Isinbayeva ook, die kregen er dan ook veel meer extra geld voorquote:
nou inderdaad, na al dat opgehemel had ik ook wel wat meer verwachtquote:
Op 't plekkie waar eigenlijk Morisson zou moeten rijden.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Is die Canadees per ongeluk geloot in de A-groep?
Ja iedereen loop al een maand te zeggen dat Perdersen alles gaat winnen dit jaar, vroeg me ook al af waarom.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou inderdaad, na al dat opgehemel had ik ook wel wat meer verwacht
Ik had mijn geld vandaag wel op Yuskov gezet hoorquote:Op zondag 15 november 2015 21:55 schreef Felagund het volgende:
Die 1500 meter wordt steeds meer een loterij heb ik het idee, niet te voorspellen.
Het kan vriezen, het kan dooien, daar is niks over te zeggen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:55 schreef Felagund het volgende:
Die 1500 meter wordt steeds meer een loterij heb ik het idee, niet te voorspellen.
yuskov is wel beter dan de rest maar dat is het ook welquote:Op zondag 15 november 2015 21:55 schreef Felagund het volgende:
Omdat hij hele sterke tijden had gereden in het voorseizoen, zoals een 3:39 op de 3km, zo uit mijn hoofd.quote:Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja iedereen loop al een maand te zeggen dat Perdersen alles gaat winnen dit jaar, vroeg me ook al af waarom.
Pas wanneer hij stopt met sporten is het een non-sporter.quote:En waarom stopt Bokko niet een keer, dat vind ik toch wel zo'n non-sporter.
Die was dan ook de favoriet bij de bookmakers (relatief ruim)quote:Op zondag 15 november 2015 21:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik had mijn geld vandaag wel op Yuskov gezet hoor
Doet ie niet. Daar vind hij de 1500m of de A-groep niet belangrijk genoeg voor.quote:Op zondag 15 november 2015 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Kramer zou nu kunnen overrijden voor een plek in de A-race volgende week.
Toch wel jammer...dacht dat hij ambities had voor de Olympische 1500m in 2018.quote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Doet ie niet. Daar vind hij de 1500m of de A-groep niet belangrijk genoeg voor.
Ik heb Kramer echt nog bijna nooit goede 1500 meter zien rijden. 1x op een EK in Collalbo dacht ik tegen Fabris toen steeg hij echt boven zichzelf uit.quote:Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel jammer...dacht dat hij ambities had voor de Olympische 1500m in 2018.
Dit jaar is daarin nog niet belangrijk; hij zegt dat allroundtoernooien dit seizoen nog de grootste focus is, samen met de 5km.quote:Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel jammer...dacht dat hij ambities had voor de Olympische 1500m in 2018.
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat Kramer de 1500m gaat rijden in de B-groep. Als "zo'n groot kampioen" een beetje in de B-groep gaan rijden, rot lekker op.quote:Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht zelfs dat Kramer de 1500m volgende week niet gaat rijden vanwege de 10km en de ploegenachtervolging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |