ik zeg niksquote:Op zondag 15 november 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest er eigenlijk wel om lachen
Ik ook. Nog steeds. Zeg het la jarenquote:
Het heeft mij interesse ook. Maar goed. Ik nuanceer alles wel kapot eigenlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijft gevoelig ja.
[..]
Hm, ja het heeft heel erg mijn interesse dus denk niet dat ik het persoonlijk snel zal vinden tegenvallen.
Waarom niet?quote:Op zondag 15 november 2015 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
nooit geweest en hoef er niet naar toe
Ik ook. Maar het lastiger hier is dat ik ooit ja heb gezegd tegen een vriendin om daar samen heen te gaan, wat me ook oprecht heel leuk lijkt.. maar die planning lukt gewoon nietquote:Op zondag 15 november 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Nog steeds. Zeg het la jaren
Zou niet weten wat ik er te zoeken heb. Niets voor mij.quote:
Met je lover?quote:Op zondag 15 november 2015 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het lastiger hier is dat ik ooit ja heb gezegd tegen een vriendin om daar samen heen te gaan, wat me ook oprecht heel leuk lijkt.. maar die planning lukt gewoon niet.
Als ik nu met iemand anders kon gaan, dan was het zo gefixt.
Kan je beter naar dat gevangenis kamp tussen Tsjechië en Polen gaan.quote:Op zondag 15 november 2015 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijft gevoelig ja.
[..]
Hm, ja het heeft heel erg mijn interesse dus denk niet dat ik het persoonlijk snel zal vinden tegenvallen.
Bijvoorbeeldquote:
Klinkt als iets wat ik niet wilquote:Op zondag 15 november 2015 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je beter naar dat gevangenis kamp tussen Tsjechië en Polen gaan.
Krijg je er een neger gids die bij elke zin ''Imagine'' roept er gratis bij.
Als LR hier nog was had ie gezegd dat het Danzig is.quote:Op zondag 15 november 2015 17:41 schreef Tjacka het volgende:
WOW
Ik ga naar Gdansk met die vriendin.
Of Wroclow
quote:Op zondag 15 november 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als LR hier nog was had ie gezegd dat het Danzig is.
Je ding kan laten doen?quote:Op zondag 15 november 2015 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet er met iemand heen die mij daar even een paar uur mn ding kan laten doen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |