Wij kunnen dat gewoon negeren als een pro.quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
Wel jammer alleen dat je die jongen nu hier heen lokt.
Komt er ook 1 aan hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2262714
Wut?
Ik probeer de dialoog met hem te openen door pm's te sturen, maar geloof niet dat je die kan terugsturen met een nieuw account.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij kunnen dat gewoon negeren als een pro.
Heeft weinig zin om te linken naar iets dat continu verwijderd wordt, brainiacquote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2262714
Wut?
Ja, sorry. Hij is nu al een tijdje NWS-mod, dus dan krijg je dat, dat -ie zich gaat vertonen in deze SC.quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
Wel jammer alleen dat je die jongen nu hier heen lokt.
Ik denk ook niet dat hij erg zit te wachten op een dialoog, die zit gewoon zijn tijd uit te etteren tot de banhamer valt en dan gaat ie weer met zijn gewone account posten.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik probeer de dialoog met hem te openen door pm's te sturen, maar geloof niet dat je die kan terugsturen met een nieuw account.
Dit account bestaat al vanaf augustus.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik probeer de dialoog met hem te openen door pm's te sturen, maar geloof niet dat je die kan terugsturen met een nieuw account.
Ik snapte het al niet.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft weinig zin om te linken naar iets dat continu verwijderd wordt, brainiac
Ip-banquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij erg zit te wachten op een dialoog, die zit gewoon zijn tijd uit te etteren tot de banhamer valt en dan gaat ie weer met zijn gewone account posten.
Ja, die suggestie gaf ik een half uur geleden al.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ter info: FB / Troll-users postrechten ontnemen
Ja toch broquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We zijn niet anders van je gewend.
Toch raar om opeens zo'n uitbarsting te hebbenquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij erg zit te wachten op een dialoog, die zit gewoon zijn tijd uit te etteren tot de banhamer valt en dan gaat ie weer met zijn gewone account posten.
Hij zou het typen wel zat zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Uccie het volgende:
Hij gaat nu in herhaling vallen, zo jammer.
Ow niet eens naar gekeken zeg, apart.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit account bestaat al vanaf augustus.
Waarschijnlijk afreageren omdat ie van zijn mama zijn sokken in de wasmand moest doen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toch raar om opeens zo'n uitbarsting te hebben. Lekker schreeuwen op een internetforum.
Held.quote:Op zondag 15 november 2015 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen heeft iemand, ik vermoed Harry, ook nog tijd gevonden om dit topic sticky te zetten.
Bedankt, Hans. Is echt nog nooit aangekaart.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ter info: FB / Troll-users postrechten ontnemen
nee, wij zijn nietsjes.quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien komen wij ook nog, spannundddddd
Alsof jij daar een excuus voor nodig hebt.quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga hier maar een joint bij roken.![]()
Ik steek Harry gewoon even een hart onder de riem, meer niet.quote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Fokker89 het volgende:
Elfletterig is een slijmbal of niet dan?
Jaja, maar dat was ook 1 van zijn TTsquote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik steek Harry gewoon even een hart onder de riem, meer niet.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij daar een excuus voor nodig hebt.
Oh die heb ik gemist.quote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jaja, maar dat was ook 1 van zijn TTs
Gewoon even wachten totdat iemand hem eraf tieft.quote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Fokker89 het volgende:
Maar een limiet op het aantal topics had ik met al die spammers toch wel verwacht.
Dat je er maar 5 per uur kan openen ofzo lijkt me nog niet zo'n gek idee.
Nu zie je maar weer hoe nodig jij was.quote:Op zondag 15 november 2015 19:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon even wachten totdat iemand hem eraf tieft.
Henkquote:Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat doet die stomme doos in de OP?
Vond ik gewoon grappig. Ik wilde Fokker89 positief stemmen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat doet die stomme doos in de OP?
Peter R erop af sturen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef Bowero het volgende:
Aanklagen voor internetstalking, die One12.
Snap niet zo goed dat mensen gaan reageren in die topics.quote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef Bowero het volgende:
Aanklagen voor internetstalking, die One12.
Nee die ander toch, Alberto.quote:
Sommige zaken moeten echt in een spoilerquote:
Nou idd, vrolijk wordt niemand hiervan.quote:Op zondag 15 november 2015 20:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die ook. En Rob Geus, gewoon allemaal.
Ja, wie doet nou zoiets?quote:Op zondag 15 november 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Snap niet zo goed dat mensen gaan reageren in die topics.
en Nina, die vindt iedereen eng.quote:Op zondag 15 november 2015 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die al helemaal. En Pieter Storms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
Saai hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saai hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou veel plezier nog.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Saai hoor.Leuk gifje wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan altijd nog. Maar heeft geen nut ook want dat account gaat toch wel de kliko in.quote:Op zondag 15 november 2015 20:04 schreef Fokker89 het volgende:
Wel jammer dat je niet bij ieder topic een note geeft.
Saai hoor.NVU-lid, ik wist het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem niet alles zo serieus.quote:Op zondag 15 november 2015 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog. Maar heeft geen nut ook want dat account gaat toch wel de kliko in.
Nee, lamlul.quote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Oh, we zijn aan het haten op Harry. Een beetje het gebruikelijke dus?
quote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Even te topiclist van NWS openzetten en dan heel veel F5-enquote:
Jij en one12 zijn 1 team?quote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Iedereen lacht haar vierkant uit. Echter lacht zijn rechthoekig terug naar degene die zij een poot heeft uitgedraait.quote:
Nee, we steken hem (en paddy trouwens ook) een hart onder de riem omdat ze te maken hebben met een irritante troll die steeds nieuwe topics opent in NWS.quote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Ja ik zie het.quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even te topiclist van NWS openzetten en dan heel veel F5-en
Ja dat.quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Iedereen lacht haar vierkant uit. Echter lacht zijn rechthoekig terug naar degene die zij een poot heeft uitgedraait.
Alt+shift+nquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even te topiclist van NWS openzetten en dan heel veel F5-en
Is dat net zoiets als ALT+F4?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |