quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
Had ik bijna dit topic gedelete ipv sticky te zetten.
Ook wel eens rustig.quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
Was eigenlijk best terecht geweest.quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
Nou eigenlijk gebeurde er helemaal niets meer.quote:
ja voor de 2e keer nuquote:
Wie?quote:
Ja hoor, Sinterklaas is veilig in Meppel gekomen gisteren.quote:
Niet geplaagd door witte wieven?quote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja hoor, Sinterklaas is veilig in Meppel gekomen gisteren.
Heeft -ie het ook zelf opgeruimd?quote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja hoor, Sinterklaas is veilig in Meppel gekomen gisteren.
Die nog niet blijkbaarquote:
nee dat is niet wat Daav bedoelt.quote:
Jawel, maar nog niet hier.quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar ik wel.
Toen jij dat toen postte was er überhaupt nog geen 3e keer.
17 = 3quote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel. Of is nr 17 gewoon een reguliere user?
Dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 15 november 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Oh not this shit again.zoveel aandacht vragen dat soort mongolen altijd, gewoon negeren en doorlopen.
Omdat er altijd users zijn die in die topics gaan posten.quote:
Je ziet zeker vaak "...is aan het typen"?quote:Op zondag 15 november 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
Tip van de dag: geen groepsapp met je ouders starten
Nee, ik zat met moeders te appen, gaat pa zich ermee bemoeien. Blijken ze naast elkaar op de bank te zittenquote:Op zondag 15 november 2015 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat er altijd users zijn die in die topics gaan posten.
[..]
Je ziet zeker vaak "...is aan het typen"?
Gaat alleen maar over vogeltjes zeker?quote:Op zondag 15 november 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
Tip van de dag: geen groepsapp met je ouders starten
Nee dat ze op de koffie zat te wachten.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat alleen maar over vogeltjes zeker?
Oh shitquote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zat met moeders te appen, gaat pa zich ermee bemoeien. Blijken ze naast elkaar op de bank te zitten
Dit dus. Zo'n beetje 't zelfde niveau als scriptkiddies die mensen gaan DDOS'enquote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Je zult in je vrije tijd maar niks beters te doen hebben dan anoniem spammen op een forum. Hoe sneu ben je dan?
Heeft mijn moeder ook niet, maar één of ander onverlaat heeft haar een keer met Moederdag een iPad gegeven.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shit
Ben ik blij dat m'n ouders geen kaas gegeten hebben van mobiele apparatuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Weltrusten en werkze morgenquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder ook niet, maar één of ander onverlaat heeft haar een keer met Moederdag een iPad gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder ook niet, maar één of ander onverlaat heeft haar een keer met Moederdag een iPad gegeven.Godverdomme, dan ben je ook niet echt handig bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 21:50:53 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |