Als jullie mixed babies willen maken mag dat van mijquote:Op zondag 15 november 2015 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei als het over mixed babies gaat, dan krijg je ruzie met johannes
Ik stel voor dat jullie die baby gaan verwekken terwijl jullie naar die poster kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes en ik zullen nooit ruzie krijgen, nu hij weet dat ik een poster van zijn hond heb opgehangen ergens in mijn huis![]()
Dus weet tegen wie je het hebt.
apenquote:Op zondag 15 november 2015 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je weer in je koeienpak? of wat was het
quote:Op zondag 15 november 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie die baby gaan verwekken terwijl jullie naar die poster kijken.
ik ga pas rond 23:00 slapen, dus maak je geen zorgenquote:Op zondag 15 november 2015 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke even aantrekken
moet je niet weg gaan he
Why so seriousquote:Op zondag 15 november 2015 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is pizza een hype? Is het niet dikmakend vol E nummers en weetikveelwatvoorantigezeik
Ben je ook met Sked in de sauna geweest?quote:Op zondag 15 november 2015 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet zeggen dat het erg leuk is om Sked te meeten, kan ik iedereen aanraden.
Vooral maar niet uitsluitend de vrouwelijke users.
Probeer je nou Sked aantrekkelijker te maken bij de chicks?quote:Op zondag 15 november 2015 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet zeggen dat het erg leuk is om Sked te meeten, kan ik iedereen aanraden.
Vooral maar niet uitsluitend de vrouwelijke users.
Nog aantrekkelijker zal niet lukkenquote:Op zondag 15 november 2015 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Probeer je nou Sked aantrekkelijker te maken bij de chicks?
ben ik alquote:Op zondag 15 november 2015 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga pas rond 23:00 slapen, dus maak je geen zorgen
ga je naakt in je apenpakje?
Nóg aantrekkelijker? Kan dat?quote:Op zondag 15 november 2015 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Probeer je nou Sked aantrekkelijker te maken bij de chicks?
Dat niet.quote:Op zondag 15 november 2015 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je ook met Sked in de sauna geweest?
Voor mij is er helemaal geen conflict.quote:Op zondag 15 november 2015 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nóg aantrekkelijker? Kan dat?
Als jullie je AZ / Vitesse conflict kunnen uitwerken zie ik wel wat worden tussen jullie.
Oh jeetje.quote:
Geen idee eigenlijk. Ik weet niet hoe aantrekkelijk Sked is.quote:Op zondag 15 november 2015 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nóg aantrekkelijker? Kan dat?
Als jullie je AZ / Vitesse conflict kunnen uitwerken zie ik wel wat worden tussen jullie.
nee daar hebben ze gloryholesquote:Op zondag 15 november 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kom naar de rits in groningen
quote:Op zondag 15 november 2015 18:55 schreef Oriente het volgende:
en terecht dat cachet je gedumpt heeft
quote:Op zondag 15 november 2015 18:55 schreef Oriente het volgende:
pew pew shots firedquote:Op zondag 15 november 2015 18:55 schreef Oriente het volgende:
+1quote:Op zondag 15 november 2015 18:55 schreef Oriente het volgende:
tijd dat jij eens gedumpt wordt vetklepquote:Op zondag 15 november 2015 18:55 schreef Oriente het volgende:
kom dan dikkequote:Op zondag 15 november 2015 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
tijd dat jij eens gedumpt wordt vetklep
Gvd even mijn laptop fixen.quote:Op zondag 15 november 2015 18:55 schreef Oriente het volgende:
door wiequote:Op zondag 15 november 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
nee er wordt me afgeraden naar tilburg te gaan
Hij is nog aantrekkelijker dan mijn spiegelbeeld, dan weet je het wel.quote:Op zondag 15 november 2015 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh jeetje.
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik weet niet hoe aantrekkelijk Sked is.
Hoezo hebben we een conflict?
Daar houdt de kat die over je toetsenbord loopt toch van?quote:
ja dat is wel heel toevallig altijdquote:Op zondag 15 november 2015 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is nog aantrekkelijker dan mijn spiegelbeeld, dan weet je het wel.
Ik doel op de jarenlange rivaliteit tussen AZ en Vitesse.
[..]
Daar houdt de kat die over je toetsenbord loopt toch van?
nog nooit geweest maar lijkt me niet zo bijzonderquote:
Daar ben je na 2 dagen wel op uitgekekenquote:Op zondag 15 november 2015 19:04 schreef Oriente het volgende:
dan lijkt een stad als riga of zo me eigenlijk leuker
dan pak je vilnius, tallinn en helsinki er bijquote:Op zondag 15 november 2015 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben je na 2 dagen wel op uitgekeken
gewoon alle steden behalve tilburgquote:Op zondag 15 november 2015 19:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
nog nooit geweest maar lijkt me niet zo bijzonder
dan lijkt een stad als riga of zo me eigenlijk leuker
of dublin
Ik vond het wel leuk voor een weekje maar heel veel is er niet te doen inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2015 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben je na 2 dagen wel op uitgekeken
3 uur met de trein die's gekquote:Op zondag 15 november 2015 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon alle steden behalve tilburg
groningen bv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |