Dudequote:
Ja, me even in mezelf kan laten en me daar kan laten ronddwalen alles. Zitten weet ik het, kan het niet uitleggen.quote:
Oh zo ja snap ikquote:Op zondag 15 november 2015 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, me even in mezelf kan laten en me daar kan laten ronddwalen alles. Zitten weet ik het, kan het niet uitleggen.
Van mij hoeft dat ook allemaal niet zo.quote:Op zondag 15 november 2015 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet snel naar plaatsen gaan die een symbool zijn voor dood en verderf denk ik.
Ik hou van dood en verderf.quote:Op zondag 15 november 2015 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet snel naar plaatsen gaan die een symbool zijn voor dood en verderf denk ik.
Zou me een beetje vies voelen, als een soort ramptoerist.quote:Op zondag 15 november 2015 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat ook allemaal niet zo.
Een gids zou ik wel willen, gewoon omdat je anders gewoon heel veel informatie mist. En daarna gewoon zelf nog rondjes lopenquote:Op zondag 15 november 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo ja snap ik
Zou ik zelf ook willen.
Zoiets moet je zelf ervaren en niet met zo`n gids en een koptelefoon op je orenook geen fotos maken ofzo, denk ik dan tenminste
Het is ook gewoon verkapt ramptoerismequote:Op zondag 15 november 2015 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou me een beetje vies voelen, als een soort ramptoerist.
Dat heb ik ook wel een beetjequote:Op zondag 15 november 2015 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou me een beetje vies voelen, als een soort ramptoerist.
Niks mis mee Hannibal prima serie.quote:Op zondag 15 november 2015 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou van dood en verderf.
Nee, wacht. Ik hou totaal niet van dood en verderf maar qua interesse misschien iets te veel.
"Verkapt"quote:Op zondag 15 november 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon verkapt ramptoerisme
Nou veel mensen doen alsof het een erg intellectuele trip is voor bezinning en bewustwordign weet ik veel wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze slaapt![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 17:49:19 ]
Heb je het wel eens gedaan ? Ben het wel met je eens maar je gaat er niet met een lekker gevoel weg.quote:Op zondag 15 november 2015 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou veel mensen doen alsof het een erg intellectuele trip is voor bezinning en bewustwordign weet ik veel wat.
Er zijn mensen die er lachend doorheen lopenquote:Op zondag 15 november 2015 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gedaan ? Ben het wel met je eens maar je gaat er niet met een lekker gevoel weg.
Daarom zie ik geen reden om er heen te gaan.quote:Op zondag 15 november 2015 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gedaan ? Ben het wel met je eens maar je gaat er niet met een lekker gevoel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |