En daar ging Ricciardo langs Nasr... met een Renaultquote:Op zondag 15 november 2015 18:20 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe makkelijk Maldonado langs nasr ging.. Mogen we concluderen dat de superioriteit van de Mercedes motoren dit seizoen beetje verpest heeft?
De ronde ervoor niet en toen verloor die ook al 0,4quote:Op zondag 15 november 2015 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij moest aan de kant voor Kimi
Precies, alleen Mercedes en Ferrari zouden mee mogen doen.quote:Op zondag 15 november 2015 18:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Die Rossi en Stevens, waarom doen die eigenlijk mee, geen enkele progressie in een jaar, elke keer 3 keer gelapd worden door bijna iedereen. Is dat nou leuk?
Heeft Nasr hem dan toch geraakt?quote:Op zondag 15 november 2015 18:23 schreef VXXLL het volgende:
Er is iets met Max. Verloor/verliest veel tijd
nee dat is wat anders.. Mercedes 100, alle andere teams 101-104 en dan die rijdende chicanes 110...quote:Op zondag 15 november 2015 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, alleen Mercedes en Ferrari zouden mee mogen doen.
Het is nu weer voorbij. Denk een stuurfoutje ofzoquote:Op zondag 15 november 2015 18:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heeft Nasr hem dan toch geraakt?
Nee, daar moest die wel aan de kant voor Raikkonenquote:Op zondag 15 november 2015 18:23 schreef VXXLL het volgende:
Er is iets met Max. Verloor/verliest veel tijd
Betrouwbaarder dan McLarenquote:Op zondag 15 november 2015 18:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Die Rossi en Stevens, waarom doen die eigenlijk mee, geen enkele progressie in een jaar, elke keer 3 keer gelapd worden door bijna iedereen. Is dat nou leuk?
Verloor hij daar zoveel tijd mee? En die anderen moeten toch ook aan de kantquote:Op zondag 15 november 2015 18:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, daar moest die wel aan de kant voor Raikkonen
Ik denk dat je als racer liever 2 keer uitvalt en 1 keer punten scoort dan 3x voor spek en bonen mee rijdt.. (en dat ook van te voren al weten)quote:
Klopt, nu moest Maldonado aan de kant en die verloor evenveel tijd als Maxquote:Op zondag 15 november 2015 18:26 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Verloor hij daar zoveel tijd mee? En die anderen moeten toch ook aan de kant
Ah ja, goed gezien.quote:Op zondag 15 november 2015 18:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, nu moest Maldonado aan de kant en die verloor evenveel tijd als Max
Dat is wel een goed punt jaquote:Op zondag 15 november 2015 18:29 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ah ja, goed gezien.
Ricciardo is een groot gevaar voor Max nog
ricardo gaat dat niet halen hoorquote:Op zondag 15 november 2015 18:29 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ah ja, goed gezien.
Ricciardo is een groot gevaar voor Max nog
Exact. Ook weer veel screentimequote:Op zondag 15 november 2015 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat hj in een saaie race toch z'n kwaliteit wel weer zien hoor. 3 Mooie inhaalacties
quote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef VXXLL het volgende:
Ik verwacht dat P10 het hoogst haalbare is voor Max, dit is toch een vrij snel circuit....
Ja idd, blijft belachelijk dat hij nu 6 races achter elkaar punten scoort...quote:Op zondag 15 november 2015 18:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Max is zo goed dat je af en toe vergeet dat hij voor een team rijdt dat niet verwacht elke race punten te halen.....
Ik vrees dat ie volgend jaar minder punten gaat halen, als ze geen goede motor fixenquote:Op zondag 15 november 2015 18:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Max is zo goed dat je af en toe vergeet dat hij voor een team rijdt dat niet verwacht elke race punten te halen.....
record voor een TR driver volgens Skyquote:Op zondag 15 november 2015 18:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja idd, blijft belachelijk dat hij nu 6 races achter elkaar punten scoort...
Inderdaadquote:Op zondag 15 november 2015 18:35 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
record voor een TR driver volgens Sky
hopelijk rijden ze met de Ferrari van dit jaar. Ik hoop echt voor TR dat dat doorgaat en daar lijkt het wel op. 🏁quote:Op zondag 15 november 2015 18:35 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie volgend jaar minder punten gaat halen, als ze geen goede motor fixen
Ik heb geen idee hoe goed dat zou zijn tov andere motoren volgend jaar. Heb je enig idee hoeveel beter de Ferrari motor van volgend seizoen zal zijn tov dit seizoen?quote:Op zondag 15 november 2015 18:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
hopelijk rijden ze met de Ferrari van dit jaar. Ik hoop echt voor TR dat dat doorgaat en daar lijkt het wel op. 🏁
dat weet niemand, maar ik denk dat het een goede keus zou zijnquote:Op zondag 15 november 2015 18:39 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe goed dat zou zijn tov andere motoren volgend jaar. Heb je enig idee hoeveel beter de Ferrari motor van volgend seizoen zal zijn tov dit seizoen?
Vermoedelijk een lekke band. Zag er bij het binnen rijden van de pits namelijk niet lekker uitquote:
Ja hij zat er dicht op hoorquote:Op zondag 15 november 2015 18:37 schreef tralalala het volgende:
http://www.ziggosporttota(...)t-p-rez-voorbij.html
Wat deden ze nu dan?quote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat is Mercedes toch een sip strontteam, bah. Dat gedrag nu ook weer van die kleuters, gadverdamme.
ik ook 😊quote:Op zondag 15 november 2015 18:40 schreef Donderkonijn het volgende:
Saaie race, de 2 beste acties van Maxie himself. Sky werd gek.
Staan chagrijnen alsof ze uitgevallen zijn en die kinders kijken elkaar niet eens aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |