Jammer dat ik niet meer donkerblauw benquote:
Ja, we zijn allemaal racistenquote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Inspireme het volgende:
[..]
De inhoud staat jullie niet aan en daarom willen jullie hem censuur opleggen.
Welke precies?quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Je voorafgaande reacties waren best wel ban-waardig.
Neuh. Men moet gewoon even diep ademhalen en weer doorgaan met het leven. Als je mensen die vuurwerk gebruiken of met een klappertjespistool schieten o.i.d. een lange gevangenisstraf geeft, dan ben je juist bezig onze westerse levensstijl af te breken en de terroristen hun zin te geven.quote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat ze die idioot die het een goed idee vond om met vuurwerk te gaan rotzooien te pakken krijgen en opsluiten. Lang.
Niet de racisten kaart trekken aub. Ik wijs je op je hypocrisie.quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, we zijn allemaal racisten
Dat ja. Even wat tandjes eruit tikken lijkt me dan ook afdoende.quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Neuh. Men moet gewoon even diep ademhalen en weer doorgaan met het leven. Als je mensen die vuurwerk gebruiken of met een klappertjespistool schieten o.i.d. een lange gevangenisstraf geeft, dan ben je juist bezig onze westerse levensstijl af te breken en de terroristen hun zin te geven.
Vuurwerk afsteken bij een herdenkingsplaats is gewoon heel ziekelijk, mag best meewegen in de strafmaat.quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Neuh. Men moet gewoon even diep ademhalen en weer doorgaan met het leven. Als je mensen die vuurwerk gebruiken of met een klappertjespistool schieten o.i.d. een lange gevangenisstraf geeft, dan ben je juist bezig onze westerse levensstijl af te breken en de terroristen hun zin te geven.
Viel me op dat 1 kale vent echt doodstil bleef staan, alsof hij totaal niet doorhad dat mensen om hem heen aan het rennen warenquote:Op zondag 15 november 2015 19:06 schreef empa1010 het volgende:
Die beelden op CNNblinde paniek (logisch maar ga dan ook niet samenscholen...) mensen rennen over de bloemen en kaarsjes
![]()
Terroristen die dit zien lachen zich rot.
Daarnet heette het toch nog een 'volksfeest', wat er daar op de Place de la Republique gaande was?quote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Vuurwerk afsteken bij een herdenkingsplaats is gewoon heel ziekelijk, mag best meewegen in de strafmaat.
De censuurkaartquote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Inspireme het volgende:
[..]
De inhoud staat jullie niet aan en daarom willen jullie hem censuur opleggen.
Hij was doofquote:Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viel me op dat 1 kale vent echt doodstil bleef staan, alsof hij totaal niet doorhad dat mensen om hem heen aan het rennen waren
Je denkt toch niet dat ik serieus inga op iemand die scheldpartijen en het spammen van onzinposts (ja, een briefje waarop staat Arabieren gaan dood geven als bewijs voor een groot complot tegen Arabieren is onzin) probeert goed te praten onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'quote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Niet de racisten kaart trekken aub. Ik wijs je op je hypocrisie.
Of 't was een vuurwerkexpert die al lang door had dat 't niks was.quote:Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viel me op dat 1 kale vent echt doodstil bleef staan, alsof hij totaal niet doorhad dat mensen om hem heen aan het rennen waren
Nee hoor, die kunnen zonder zich achter de oren te krabben ook gewoon hun mening bijstellen. In 35 jaar kun je wel eens van mening veranderen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Zienswijze het volgende:
Hoeveel mensen riepen in 1980 nog dat de islam een religie van de vrede is? Deze mensen zullen zich nu goed achter de oren moeten krabben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |