die heb ik ook, blijft toch het beste zo'n toestel- en autospecifieke houder.quote:Op zondag 15 november 2015 19:02 schreef CoolGuy het volgende:
Toevallig afgelopen vrijdag een Brodit proclip met een (passieve houder) besteld.
Wat is hier eigenlijk het probleem mee? Het is een telefoon, geen tablet.quote:Op maandag 16 november 2015 00:22 schreef ambertje90 het volgende:
Zolang je hem maar niet zo ophangt:
[ afbeelding ]
Met 1 oog kun je geen diepte zien. Daarnaast kun je minder scherp kijken in de verte dit de verlichting van de telefoon.. Lijkt me zó evident dat ik het vreemd vind het uit te moeten leggen..quote:Op maandag 16 november 2015 21:42 schreef BlauweCoupe het volgende:
Ik koop meestal de Action troep van de week, assortiment lijkt iedere keer weer anders te zijn. Verwachte levensduur is ongeveer 1 week tot een paar maanden en kost geen drol.
[..]
Wat is hier eigenlijk het probleem mee? Het is een telefoon, geen tablet.
Vanuit dit standpunt lijkt het wat zicht te ontnemen, maar in de praktijk heb je 2 ogen (in plaats van 1 cameralens), waarvan één van de ogen langs de telefoon kijkt.
Ik stoor mij daar ook zo vreselijk aan! Je ziet toch dat dat ding in je gezichtsveld hangt?quote:Op maandag 16 november 2015 23:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Lijkt me zó evident dat ik het vreemd vind het uit te moeten leggen..
Vertel...quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:19 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet veiliger is he?
Sorry, het was idd offtopic.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:43 schreef Sounddragon het volgende:
Echt he, het gaat over telefoonhóuders, en binnen 15 posts heeft men alweer voor elkaar om het topic om te toveren tot een offtopic kutdiscussie over handsfree bellen.
Kunnen we het over houders en steuntjes hebben? Dat vroeg TS namelijk.
Die heb ik ook idd. De originele van zo'n 25 euro: http://www.pdashop.nl/pro(...)table-car-mount.htmlquote:Op maandag 16 november 2015 18:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Airframe, en dat wordt dan zo:
[ afbeelding ]
Qua stroomtoevoer zat er al een 12V-snoer achter de luchtrooster die voor een oude Domdom bedoeld was, hier heb ik een 12V-> 5V stepdown converter opgezet, Micro-USB komt nu uit de ventilatie. Laadt ook lekker snel op met 3A. Gebruik het alleen bijna nooit.
Oh, Aldi heeft vanaf komende zaterdag ook zo'n soort frame te koop:
http://www.aldi.nl/aldi_smartphonehouder_48_5_16222_28186.html
Ik heb een iets andere uit CHina, die was ook iets goedkoper.
Of ik mijn telefoon hieraan moet toevertrouwen.... Ik zoek wel zoiets gelijkwaardigs. Die Kenu lijkt wel aardig maar wel een beetje aan de prijs voor zoiets eenvoudigs.quote:Op maandag 16 november 2015 18:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Aldi heeft vanaf komende zaterdag ook zo'n soort frame te koop:
http://www.aldi.nl/aldi_smartphonehouder_48_5_16222_28186.html
Die unit heb ik ook. Enig nadeel wat mij betreft is dat ik de airvent niet kan gebruiken in de winter, omdat continu hete lucht tegen de telefoon aanblazen niet zo handig is. Verder echt ideaal.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Die heb ik ook idd. De originele van zo'n 25 euro: http://www.pdashop.nl/pro(...)table-car-mount.html
Wel redelijk geprijsd dus voor een stukje plastic, maar vind het echt een ideaal ding. Blijft goed zitten en mijn telefoon valt ook haast niet op en neemt geen zicht weg van het raam.
Alleen voor stroomtoevoer heb ik een kabeltje die langs de versnellingspook gaat, omdat de 12V-aansluiting ter hoogte van de rugleuning van de stoel zit in de middenconsole. Al heb ik daar geen last van, dus ga geen aparte kabel aanleggen.
Ja klopt. In de zomer is mijn telefoon dan ook heel koelquote:Op woensdag 18 november 2015 14:18 schreef BRooster het volgende:
[..]
Die unit heb ik ook. Enig nadeel wat mij betreft is dat ik de airvent niet kan gebruiken in de winter, omdat continu hete lucht tegen de telefoon aanblazen niet zo handig is. Verder echt ideaal.
Dit is die van mij: kopie van die van jouquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Die heb ik ook idd. De originele van zo'n 25 euro: http://www.pdashop.nl/pro(...)table-car-mount.html
Wel redelijk geprijsd dus voor een stukje plastic, maar vind het echt een ideaal ding. Blijft goed zitten en mijn telefoon valt ook haast niet op en neemt geen zicht weg van het raam.
Alleen voor stroomtoevoer heb ik een kabeltje die langs de versnellingspook gaat, omdat de 12V-aansluiting ter hoogte van de rugleuning van de stoel zit in de middenconsole. Al heb ik daar geen last van, dus ga geen aparte kabel aanleggen.
En als je hem bij eud,dx.com bestelt heb je hem ook 5 keer zo snel binnen.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dit is die van mij: kopie van die van jou
http://www.dx.com/p/unive(...)ne-4s-5-black-344174
Alleen $3,70
Wil je m per se in de ventilatieopeningen? Want Brodit heeft vast een mooie oplossing voor jouw auto.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:14 schreef lst128 het volgende:
Ik heb een Ibiza 6J met deze ventilatieopeningen. Iemand ervaring of zo'n klemsysteem hier ook mee werkt? Of zijn er andere oplossingen? Met een zuignap aan de voorruit vind ik te ver weg.
[ afbeelding ]
Daarachter zit een grove honingraatstructuur:
[ afbeelding ]
Wat is er met je radio aan de hand?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:14 schreef Maegrim het volgende:
M'n telefoon hangt in een MobileHangup houdertje, over de telefoonknopjes van de Volvo heen. Die gebruik ik toch niet...
Zumo van de motor erbij voor langere ritten, al werkt Waze ook prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dashcam verstopt achter de spiegel
Ik gebruik de telefoonhouder vooral voor navigatie of als ik muziek stream. Bellen gaat via Bluetooth en komt ie men broekzak niet uit.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:30 schreef Geralt het volgende:
Worden jullie allemaal zo vaak gebeld als je in de auto zit? En kan dat niet even wachten dan tot je er bent?
Ik heb geen behoefte aan een telefoonhouder voor in de auto als ik eerlijk ben. Zo vaak word ik niet gebeld en als dan wacht dat maar tot ik een gelegenheid heb om veilig op te nemen (op plaats van bestemming/parkeerplaats/tankstation/whatever).
Ja, werkt top! Ik heb ook een parrot mki 9200. Voor korte ritjes zit er een sd kaartje in. Voor langere ritten of als ik eens iets anders wil lekker streamen met spotify.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:45 schreef Geralt het volgende:
Muziek luisteren vanaf internet met je mobiel en dan streamen naar je autoradio?
Ik wist niet eens dat dat kon.
de tekst scrolled van rechts naar links, en dat doet ie in halve stapjes die je op de camera soms vreemd vast kan leggenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wat is er met je radio aan de hand?
Kijk nu klink je weer als die ouwe zure babyboomerquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:45 schreef Geralt het volgende:
Muziek luisteren vanaf internet met je mobiel en dan streamen naar je autoradio?
Ik wist niet eens dat dat kon.
Voor bellen heb je geen houder nodig. Een houder is handig voor navigatie.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:30 schreef Geralt het volgende:
Worden jullie allemaal zo vaak gebeld als je in de auto zit? En kan dat niet even wachten dan tot je er bent?
Ik heb geen behoefte aan een telefoonhouder voor in de auto als ik eerlijk ben. Zo vaak word ik niet gebeld en als dan wacht dat maar tot ik een gelegenheid heb om veilig op te nemen (op plaats van bestemming/parkeerplaats/tankstation/whatever).
Ik luister radio 2 tijdens het autorijdenquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:22 schreef Fer het volgende:
Ik zou niet beter weten, of vul je nog een wisselaar met 6 cds voor het rijden?
Ik 1, ga hard richting 40 denk ik. Subwoofer werkt al weken niet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik luister radio 2 tijdens het autorijden
Ow ik dacht even dat je nog heel hip en alles was. Met je spotify.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik 1, ga hard richting 40 denk ik. Subwoofer werkt al weken niet.
Spotify is alleen voor tijdens standpunt.nl als het volk op de zender mag, oprotten.
bijna nooit, bellen kan ik eventueel via BT op de Garmin, en ik heb tijdens het rijden altijd Flitsmeister on screen staan op mijn telefoon, schakelt automatisch in als ik het contact aan zet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:30 schreef Geralt het volgende:
whehe, broekiesquote:
Hoe heb je dat gefixt?quote:Op zondag 29 november 2015 07:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bijna nooit, bellen kan ik eventueel via BT op de Garmin, en ik heb tijdens het rijden altijd Flitsmeister on screen staan op mijn telefoon, schakelt automatisch in als ik het contact aan zet.
FM kun je laten inschakelen zodra er een BT-verbinding met je telefoon wordt gemaakt. Bij 'opties' en dan 'automatisch inschakelen'.quote:
Dankjewel 👍🏻 vergeet de app altijd op te zetten.quote:Op zondag 29 november 2015 07:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FM kun je laten inschakelen zodra er een BT-verbinding met je telefoon wordt gemaakt. Bij 'opties' en dan 'automatisch inschakelen'.
SD is een ouwelulquote:
ik rijd niet voor niks in een Benzquote:Op zondag 29 november 2015 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
SD is een ouwelul
Als navigatie gebruik ik gewoon een Tomtom als ik de weg niet weet. Op mijn mobiel zit ook navigatie, maar ik heb geen houder voor in de auto
quote:Op zondag 29 november 2015 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik rijd niet voor niks in een Benz
een benz zonder bluetooth weeehquote:Op zondag 29 november 2015 07:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bellen kan ik eventueel via BT op de Garmin
Nouja ik vind niet voor niks een Lancia Musa best een mooie auto.quote:Op zondag 29 november 2015 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik rijd niet voor niks in een Benz
geselecteerd op motorisering en voor mij belangrijke optie's. Blauwtand was er daar niet één van, want ik heb een Garmin met BT en TMC, de <2007 Comands hebben dat sowieso niet, en dus stond die ook niet op de musthave lijst.quote:
Dat is niet waar.quote:Op maandag 16 november 2015 23:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Met 1 oog kun je geen diepte zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |