Op zondag 15 november 2015 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
Arno heeft ooit een Ajax brooddoosje met de afbeelding van Cruijff tegen z'n hoofd gehad in de pauze op de basisschool.
Je bent net op tijd om je bloeddruk even op peil te brengen.quote:
scouting niet raadplegen, gewoon er doordrukken ... lekker beleid toch?quote:Op zondag 15 november 2015 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Vd Hoorn , Zimling , Duarte enz
De juiste weg
Dit is inderdaad de echte reden van haar aanwezigheid.quote:Op zondag 15 november 2015 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat het net over vrouwenvoetbal ging.
Niks mis mee. Beetje je eigen gang gaan en vervolgens als een drugsverslaafde aanschuiven bij Keesquote:Op zondag 15 november 2015 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
scouting niet raadplegen, gewoon er doordrukken ... lekker beleid toch?
Daarom zit er nu ook een vrouw.quote:Op zondag 15 november 2015 23:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Egbers kan echt geen discussies leiden...die overgangen van hem zijn waardeloos..
Dan kunnen ze beter Iwan van Duren uitnodigen, die is bij VI gedegradeerd naar vrouwenvoetbal.quote:Op zondag 15 november 2015 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat het net over vrouwenvoetbal ging.
Sjoerd maakt die vrouw volledig af enkel om te scoren.quote:Op zondag 15 november 2015 23:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Egbers kan echt geen discussies leiden...die overgangen van hem zijn waardeloos..
Ja, echt fantastischquote:Op zondag 15 november 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was het gezellig onder je steen?
Er bekruipt mij een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Kun jij je voorstellen dat je met een vrouw serieus over voetbal kunt praten?quote:Op zondag 15 november 2015 23:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Inhoudelijk zal best allemaal kloppen, maar toch verdraag ik het moeilijk...ja hmm ja hmm
Die van mij de invalbeurt van Pereiro in minuut 51.quote:Op zondag 15 november 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn moment van het seizoen is het eigen doelpunt van Sven van Beek.
De goal van de keeper van ADO.quote:Op zondag 15 november 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn moment van het seizoen is het eigen doelpunt van Sven van Beek.
Lekker joh. Ook nog de beste connecties in het topvoetbal, even je oud-trainer Wenger verleiden om groeibriljantje Sanogo voor de neus van iedereen weg te kapen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beetje je eigen gang gaan en vervolgens als een drugsverslaafde aanschuiven bij Kees
Eens.quote:Op zondag 15 november 2015 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die van mij de invalbeurt van Pereiro in minuut 51.
Daar won PSV de titel.
Arsenal baalt er nu nog steeds van . Kampioenskansen zijn drastisch gekeerd zonder de nieuwe Kanuquote:Op zondag 15 november 2015 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lekker joh. Ook nog de beste connecties in het topvoetbal, even je oud-trainer Wenger verleiden om groeibriljantje Sanogo voor de neus van iedereen weg te kapen.
Dinsdagquote:Op zondag 15 november 2015 23:12 schreef Coco98 het volgende:
Wanneer is weer de eerste topvoetbaldag?
dat kloptquote:Op zondag 15 november 2015 23:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij heb dan ook over alles wat er is een andere mening, dat is namelijk cool
Zaterdagquote:Op zondag 15 november 2015 23:12 schreef Coco98 het volgende:
Wanneer is weer de eerste topvoetbaldag?
Ff serieus ik ken vrouwen die fan zijn van voetbal...en ze weten echt wel wat een mooie actie en of goal is, maar dit geleuter van deze dame zullen zij niet aan beginnen...quote:Op zondag 15 november 2015 23:08 schreef Vatta het volgende:
[..]
Er bekruipt mij een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Kun jij je voorstellen dat je met een vrouw serieus over voetbal kunt praten?
quote:Op zondag 15 november 2015 23:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ff serieus ik ken vrouwen die fan zijn van voetbal...en ze weten echt wel wat een mooie actie en of goal is, maar dit geleuter van deze dame zullen zij niet aan beginnen...
En jij had plaatsvervangende schaamte...ik zeg je eerlijk...ik kon het zo moeilijk verdragen dat ik ff moest schakelen
Grappig.quote:Op zondag 15 november 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week heeft PSV verloren van Willem II.
quote:Op zondag 15 november 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week Pereiro.quote:Op zondag 15 november 2015 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grappig.
Volgende week PSV koploper.
quote:Op zondag 15 november 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Grappig.quote:Op zondag 15 november 2015 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grappig.
Volgende week PSV koploper.
Grappig.quote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grappig.
Volgende week Atlético een nederlaag bij Rafael van der Vaart.
Tenzij ze verliezen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grappig.
Volgende week profiteert Atleti van de Classico.
Ik moest spontaan lachen als zij het woord nam...leek wel een vrouwelijke Louis van Gaal...quote:
okequote:Op zondag 15 november 2015 23:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik moest spontaan lachen als zij het woord nam...leek wel een vrouwelijke Louis van Gaal...
Maar ik zeg je eerlijk...ik denk als alle teksten van Studio Voetbal zouden worden uitgeschreven en je zou bij wijze van een test haar teksten inhoudelijk moeten beoordelen dat ze wel aantal goede punten maakt...
okequote:Op zondag 15 november 2015 23:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik moest spontaan lachen als zij het woord nam...leek wel een vrouwelijke Louis van Gaal...
Maar ik zeg je eerlijk...ik denk als alle teksten van Studio Voetbal zouden worden uitgeschreven en je zou bij wijze van een test haar teksten inhoudelijk moeten beoordelen dat ze wel aantal goede punten maakt...
Enige show die ik redelijk goed vind is natafelen met Kees. VI gaat normaal gesproken ook helemaal nergens over. Die humor van Gijp heb ik nou ook wel gehad.quote:Op maandag 16 november 2015 00:49 schreef Perico het volgende:
Het was weer allejezus pleurisslecht, echt pure ebola.
Volgende week kijk ik weer, of de ondergrens nog meer omlaag kan.
Vind ik echt onzin. Dit was echt zo'n vrouw die zich heel graag wilde profileren en daarom bloedirritant uit de hoek kwam. Ik snap dat Sjoerd zich aan haar ergerde. Daarnaast ben ik benieuwd wat voor zinnige dingen ze dan precies zei? Ik heb het niet gehoord.quote:Op maandag 16 november 2015 01:59 schreef gnilrednoz het volgende:
Mary - niks mis mee, zei zinnige dingen. Als je een probleem met haar had ben je gewoon een domme lul.
Had ik het nu goed begrepen dat ze de bij de tweede goal van Nederland meteen moest denken aan die Ajax-goal tegen MVV van 20(!) jaar geleden? Vond 't nogal apart dat ze met een goal van zo'n tijd terug kwam. En ze leken nog niet eens op elkaar.quote:Op maandag 16 november 2015 10:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Dit was echt zo'n vrouw die zich heel graag wilde profileren en daarom bloedirritant uit de hoek kwam. Ik snap dat Sjoerd zich aan haar ergerde. Daarnaast ben ik benieuwd wat voor zinnige dingen ze dan precies zei? Ik heb het niet gehoord.
Die Ajax-goal tegen MVV was inderdaad niet eens zo heel bijzonder, gewoon een goed uitgevoerde counter waarvan er duizenden zijn gescoord. Ook nog eens een extreem matige tegenstander natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2015 14:24 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Had ik het nu goed begrepen dat ze de bij de tweede goal van Nederland meteen moest denken aan die Ajax-goal tegen MVV van 20(!) jaar geleden? Vond 't nogal apart dat ze met een goal van zo'n tijd terug kwam. En ze leken nog niet eens op elkaar.
Ben het wel een beetje met je eens, maar ze kunnen het nooit goed natuurlijk. Meedoen met slappe 'kantinepraat' past niet bij vrouwen, maar te serieus wordt weer gezien als 'te graag willen profileren'. Conclusie: niet meer uitnodigen.
Eens, ze deed het prima. Die vergelijking met die goal van MVV was een beetje raar, alsof ze wil bewijzen dat ze echt wel iets van voetbal weet. Maar over het algemeen was ze zinvoller dan de meeste gasten die er vaak aan tafel zittenquote:Op maandag 16 november 2015 01:59 schreef gnilrednoz het volgende:
Mary - niks mis mee, zei zinnige dingen. Als je een probleem met haar had ben je gewoon een domme lul.
Zegt misschien ook wat over die gasten die er vaak aan tafel zitten.quote:Op maandag 16 november 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens, ze deed het prima. Die vergelijking met die goal van MVV was een beetje raar, alsof ze wil bewijzen dat ze echt wel iets van voetbal weet. Maar over het algemeen was ze zinvoller dan de meeste gasten die er vaak aan tafel zitten
Klopt, heel triest. Persoonlijk interesseert het me geen zier wie er zit als er maar nuttige dingen gemeld worden en gezien het bedroevende niveau van de vaste heren analytici mogen dat van mij best vrouwen zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 17:01 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zegt misschien ook wat over die gasten die er vaak aan tafel zitten.
Maar er was imho ook niet echt een reden om haar uit te nodigen. Alleen dat feitje van de drukst bezochte vrouwenvoetbalwedstrijd in Nederland.
Als er competitiewedstrijden waren geweest of Nederland nog in de play-offs had gezeten was ze bijna zeker niet uitgenodigd. Is ook voor haar lullig dat ze als het ware door de NOS gebruikt wordt om te laten zien hoe vooruitstrevend ze zijn in een weekendje zonder belangrijke wedstrijden.
oh kutquote:Op zondag 22 november 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mulder
Youri Mulder
Co Adriaanse
Edwin Shops
meer like studio bommeldingquote:
hij heeft het over zijn piemel.quote:
Jij hebt 'fr' in je username, dus derhalve verbaast deze domme opmerking mij niets.quote:Op zondag 22 november 2015 22:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat vinden jullie van Winkels? Ik vind het een landverrader
Haha. Weet je waar ik op doelde? (2010)quote:Op zondag 22 november 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt 'fr' in je username, dus derhalve verbaast deze domme opmerking mij niets.
Je hebt 8 punten bij de Toto, trots.quote:Op zondag 22 november 2015 22:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij heeft het over zijn piemel.
Weet je dat dat me echt geen kut boeit?quote:Op zondag 22 november 2015 22:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha. Weet je waar ik op doelde? (2010)
quote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt 8 punten bij de Toto, trots.
PAK M MAAR AAN GUUS JAAAAAAAAAquote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet je dat dat me echt geen kut boeit?
Genotquote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
47 punten. Mede dankzij Karsdorp.quote:Op zondag 22 november 2015 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]fok manager ook wel redelijk deze ronde.
Dat was echt teringgay ja. Kostte 7 pnt.quote:Op zondag 22 november 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
47 punten. Mede dankzij Karsdorp.
Penalty bij GRA-GRO plus geel Padt hakt erin
geen idee hoeveel punkten, iets van 35 ofzo.quote:Op zondag 22 november 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
47 punten. Mede dankzij Karsdorp.
Penalty bij GRA-GRO plus geel Padt hakt erin
Weet je dat dit me echt geen ree...................... nee laat maar.quote:Op zondag 22 november 2015 22:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha zo anti-Ajax ben ik niet hoor.
afquote:Op zondag 22 november 2015 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zeg ff als PSV af is, kan de TV weer aan
Ik zal de haan binnen zetten.quote:
Je wilt je niet te vroeg wakker laten foppen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal de haan binnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |