Bij twijfel altijd doen.quote:Op zondag 15 november 2015 18:13 schreef Kauai het volgende:
Ik twijfel of ik morgenochtend voor mn les begint ga sporten.
Heb je aids?quote:Op zondag 15 november 2015 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
vaak is dat verkeerd uitgepakt bij mij
Voel me kei hard in de steek gelaten.quote:Op zondag 15 november 2015 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging speciaal voor jou nog dat typen voordat ik wegging.
Fijnnnn!quote:Op zondag 15 november 2015 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mag in december afrijden trouwens. (Naar alle waarschijnlijkheid)
Johannes en ik zullen nooit ruzie krijgen, nu hij weet dat ik een poster van zijn hond heb opgehangen ergens in mijn huisquote:Op zondag 15 november 2015 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei als het over mixed babies gaat, dan krijg je ruzie met johannes
dreigendquote:Op zondag 15 november 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes en ik zullen nooit ruzie krijgen, nu hij weet dat ik een poster van zijn hond heb opgehangen ergens in mijn huis![]()
Dus weet tegen wie je het hebt.
Hartstikke leuk.quote:Op zondag 15 november 2015 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal naar den haag rijden.
Mortaxx en viro vinden dit niet leuk
'zo'?quote:Op zondag 15 november 2015 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mimi dat moeten we zo even bespreken want ik heb labdag tot 18:30 op die dinsdag
quote:
ik kreeg nietsquote:Op zondag 15 november 2015 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren trouwens voor het eerst drie kinderen die geen pepernoten meer hoefden. Ze hadden er al genoeg, zeiden ze..![]()
![]()
![]()
Whihihihi ja hequote:
Straks*, ik ga even verder met leren heb teveel tijd gerektquote:
Ik ga al oetlul.quote:
Doe dan, ik ben erg benieuwd naar je voorstelquote:Op zondag 15 november 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Straks*, ik ga even verder met leren heb teveel tijd gerekt
Kom je ook de 24ste?quote:Op zondag 15 november 2015 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mimi dat moeten we zo even bespreken want ik heb labdag tot 18:30 op die dinsdag
mag ik ookquote:Op zondag 15 november 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom je ook de 24ste?Dan is mn mama ook jarig bedenk ik mij nu
Moet je maar mee doen aan een racistisch feest. Je eigen schuld mortiquote:
Voor je eigen best wilquote:Op zondag 15 november 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whihihihi ja he
[..]
Straks*, ik ga even verder met leren heb teveel tijd gerekt
[..]
Ik ga al oetlul.
Hahahalamlul HAHAHA
wrm opso dan welquote:Op zondag 15 november 2015 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik niet over. Mijn huis niet.
Dacht dat ik zoiets lasquote:
Opso is ook uitgenodigd, want ze moet van mij een sushirolletje met minstens komkommer proeven.quote:Op zondag 15 november 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht dat ik zoiets lasWas meer een vraag niet een uitnodiging.
Is toch geen hype?quote:
is die ook dan nog niet over?quote:Op zondag 15 november 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch geen hype?
Je zegt toch ook niet is de hamburgerhype nog neit over
Nee en al die hipsters met hun pizzaquote:Op zondag 15 november 2015 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
is die ook dan nog niet over?
wat een ellende
Johannesgod niet hebben gemeetquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Etsu het volgende:
Sked is mad omdat hij niet is uitgenodigd en Johannes nooit in levende lijve heeft ontmoet.
Dit is feitelijk onjuistquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Etsu het volgende:
Johannes nooit in levende lijve heeft ontmoet.
Is pizza een hype? Is het niet dikmakend vol E nummers en weetikveelwatvoorantigezeikquote:Op zondag 15 november 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee en al die hipsters met hun pizzax
Oké manquote:Op zondag 15 november 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jezus, ben je nou zo dom?
Duidelijk van VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |