Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 15 november 2015 18:17 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Valt reuze mee. De termen zijn goed te gebruiken in de hedendaagse samenleving.
gefrustreerde manlets weerquote:Op zondag 15 november 2015 18:24 schreef Infection het volgende:
De terrorist die nog gezocht wordt:
[ afbeelding ]
Weer zo'n prachtige Belgquote:Op zondag 15 november 2015 18:24 schreef Infection het volgende:
De terrorist die nog gezocht wordt:
[ afbeelding ]
twitter:jeromegodefroy twitterde op zondag 15-11-2015 om 18:41:01URGENT : scène de panique place de la République. La foule se disperse en courant. Cris des policiers https://t.co/T3Wst4puB0 reageer retweet
Ik ben als niet-gelovige Nederland meer dan klaar met dit soort figuren; meer dan klaar. Ik wil dat ze oprotten uit dit land. Ze zaaien haat. Ze dragen een cultuur uit die hier niet thuishoort.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Ryan3 het volgende:
Mogen moslims bidden voor de slachtoffers van Parijs?
We moeten schouder aan schouder optrekken met elkaar?
Ik ook, ik kan niet schouder aan schouder opgaan met dit soort mensen. Politiek wil dat wel. Wat nu dan?quote:Op zondag 15 november 2015 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben als niet-gelovige Nederland meer dan klaar met dit soort figuren; meer dan klaar. Ik wil dat ze oprotten uit dit land. Ze zaaien haat. Ze dragen een cultuur uit die hier niet thuishoort.
Ik heb in de discussie al een paar keer gezien dat salafisme hoegenaamd "geen probleem" zou zijn voor een land als Nederland. Het is de grootst mogelijke bullshit. Salafisme is een levensgroot probleem.
Dit is Nederland. Wie de radicale moslim wil uithangen, hoepelt maar op naar Marokko, Turkije of een ander land waar de islam tot wet is verheven.
twitter:stefandevries twitterde op zondag 15-11-2015 om 18:47:43Panic near Place de la Republique. Situation unclear. Tens of people ran into the bar where I tried to have dinneerr reageer retweet
Bron?quote:Op zondag 15 november 2015 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Schoten gehoord rue rivoli, Parijs, mensen vluchten metro in. Onduidelijk wat er aan de hand is.
Dick Schoof zegt het ook, dus dan zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben als niet-gelovige Nederland meer dan klaar met dit soort figuren; meer dan klaar. Ik wil dat ze oprotten uit dit land. Ze zaaien haat. Ze dragen een cultuur uit die hier niet thuishoort.
Ik heb in de discussie al een paar keer gezien dat salafisme hoegenaamd "geen probleem" zou zijn voor een land als Nederland. Het is de grootst mogelijke bullshit. Salafisme is een levensgroot probleem.
Dit is Nederland. Wie de radicale moslim wil uithangen, hoepelt maar op naar Marokko, Turkije of een ander land waar de islam tot wet is verheven.
Hopelijk niks, mensen reageren nu natuurlijk meteen panisch op elk geluidquote:Op zondag 15 november 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zondag 15-11-2015 om 18:47:43Panic near Place de la Republique. Situation unclear. Tens of people ran into the bar where I tried to have dinneerr reageer retweet
Jep, niet gek overigens.quote:Op zondag 15 november 2015 18:52 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hopelijk niks, mensen reageren nu natuurlijk meteen panisch op elk geluid
Elfletterig for president.quote:Op zondag 15 november 2015 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik WEIGER schouder aan schouder te staan met dergelijke figuren die in Nederland niks hebben te zoeken. Politieke partijen die bepleiten dat ik dat wél doe, hoeven niet op mijn stem te rekenen.quote:Op zondag 15 november 2015 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan niet schouder aan schouder opgaan met dit soort mensen. Politiek wil dat wel. Wat nu dan?
Onbevestigd dus. Explosie.twitter:L0gg0l twitterde op zondag 15-11-2015 om 18:52:47Very unconfirmed: Explosion in Marais area of Paris, reports Italian news agency ANSA (via @tancredipalmeri ) reageer retweet
Ja sorry zit op mobiel, dus geen auto-updates.quote:Op zondag 15 november 2015 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even daarna tweetje geplaatst. Onduidelijk wat er aan de hand is, wel paniek iig.
twitter:stefandevries twitterde op zondag 15-11-2015 om 18:51:27Ik lig op de grond in een bar met tientallen mensen in paniek reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |