Dat lijkt me toch sterk.quote:Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef aesop het volgende:
[..]
En halverwege zou STR dan de 2016 motor krijgen las ik ergens.
Toch zijn dat wel de hardnekkige geruchten die rondgaan.quote:
Plus in de stand bij de coureurs een plekje gezakt nog toch?quote:Op zondag 15 november 2015 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat Massa is gediskwalificeerd. Nu hebben beide Lotussen punten
Zou kunnen, heb zo snel de details hier nietquote:Op zondag 15 november 2015 23:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Plus in de stand bij de coureurs een plekje gezakt nog toch?
Dat is nog het ergstequote:Op zondag 15 november 2015 23:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Plus in de stand bij de coureurs een plekje gezakt nog toch?
Moet je me even helpen, krijgt het team van Haas dan ook motoren van Ferrari of gaan zij in samenwerking met motoren van Renault, hoor of lees namelijk overal weer andere verhalen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:34 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Waarom krijgt STR dan 2015-motoren en Sauber en Haas 2016?
Dat frustreerde mij ook tijdens deze en andere races, Max moest met alle talent dat hij heeft de meest onmogelijke inhaalmanoeuvres maken terwijl je toch vaak bij Grosjean, Perez, Hulkenberg en Maldonado ziet hoe makkelijk zij de auto ernaast zetten, even gas op het rechte stuk en zonder pijn er langs.quote:Op zondag 15 november 2015 23:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Grosjean heeft een betere auto dan Verstappen dus het is niet helemaal onterecht dat hij boven hem staat. Het gaat tenslotte om de combinatie.
Wees blij, dit maakt wel dat je op het puntje van je stoel zit.quote:Op zondag 15 november 2015 23:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat frustreerde mij ook tijdens deze en andere races, Max moest met alle talent dat hij heeft de meest onmogelijke inhaalmanoeuvres maken terwijl je toch vaak bij Grosjean, Perez, Hulkenberg en Maldonado ziet hoe makkelijk zij de auto ernaast zetten, even gas op het rechte stuk en zonder pijn er langs.
Dat zien de mensen die er toe doen ook welquote:Op zondag 15 november 2015 23:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat frustreerde mij ook tijdens deze en andere races, Max moest met alle talent dat hij heeft de meest onmogelijke inhaalmanoeuvres maken terwijl je toch vaak bij Grosjean, Perez, Hulkenberg en Maldonado ziet hoe makkelijk zij de auto ernaast zetten, even gas op het rechte stuk en zonder pijn er langs.
Haas? Die krijgen Ferrari-motoren, en nog meer onderdelen overigens.quote:Op zondag 15 november 2015 23:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Moet je me even helpen, krijgt het team van Haas dan ook motoren van Ferrari of gaan zij in samenwerking met motoren van Renault, hoor of lees namelijk overal weer andere verhalen.
Dat begrijp ik, maar los van die heerlijke inhaalmanoeuvres van onze Max is het allemaal wel vreselijk voorspelbaar geworden, zeker als je dit jaar bekijkt. De trieste conclusie was toch wel dat Mercedes plaats 1 en 2 bijna altijd had. Ferrari mocht gaan voor plaats 3 en 4, Williams en Redbull 5 tot en met 8, waar voor mijn gevoel de mooiste gevechten plaats vond tussen Force India, Torro Rosso en Lotus. Alleen door crashes, uitval of grove fouten zag je enkel een verandering in de stand met de meest trieste constatering dat Hamilton al kampioen was, terwijl het seizoen nog maar nauwelijks was begonnen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zien de mensen die er toe doen ook wel
Dit is toch niet nieuw in de F1?quote:Op maandag 16 november 2015 07:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar los van die heerlijke inhaalmanoeuvres van onze Max is het allemaal wel vreselijk voorspelbaar geworden, zeker als je dit jaar bekijkt. De trieste conclusie was toch wel dat Mercedes plaats 1 en 2 bijna altijd had. Ferrari mocht gaan voor plaats 3 en 4, Williams en Redbull 5 tot en met 8, waar voor mijn gevoel de mooiste gevechten plaats vond tussen Force India, Torro Rosso en Lotus. Alleen door crashes, uitval of grove fouten zag je enkel een verandering in de stand met de meest trieste constatering dat Hamilton al kampioen was, terwijl het seizoen nog maar nauwelijks was begonnen.
Want anders?quote:Op maandag 16 november 2015 07:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit is toch niet nieuw in de F1?
Daarom keek ik -tot dit jaar- sowieso niet en dit jaar ook maar half.
Op de inhaalmanouvres van Max na was het weer een dodelijk saaie race.
Inhalen is verboten, en alle andere technieken en straffen hebben nauwelijks nog met racen te maken. Het is gewoon treintje rijden, want anders..!
Het is zeker niet nieuw dat 1 team een vaste plaats heeft, maar nu lijkt het bijna wel alsof elke team een vaste plaats heeft in de ranking. Neem nou de trainingen en kwalificaties van dit weekend. Daar zag je gewoon 5 teams met 10 auto's onafscheidelijk van elkaar staan zonder dat ook maar een andere team ertussen stond. Vul dan maar het lijstje in en ga niet meer rijden, de uitkomst is hetzelfde.quote:Op maandag 16 november 2015 07:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit is toch niet nieuw in de F1?
Daarom keek ik -tot dit jaar- sowieso niet en dit jaar ook maar half.
Op de inhaalmanouvres van Max na was het weer een dodelijk saaie race.
Inhalen is verboten, en alle andere technieken en straffen hebben nauwelijks nog met racen te maken. Het is gewoon treintje rijden, want anders..!
Dat valt me ook op de laatste twee jaar, in kwalificatie maar ook in de einduitslag staan teamgenoten vaak gebroederlijk naast elkaar, pech niet meegerekend. Dat is wel meer dan vroeger heb ik het idee.quote:Op maandag 16 november 2015 08:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het is zeker niet nieuw dat 1 team een vaste plaats heeft, maar nu lijkt het bijna wel alsof elke team een vaste plaats heeft in de ranking. Neem nou de trainingen en kwalificaties van dit weekend. Daar zag je gewoon 5 teams met 10 auto's onafscheidelijk van elkaar staan zonder dat ook maar een andere team ertussen stond. Vul dan maar het lijstje in en ga niet meer rijden, de uitkomst is hetzelfde.
+ 2 reservesquote:Op maandag 16 november 2015 12:08 schreef Fer het volgende:
De 2015 motoren nu gelijk na tekenen contract gebouwd worden. De 2016 versie is nog niet af, die worden op het laatste moment in elkaar gezet. Waarschijnlijk weten ze nu al dat ze geen resources hebben om die extra twee motoren in elkaar te zetten.
Het kan best zijn dat ze halverwege volgend seizoen 2016 motoren krijgen maar dat zal dan volgens de eerste specs zijn, maw ze lopen gewoon een maand of 6 achter qua motoren op de andere klanten teamsquote:Op maandag 16 november 2015 12:08 schreef Fer het volgende:
De 2015 motoren nu gelijk na tekenen contract gebouwd worden. De 2016 versie is nog niet af, die worden op het laatste moment in elkaar gezet. Waarschijnlijk weten ze nu al dat ze geen resources hebben om die extra twee motoren in elkaar te zetten.
Altijd zo geweest. Een paar rijders domineren de grid. Niks nieuws aan. Is overigens in meerdere sporten zo.quote:Op maandag 16 november 2015 12:44 schreef opreis het volgende:
Sowieso wordt de sport nu al jaren door een 2tal gedomineerd. Sinds 2008 zijn volgens mij meer dan de helft van de races gewonnen door Vettel en Hamilton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |