ik kreeg nietsquote:Op zondag 15 november 2015 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren trouwens voor het eerst drie kinderen die geen pepernoten meer hoefden. Ze hadden er al genoeg, zeiden ze..![]()
![]()
![]()
Whihihihi ja hequote:
Straks*, ik ga even verder met leren heb teveel tijd gerektquote:
Ik ga al oetlul.quote:
Doe dan, ik ben erg benieuwd naar je voorstelquote:Op zondag 15 november 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Straks*, ik ga even verder met leren heb teveel tijd gerekt
Kom je ook de 24ste?quote:Op zondag 15 november 2015 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mimi dat moeten we zo even bespreken want ik heb labdag tot 18:30 op die dinsdag
mag ik ookquote:Op zondag 15 november 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom je ook de 24ste?Dan is mn mama ook jarig bedenk ik mij nu
Moet je maar mee doen aan een racistisch feest. Je eigen schuld mortiquote:
Voor je eigen best wilquote:Op zondag 15 november 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whihihihi ja he
[..]
Straks*, ik ga even verder met leren heb teveel tijd gerekt
[..]
Ik ga al oetlul.
Hahahalamlul HAHAHA
wrm opso dan welquote:Op zondag 15 november 2015 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik niet over. Mijn huis niet.
Dacht dat ik zoiets lasquote:
Opso is ook uitgenodigd, want ze moet van mij een sushirolletje met minstens komkommer proeven.quote:Op zondag 15 november 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht dat ik zoiets lasWas meer een vraag niet een uitnodiging.
Is toch geen hype?quote:
is die ook dan nog niet over?quote:Op zondag 15 november 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch geen hype?
Je zegt toch ook niet is de hamburgerhype nog neit over
Nee en al die hipsters met hun pizzaquote:Op zondag 15 november 2015 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
is die ook dan nog niet over?
wat een ellende
Johannesgod niet hebben gemeetquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Etsu het volgende:
Sked is mad omdat hij niet is uitgenodigd en Johannes nooit in levende lijve heeft ontmoet.
Dit is feitelijk onjuistquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Etsu het volgende:
Johannes nooit in levende lijve heeft ontmoet.
Is pizza een hype? Is het niet dikmakend vol E nummers en weetikveelwatvoorantigezeikquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee en al die hipsters met hun pizzax
Oké manquote:Op zondag 15 november 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jezus, ben je nou zo dom?
Duidelijk van VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |