quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
Had ik bijna dit topic gedelete ipv sticky te zetten.
Ook wel eens rustig.quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
Was eigenlijk best terecht geweest.quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
Nou eigenlijk gebeurde er helemaal niets meer.quote:
ja voor de 2e keer nuquote:
Wie?quote:
Ja hoor, Sinterklaas is veilig in Meppel gekomen gisteren.quote:
Niet geplaagd door witte wieven?quote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja hoor, Sinterklaas is veilig in Meppel gekomen gisteren.
Heeft -ie het ook zelf opgeruimd?quote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja hoor, Sinterklaas is veilig in Meppel gekomen gisteren.
Die nog niet blijkbaarquote:
nee dat is niet wat Daav bedoelt.quote:
Jawel, maar nog niet hier.quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar ik wel.
Toen jij dat toen postte was er überhaupt nog geen 3e keer.
17 = 3quote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel. Of is nr 17 gewoon een reguliere user?
Dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 15 november 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Oh not this shit again.zoveel aandacht vragen dat soort mongolen altijd, gewoon negeren en doorlopen.
Omdat er altijd users zijn die in die topics gaan posten.quote:
Je ziet zeker vaak "...is aan het typen"?quote:Op zondag 15 november 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
Tip van de dag: geen groepsapp met je ouders starten
Nee, ik zat met moeders te appen, gaat pa zich ermee bemoeien. Blijken ze naast elkaar op de bank te zittenquote:Op zondag 15 november 2015 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat er altijd users zijn die in die topics gaan posten.
[..]
Je ziet zeker vaak "...is aan het typen"?
Gaat alleen maar over vogeltjes zeker?quote:Op zondag 15 november 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
Tip van de dag: geen groepsapp met je ouders starten
Nee dat ze op de koffie zat te wachten.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat alleen maar over vogeltjes zeker?
Oh shitquote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zat met moeders te appen, gaat pa zich ermee bemoeien. Blijken ze naast elkaar op de bank te zitten
Dit dus. Zo'n beetje 't zelfde niveau als scriptkiddies die mensen gaan DDOS'enquote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Je zult in je vrije tijd maar niks beters te doen hebben dan anoniem spammen op een forum. Hoe sneu ben je dan?
Heeft mijn moeder ook niet, maar één of ander onverlaat heeft haar een keer met Moederdag een iPad gegeven.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shit
Ben ik blij dat m'n ouders geen kaas gegeten hebben van mobiele apparatuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Weltrusten en werkze morgenquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder ook niet, maar één of ander onverlaat heeft haar een keer met Moederdag een iPad gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder ook niet, maar één of ander onverlaat heeft haar een keer met Moederdag een iPad gegeven.Godverdomme, dan ben je ook niet echt handig bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 21:50:53 ]
quote:Op zondag 15 november 2015 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme, dan ben je ook niet echt handig bezigNou ja voor die tijd, kwam er dagelijks zo'n lijstje met dingen die ze gegoogled moest hebben. Dat scheelt weer een hoop tijd en werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Oh echt?quote:Op zondag 15 november 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja voor die tijd, kwam er dagelijks zo'n lijstje met dingen die ze gegoogled moest hebben. Dat scheelt weer een hoop tijd en werk.
Geef mods meer bevoegdheden, dan kun je dit soort droeftoeters veel sneller aanpakken en is de lol er sneller af.quote:Op zondag 15 november 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Oh not this shit again.zoveel aandacht vragen dat soort mongolen altijd, gewoon negeren en doorlopen.
Mijn vader wel, die werkt IT gerelateerd, maar mijn moeder niet. En aangezien mijn vader het ook wel zat wasquote:Op zondag 15 november 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh echt?lijkt me vreselijk. Gelukkig snappen mijn ouders dan weer wel hoe een PC werkt
quote:Op zondag 15 november 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja voor die tijd, kwam er dagelijks zo'n lijstje met dingen die ze gegoogled moest hebben. Dat scheelt weer een hoop tijd en werk.
Ja alleen sloeg ze door, op een gegeven moment snapte ze dat ding bijna beter dan ik.quote:
Probleem is dat er vanuit crew ook gewoon gelekt wordt, dus misbruik van zoiets kan je dan ook wel verwachten. En vaak is er relatief snel natuurlijk wel een (F)A online.quote:Op zondag 15 november 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geef mods meer bevoegdheden, dan kun je dit soort droeftoeters veel sneller aanpakken en is de lol er sneller af.
"Vaak"quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probleem is dat er vanuit crew ook gewoon gelekt wordt, dus misbruik van zoiets kan je dan ook wel verwachten. En vaak is er relatief snel natuurlijk wel een (F)A online.
Onzin, dat stapeltje topics heb je zo weggeharkt. 2 klikken.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef d4v1d het volgende:
Geen enkele mod heeft volgensmij ook nog zin om er wat aan te doen
Begrijpelijk, dat wel.
Ik snap iig dat Harry er klaar mee isquote:Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzin, dat stapeltje topics heb je zo weggeharkt. 2 klikken.
quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zat met moeders te appen, gaat pa zich ermee bemoeien. Blijken ze naast elkaar op de bank te zitten
Nee, want ze gingen een discussie samen beginnen over de kansloosheid ervan.quote:
Hahahaha, epic.quote:Op zondag 15 november 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want ze gingen een discussie samen beginnen over de kansloosheid ervan.
quote:Op zondag 15 november 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want ze gingen een discussie samen beginnen over de kansloosheid ervan.
Het zijn mijn ouders, dat rare gedrag is ongetwijfeld besmettelijk, straks loop ik het nog op ook.quote:
Ik vrees dat het al te laat is.quote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn mijn ouders, dat rare gedrag is ongetwijfeld besmettelijk, straks loop ik het nog op ook.
Gisteren in gesprek met andere 60+ ers nog klagen over mensen die dat doen hèquote:
Maar jij bent al raar, dus is het allegaar niet ergquote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn mijn ouders, dat rare gedrag is ongetwijfeld besmettelijk, straks loop ik het nog op ook.
en ik was nog wel ingeent.quote:
Straks?quote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ja, ik weet het nu wel.quote:
Stilte voor de storm eerder.quote:
ja dat ga ik wel weer doen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je mag me altijd gek appen hoor, of je SMS bundel leeg proberen te maken.
Doe je netjes.quote:Op zondag 15 november 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
We zijn halverwege de maand en mijn databundel is ook precies halverwege, wat ben ik toch een pro.
Ik heb geen limiet, altijd online. Digital man #stayconnectedquote:Op zondag 15 november 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
We zijn halverwege de maand en mijn databundel is ook precies halverwege, wat ben ik toch een pro.
Dat is toch giga duur?quote:Op zondag 15 november 2015 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen limiet, altijd online. Digital man #stayconnected
Oh dat valt wel meequote:
Ik heb 6gb en dat komt trouwens nooit op.quote:
Dat is onbeperkt bellen, onbeperkt SMS, 1GB 4g en na die 1GB kan ik kosteloos doorgaan alleen is het dan wat trager.quote:
Ik moet toegeven dat 250 mb soms wel eens opraakt.quote:Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 6gb en dat komt trouwens nooit op.
oh dat is handig, nou ja ik vind het wel primaquote:Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is onbeperkt bellen, onbeperkt SMS, 1GB 4g en na die 1GB kan ik kosteloos doorgaan alleen is het dan wat trager.
Ik kreeg een hele mooie aanbieding, over half jaar ga ik weer eens rondneuzen voor iets goedkopers.quote:Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat 250 mb soms wel eens opraakt.
Ad hoc network, sjiek hendig.quote:Op zondag 15 november 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het helpt dat ik meestal wel wifi heb. Nadeel is dan weer dat ik op mijn kamer geen draadloos netwerk heb dus heb ik zoiets op mijn pc dat van mijn computer een wifi hotspot maakt.
Hier werken die hotspots nog niet helemaal optimaal.quote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb zo'n abo wat na 1gb wordt teruggeschroefd naar een lagere snelheid, op zich wel handig, maar ik denk er aan toch maar eens over te stappen op een abo zonder data en dan gewoon met van die Ziggo-wifispots te gaan werken.
Dat heb ik dus ook, KPN zorgeloos of zo.quote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb zo'n abo wat na 1gb wordt teruggeschroefd naar een lagere snelheid, op zich wel handig, maar ik denk er aan toch maar eens over te stappen op een abo zonder data en dan gewoon met van die Ziggo-wifispots te gaan werken.
Zoiets hoor ik van meer mensen ja, eens kijken of ik misschien een proef-abo ofzo kan krijgen, dat zou wel handig zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier werken die hotspots nog niet helemaal optimaal.
Ik heb de variant van T-Mobile, 40 euro per maand, op zich best aardig verder.quote:Op zondag 15 november 2015 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, KPN zorgeloos of zo.
Ik vertrouw dat voor geen meter.quote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier werken die hotspots nog niet helemaal optimaal.
Nou in Den Haag zou je inmiddels wel volledige dekking verwachten. Maar wellicht komt het omdat ik het afmeet aan het feit dat ik in een rijdende tram de verbinding weleens kwijtraak.quote:Op zondag 15 november 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoiets hoor ik van meer mensen ja, eens kijken of ik misschien een proef-abo ofzo kan krijgen, dat zou wel handig zijn.
Niks mis mee.quote:Op zondag 15 november 2015 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat voor geen meter.
en ik heb enkele gegevens van mensen die op mijn wifi hebben gezeten.quote:
Daar zou je verwachten dat het inderdaad wel dekking heeft, wat een tegenvaller.quote:Op zondag 15 november 2015 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou in Den Haag zou je inmiddels wel volledige dekking verwachten. Maar wellicht komt het omdat ik het afmeet aan het feit dat ik in een rijdende tram de verbinding weleens kwijtraak.
Dat voornamelijk ja. Liever gewoon een permanente verbinding of helemaal niet (zodat je het gewoon uit kan zetten).quote:Op zondag 15 november 2015 22:23 schreef Remqo het volgende:
Heb ik ook, wel zo chill dat je niet een torenhoge rekening op de mat krijgt voor mobiel internetten.
Dat het na X verbruik het allemaal even trager loopt, is ook de wereld niet.quote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar zou je verwachten dat het inderdaad wel dekking heeft, wat een tegenvaller.
[..]
Dat voornamelijk ja. Liever gewoon een permanente verbinding of helemaal niet (zodat je het gewoon uit kan zetten).
Ik wil ooit nog eens een autobus hacken. Maar ik ga eerst nog even aan de slag met dat draadloos betalen en nog wat RFID dingetjes.quote:Op zondag 15 november 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en ik heb enkele gegevens van mensen die op mijn wifi hebben gezeten.
Ga ik ze lekker hacken.
Nee geintje.
Is misschien wel een probleem zodra we van die zelfrijdende auto's hebben. Straks word je gehackt.quote:Op zondag 15 november 2015 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens een autobus hacken. Maar ik ga eerst nog even aan de slag met dat draadloos betalen en nog wat RFID dingetjes.
Ja, dat moeten we allemaal niet willen. Maar met autobus bedoelde ik gewoon dat scherm wat in dat ding hangt.quote:Op zondag 15 november 2015 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is misschien wel een probleem zodra we van die zelfrijdende auto's hebben. Straks word je gehackt.
Die hoef je niet te hacken, die zijn gewoon standaard kapoet.quote:Op zondag 15 november 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we allemaal niet willen. Maar met autobus bedoelde ik gewoon dat scherm wat in dat ding hangt.
Vaak wel ja, draait gewoon op Windowsquote:Op zondag 15 november 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hoef je niet te hacken, die zijn gewoon standaard kapoet.
Ik keek even in het Parijs topic...quote:Op zondag 15 november 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
Het wordt er niet gezelliger op inderdaad.
Sorryquote:Op zondag 15 november 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
Ga het nou niet hier lopen posten.
Mjah.quote:Op zondag 15 november 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik keek even in het Parijs topic...daar ook niet.
Maar ik had het toch over hemquote:Op zondag 15 november 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had het voor de verandering niet tegen jou.
Even je bek dicht houden dus.
Ik was niet van plan die discussie hier te voeren verder hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had het voor de verandering niet tegen jou.
Even je bek dicht houden dus.
Maar ook geen topics hier posten. Alles wordt toch verwijderd.quote:Op zondag 15 november 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was niet van plan die discussie hier te voeren verder hoor.
Oh dat was ik niet.quote:Op zondag 15 november 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ook geen topics hier posten. Alles wordt toch verwijderd.
Dat is al een stuk beterquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ook geen topics hier posten. Alles wordt toch verwijderd.
Luciferdoosje.quote:
Nee, ik ben meer dat doosje wat dan niet werkt. Zit er altijd eentje van in zo'n pakketje.quote:
Om kaarsen aan te stekenquote:Op zondag 15 november 2015 22:51 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er nog mensen die lucifers gebruiken?
Wel makkelijk achter de hand als de aansteker leeg is.quote:Op zondag 15 november 2015 22:51 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er nog mensen die lucifers gebruiken?
Hoezo?quote:Op zondag 15 november 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
Ga het nou niet hier lopen posten.
Omdat hij dat allemaal moet deleten, extra handelingen dit dat.quote:
Als topic gedelete wordt is de link toch gewoon niet meer geldig? Waarom moet mijn hele post dan weg?quote:Op zondag 15 november 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat hij dat allemaal moet deleten, extra handelingen dit dat.
Sowieso een date en dan alleen maar koffie drinkenquote:Op zondag 15 november 2015 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Dan ben je toch wel een naar persoon.
ja G ik moet eerst door 3 uur audiomateriaal zoeken tebnzij je me de tijd van Bellen kan vertellenquote:
Iets na 22:26u.quote:Op zondag 15 november 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja G ik moet eerst door 3 uur audiomateriaal zoeken tebnzij je me de tijd van Bellen kan vertellen
Hoe zou jij dat aanpakken dan?quote:Op zondag 15 november 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso een date en dan alleen maar koffie drinken
Nou eerst 10 maanden achterna zitten in de SC van een bekend forum, dat weet je toch wel.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou eerst 10 maanden achterna zitten in de SC van een bekend forum, dat weet je toch wel.
Als een eckte proquote:Op zondag 15 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou eerst 10 maanden achterna zitten in de SC van een bekend forum, dat weet je toch wel.
Sowieso moet er gegeten worden, dat is al een heel stuk gezelligerquote:
Nee.quote:Op zondag 15 november 2015 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Wie opent een purge topic in onz? Blijkbaar is alles mogelijk vanavond
Mooi heh.. Ik gun die jongen echt een snelle auto, dan zet hij de hele F1 wereld op zijn kop en schrijft geschiedenis. Wat een talent.quote:
De Kwis?quote:Op zondag 15 november 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb maar weer afgezet, dat programma. Moraliserend geneuzel. In de verste verte niet grappig of onderhoudend.
Nee, het is lang geleden dat ik de NPO op goede tv maken heb betrapt.quote:Op zondag 15 november 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb maar weer afgezet, dat programma. Moraliserend geneuzel. In de verste verte niet grappig of onderhoudend.
En dat allemaal van jouw belastingcenten!quote:Op zondag 15 november 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Het jeugdjournaalquote:Op zondag 15 november 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, het is lang geleden dat ik de NPO op goede tv maken heb betrapt.
Ik niet. Genoeg goeds te zien. Maar dat programma van Paul de Leeuw zuigt.quote:Op zondag 15 november 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, het is lang geleden dat ik de NPO op goede tv maken heb betrapt.
Wat ik haat, is dat stelselmatige "moslims uit de wind houden"-geneuzel. Ze kiezen met hun volle verstand voor die haatreligie. Als niet-gelovige haat ik inderdaad de islam. Net zoals de islam mij haat.quote:
Nee jouw post voegt lekker veel toe.quote:Op maandag 16 november 2015 00:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je niks hebt toe te voegen rot je lekker op
Het zou eerder raar zijn als je het niet hier postte.quote:Op maandag 16 november 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Tot zover deze post die niet in NWS-SC had gemoeten, maar ja.
Ik weet niet wat voor poep je allemaal praat maar het slaat nergens op.quote:Op maandag 16 november 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik haat, is dat stelselmatige "moslims uit de wind houden"-geneuzel. Ze kiezen met hun volle verstand voor die haatreligie. Als niet-gelovige haat ik inderdaad de islam. Net zoals de islam mij haat.
Waar ik strontziek van word, is dat er na zo'n aanslag steeds weer een beweging op gang komt die (gematigde) moslims in een slachtofferrol duwt. Flikker een eind op daarmee. De aanslagen zijn door moslims gepleegd, uit naam van de islam. Heel wat moslims vinden het stiekem prachtig. En de rest is voornamelijk begaan met imagoschade voor hun religie, niet met het leed van de werkelijke slachtoffers.
Rot nou gewoon op. Leer maar even lezen.quote:Op maandag 16 november 2015 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee jouw post voegt lekker veel toe.
Leer maar even typen, met je relegie.quote:Op maandag 16 november 2015 00:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Rot nou gewoon op. Leer maar even lezen.
Excuus.quote:Op maandag 16 november 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leer maar even typen, met je relegie.
Madpanda.
Selectief citerenquote:Op maandag 16 november 2015 00:26 schreef d4v1d het volgende:
« "... dat jullie niemand mogen doden - wat God verboden heeft - behalve volgens het recht... » (Koran 6:151)
en
« "... dat wie iemand doodt anders dan voor doodslag en verderf zaaien op de aarde, het is alsof hij de mensheid gezamenlijk heeft gedood en dat wie iemand laat leven, het is alsof hij de hele mensheid gezamenlijk heeft laten leven » (Koran 5:32)
Voor de rest vind ik religie onzin, maar islam is geen haat. Geen enkele religie is haat.
Ik zie een half artikel.quote:Op maandag 16 november 2015 00:26 schreef Fylax het volgende:
"Heeft niets met de islam te maken"
http://www.volkskrant.nl/(...)m-te-maken~a4186542/
Ik als moslim haat jou nietquote:Op maandag 16 november 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik haat, is dat stelselmatige "moslims uit de wind houden"-geneuzel. Ze kiezen met hun volle verstand voor die haatreligie. Als niet-gelovige haat ik inderdaad de islam. Net zoals de islam mij haat.
Waar ik strontziek van word, is dat er na zo'n aanslag steeds weer een beweging op gang komt die (gematigde) moslims in een slachtofferrol duwt. Flikker een eind op daarmee. De aanslagen zijn door moslims gepleegd, uit naam van de islam. Heel wat moslims vinden het stiekem prachtig. En de rest is voornamelijk begaan met imagoschade voor hun religie, niet met het leed van de werkelijke slachtoffers.
Oke, nu jouw beurt. Wat mis ik volgens jou.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 00:26 schreef d4v1d het volgende:
« "... dat jullie niemand mogen doden - wat God verboden heeft - behalve volgens het recht... » (Koran 6:151)
en
« "... dat wie iemand doodt anders dan voor doodslag en verderf zaaien op de aarde, het is alsof hij de mensheid gezamenlijk heeft gedood en dat wie iemand laat leven, het is alsof hij de hele mensheid gezamenlijk heeft laten leven » (Koran 5:32)
Voor de rest vind ik religie onzin, maar islam is geen haat. Geen enkele religie is haat.
Wel goed dat jij weer terug bent.quote:Op maandag 16 november 2015 00:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het zou eerder raar zijn als je het niet hier postte.
Aangezien je onderdeel bent van het meubilair.
Ik ga ook niet argumentrm geven tegen 349 verzen.quote:Op maandag 16 november 2015 00:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga even 349 verzen kopiëren, ja daaaag.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dat die ene die ontsnapt was?
Ik weet genoeg van de islam om die conclusie te trekken. Ik weet meer van de islam dan me lief is. En ja, ik weet dat er gematigde moslims zijn die niet al die bullshit letterlijk nemen. Maar ze kiezen er nog steeds voor om de islam - en dus ook alle haattaal in de koran - te omarmen.quote:Op maandag 16 november 2015 00:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor poep je allemaal praat maar het slaat nergens op.
Haat relegie? Ik zou je wat beter verdiepen.
Omdat dat ook niet kan. het zijn duidelijk haatverzen.quote:Op maandag 16 november 2015 00:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga ook niet argumentrm geven tegen 349 verzen.
Selectief citeren is de essentie van religie. En religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt onterecht op een voetstuk geplaatst, maar dat is nergens voor nodig. De koran zaait onder meer haat richting joden, homo's en ongelovigen. Vrouwen zijn tweederangs burger.quote:
Geen enkele religie zet aan tot haat of doden. Dat wordt verboden en is toch wel de hoofdgedachte van een religie. Toch jammer dat een groot deel van Nederland en de wereld dat niet in zit.quote:Op maandag 16 november 2015 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat dat ook niet kan. het zijn duidelijk haatverzen.
Praat het maar goed.quote:Op maandag 16 november 2015 00:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind dat sowieso een lap tekst wat volgensmij puur een opsomming is. Ik zie nergens een mening of iets.
Die verzen kan je volgens mij op vele manieren lezen en verkeerd opvatten.
Kost geld om te lezen.. Doneer ff wat geld danquote:Op maandag 16 november 2015 00:26 schreef Fylax het volgende:
"Heeft niets met de islam te maken"
http://www.volkskrant.nl/(...)m-te-maken~a4186542/
Geef even een vers waar je duidelijkheid bij nodig hebt... nadat ik klaar ben met kakken probeer ik je het uit te leggenquote:Op maandag 16 november 2015 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat dat ook niet kan. het zijn duidelijk haatverzen.
Ben het wel met je eens dat vrouwen die 2e rangs zijn bullshit is en dat die hun haar moeten bedekken enzo. Burka ben ik ook geen fan van.quote:Op maandag 16 november 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Selectief citeren is de essentie van religie. En religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt onterecht op een voetstuk geplaatst, maar dat is nergens voor nodig. De koran zaait onder meer haat richting joden, homo's en ongelovigen. Vrouwen zijn tweederangs burger.
Sorry, maar ik wens tegen dat soort stuitende bullshit te ageren.
*verzen.quote:Op maandag 16 november 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Praat het maar goed.Vertel me, alwetende d4v1d, hoe moeten we die haatverzen opvatten?
Hoofdoek is gelukkig ook niet verplicht volgens de islam (wordt wel aangeraden)..quote:Op maandag 16 november 2015 00:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat vrouwen die 2e rangs zijn bullshit is en dat die hun haar moeten bedekken enzo. Burka ben ik ook geen fan van.
Het haten en zelfs doden van mensen die niet tot de eigen religieuze groep horen is een terugkerend thema in zowel de bijbel als de koran; laat me niet lachen man. In Syrië en Irak zijn moslims momenteel bezig om andere moslims af te slachten, omdat ze een iets andere versie van de islam geloven.quote:Op maandag 16 november 2015 00:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen enkele religie zet aan tot haat of doden. Dat wordt verboden en is toch wel de hoofdgedachte van een religie. Toch jammer dat een groot deel van Nederland en de wereld dat niet in zit.
Christenen hebben ook genoeg foute shit gedaan vroeger en nu. Daar hoor je bijna niemand over.
Die zijn doorgedraaid.quote:Op maandag 16 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het haten en zelfs doden van mensen die niet tot de eigen religieuze groep horen is een terugkerend thema in zowel de bijbel als de koran; laat me niet lachen man. In Syrië en Irak zijn moslims momenteel bezig om andere moslims af te slachten, omdat ze een iets andere versie van de islam geloven.
Jij was erbij? Je kan met 100% zekerheid zeggen dat ze niet bepaalde verzen op een bepaalde manier intepeteren?quote:Op maandag 16 november 2015 00:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die zijn doorgedraaid.
In elke religir en cultuur heb je idioten. Ze zijn ergens compleet van overtuigd (en niet een vers in de islam in dit geval). Ze worden heel makkelijk gehersenspoeld dokr een leider met wat rare ideeën.
Ik kan deze vraag zo terug ketsen he.quote:Op maandag 16 november 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij was erbij? Je kan met 100% zekerheid zeggen dat ze niet bepaalde verzen op een bepaalde manier intepeteren?
quote:
Maar het christendom is ook geen bedreiging meer, invloed neemt af en kerken lopen leeg.quote:Op maandag 16 november 2015 00:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Christenen hebben ook genoeg foute shit gedaan vroeger en nu. Daar hoor je bijna niemand over.
Je moeder ook.quote:Op maandag 16 november 2015 00:54 schreef d4v1d het volgende:
"Beat drops harder than the world trade center"
i rate that 9/11quote:Op maandag 16 november 2015 00:54 schreef d4v1d het volgende:
"Beat drops harder than the world trade center"
quote:Op maandag 16 november 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
Dat soort dingen vind ik veel storender, dat muziek politiek wordt.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
Dat soort dingen vind ik veel storender, dat muziek politiek wordt.
Maatschappij verandert snel, een postje verwijderen en iemand gaat helemaal uit zijn plaat.quote:
jaquote:Op maandag 16 november 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maatschappij verandert snel, een postje verwijderen en iemand gaat helemaal uit zijn plaat.
Hoe lang is die al bezig? Uurtje of 6? 7?
Rijp voor opname zou ik zo denken...
Heel NWS ligt op zijn gat, kan CC hem niet ff komen halen? Meer iets voor R&Pquote:Op maandag 16 november 2015 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
wel leuk dat die man de hele sc heeft afgeschrikt
CC ligt ook op haar gat.quote:Op maandag 16 november 2015 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heel NWS ligt op zijn gat, kan CC hem niet ff komen halen? Meer iets voor R&P
Ik vind die participatiemaatschappij ook helemaal niks.quote:Op maandag 16 november 2015 01:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nah, jammer. Succes dan maar met die droeftoeter..
Dit is een geplande actie. Hij gebruikt allerlei accounts die al een paar maanden geleden zijn aangemaakt.quote:Op maandag 16 november 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maatschappij verandert snel, een postje verwijderen en iemand gaat helemaal uit zijn plaat.
Hoe lang is die al bezig? Uurtje of 6? 7?
Rijp voor opname zou ik zo denken...
WTFquote:
Meen je niet, dat is helemaal zielig...quote:Op maandag 16 november 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is een geplande actie. Hij gebruikt allerlei accounts die al een paar maanden geleden zijn aangemaakt.
Rijp voor opname is -ie inderdaad wel ja.
Waarom?quote:Op maandag 16 november 2015 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sterrenbeeld van die persoon moet haast wel een Stier zijn.
Fylax was Tjacka gebanned tijdens het aanmaken van de accounts ?quote:
Ik dacht even dat NWS KPD was gewordenquote:Op maandag 16 november 2015 02:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Niet dat ie ook ff met andere gifjes komt, ben hier nu wel op uitgefapt
Keiharde Persberichten voor Danny.quote:Op maandag 16 november 2015 02:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik dacht even dat NWS KPD was geworden
Wie is de huisparagnost van FOK! dan? Is dat moemoe?quote:Op maandag 16 november 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De huis paragnost van FOK! deelt mijn mening dus het is waar.
Hee, ik zeg het niet hè.quote:Op maandag 16 november 2015 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is de huisparagnost van FOK! dan? Is dat moemoe?
+1.quote:Op maandag 16 november 2015 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik stelde een vraag.
Moet je niet naar bedquote:
NWS-SC was per abuis even dicht (slotje erop). Het topic was vol en tegelijkertijd werden er wat posts verwijderd.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs Fokker89 kon dit niet voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |