abonnement Unibet Coolblue
pi_157605460
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je begint nu wel een beetje een parodie op jezelf te worden lieverd.
Het ergert me gewoon oprecht. Sorry dat ik het te vaak noem.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157605739
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 19:03 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het ergert me gewoon oprecht. Sorry dat ik het te vaak noem.
Nou ja, het slaat gewoon nergens op, dat is het meer.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  maandag 16 november 2015 @ 21:35:18 #28
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_157610259
Zijn de wedstrijden van woensdag al ergens bekend?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 november 2015 @ 21:38:56 #29
426493 crew  PippenScottie
pi_157610359
WTF is trouwens een leuk toernooi om te bezoeken.
Londen is goed te reizen en de O2 Arena is wel een indrukwekkende venue.
pi_157610429
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 19:03 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het ergert me gewoon oprecht. Sorry dat ik het te vaak noem.
Dat de spelers zelf niet eens door hebben dat Federer zo'n verschrikkelijke persoonlijkheid heeft. Ongelooflijk. Zoiets kan je veel beter beoordelen van achter de computer
pi_157610471
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
WTF is trouwens een leuk toernooi om te bezoeken.
Londen is goed te reizen en de O2 Arena is wel een indrukwekkende venue.
Alleen de wedstrijden vallen zo vaak tegen. Onbegrijpelijke keuzes in de tenniskalender, maar goed
pi_157610509
quote:
5s.gif Op maandag 16 november 2015 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn de wedstrijden van woensdag al ergens bekend?
winnaar VS winnaar en verliezer VS verliezer altijd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 november 2015 @ 21:50:04 #33
426493 crew  PippenScottie
pi_157610678
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 21:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Alleen de wedstrijden vallen zo vaak tegen. Onbegrijpelijke keuzes in de tenniskalender, maar goed
Wat bedoel je met onbegrijpelijke keuzes??
pi_157611093
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Wat bedoel je met onbegrijpelijke keuzes??
Spelers zijn nooit meer op hun best nu in november na een lang seizoen (daar doelt hij op lijkt me). Maar ja, zou zelf ook geen oplossing weten. Je kan het niet in de zomer doen, want tussen RG en de US Open zit het schema juist bomvol (en dan moet je het gaan baseren op een ranking van US Open tot US Open ofzo, wat ook niet werkt). En eind december of begin januari lijkt me ook niet ideaal en het tennis zal er na een lange break ook niet beter op worden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157611446
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Wat bedoel je met onbegrijpelijke keuzes??
Lengte van het seizoen, te lange periode tussen US Open en WTF, die onhandige Davis cupfinale er nog achteraan, etc
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 november 2015 @ 22:25:31 #36
426493 crew  PippenScottie
pi_157611845
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Lengte van het seizoen, te lange periode tussen US Open en WTF, die onhandige Davis cupfinale er nog achteraan, etc
Ach so..
Heb het idee dat het minder een issue is dan een jaar of 10, 15 geleden. Toen was voor mijn gevoel de Masters Cup echt een afvalrace qua blessures.

Davis Cup ben ik wel mee eens. Dat is een anomalie in de tenniskalender. Prachtige historie, maar in het huidige tennis heeft het in deze vorm eigenlijk geen plaats.
pi_157611940
Wawa :N tankt weer de hele wedstrijd, zo slecht...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157612001
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 21:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat de spelers zelf niet eens door hebben dat Federer zo'n verschrikkelijke persoonlijkheid heeft. Ongelooflijk. Zoiets kan je veel beter beoordelen van achter de computer
Ik ken spelers die hem helemaal niet zo leuk vinden hoor. Maar daar oordeel ik verder niet over. Ik vind in dit geval vooral die fair play cup een farce.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157612083
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 22:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Spelers zijn nooit meer op hun best nu in november na een lang seizoen (daar doelt hij op lijkt me). Maar ja, zou zelf ook geen oplossing weten. Je kan het niet in de zomer doen, want tussen RG en de US Open zit het schema juist bomvol (en dan moet je het gaan baseren op een ranking van US Open tot US Open ofzo, wat ook niet werkt). En eind december of begin januari lijkt me ook niet ideaal en het tennis zal er na een lange break ook niet beter op worden.
Je moet gewoon veel meer schrappen in de kalender. Kijk naar de aandacht, zelfs voor mastertoernooien, hier op FOK! -toch hèt referentiekader op dit gebied natuurlijk. Voor mijn part doe je ook vier master toernooien, dat je in elke periode twee echt belangrijke toernooien hebt; de master en het GS. Miami / Indian Wells, Monte Carlo, Queens en Sjanghai ofzo. En de Daviscup inderdaad in een enkel eindtoernooi. Dan heb je tien high profile toernooien, nu zijn het er eigenlijk vijf.
pi_157612157
Wawrinka is weer één en al wisselvalligheid, maar Nadal speelt best prima :Y
pi_157612343
Degelijke wedstrijd van Nadal.
sig verwijderd door FA
pi_157612601
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 22:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je moet gewoon veel meer schrappen in de kalender. Kijk naar de aandacht, zelfs voor mastertoernooien, hier op FOK! -toch hèt referentiekader op dit gebied natuurlijk. Voor mijn part doe je ook vier master toernooien, dat je in elke periode twee echt belangrijke toernooien hebt; de master en het GS. Miami / Indian Wells, Monte Carlo, Queens en Sjanghai ofzo. En de Daviscup inderdaad in een enkel eindtoernooi. Dan heb je tien high profile toernooien, nu zijn het er eigenlijk vijf.
Vroeger had ieder Masters toernooi hier nog een eigen topic _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 november 2015 @ 23:40:29 #43
426493 crew  PippenScottie
pi_157613916
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 22:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je moet gewoon veel meer schrappen in de kalender. Kijk naar de aandacht, zelfs voor mastertoernooien, hier op FOK! -toch hèt referentiekader op dit gebied natuurlijk. Voor mijn part doe je ook vier master toernooien, dat je in elke periode twee echt belangrijke toernooien hebt; de master en het GS. Miami / Indian Wells, Monte Carlo, Queens en Sjanghai ofzo. En de Daviscup inderdaad in een enkel eindtoernooi. Dan heb je tien high profile toernooien, nu zijn het er eigenlijk vijf.
Masters toernooien zijn zo godsgruwelijk voorspelbaar geworden de afgelopen jaren.
Dat je al een jaar of zeven, acht naar dezelfde vier winnaars staat te kijken gaat natuurlijk vervelen.
  maandag 16 november 2015 @ 23:46:29 #44
32015 suus21
Andre rocks!
pi_157614077
Er gaat toch geen hond kijken naar berdych vs nishikori..
fijn!
pi_157614628
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 22:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je moet gewoon veel meer schrappen in de kalender. Kijk naar de aandacht, zelfs voor mastertoernooien, hier op FOK! -toch hèt referentiekader op dit gebied natuurlijk. Voor mijn part doe je ook vier master toernooien, dat je in elke periode twee echt belangrijke toernooien hebt; de master en het GS. Miami / Indian Wells, Monte Carlo, Queens en Sjanghai ofzo. En de Daviscup inderdaad in een enkel eindtoernooi. Dan heb je tien high profile toernooien, nu zijn het er eigenlijk vijf.
Ik weet dat je het tongue in cheek bedoelt, maar dat is echt een uitzondering, bezoekersaantallen van grote toernooien zijn nog altijd hoog (recordhoog) en zijn nog altijd winstgevend. Veel meer dan juist die kleine toernooien die het vaak moeilijk hebben, hoewel dat kan komen doordat je geen startgeld hoeft te betalen voor een superieure line up.
Tennis is toch vermaak en geld speelt daarbij een belangrijke rol.

Ik vind het ook saaier nu dan in 2008-2012, maar die verloren generatie los je met geen calenderveranderingen op.

Ik heb ook niet het idee dat de matheid van dit toernooi komt door de lengte van het seizoen. Djokovic is ruim favoriet en heeft het meeste gespeeld, gevolgd door Federer, idem dito. Ook niet alsof pak hem beet Miami of Indian Wells nou zo veel spannender waren.
pi_157615608
Hoe was Rafa? Heb niks kunnen zien :{
pi_157616739
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 01:10 schreef Gruisman het volgende:
Hoe was Rafa? Heb niks kunnen zien :{
Wawa vooral heeeeeeeeeel slecht. Liep niet eens op ballen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:10:23 #48
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_157619277
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 17:06 schreef Norrage het volgende:
Federer zou eens een boete in plaats van een prijs moeten krijgen voor zijn (on)sportieve gedrag. :r
Een boete. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:46 schreef suus21 het volgende:
Er gaat toch geen hond kijken naar berdych vs nishikori..
Verwacht je dat het een slechte wedstrijd wordt of bedoel je omdat het de twee minste goden van het toernooi zijn?

[ Bericht 15% gewijzigd door Federer-fan op 17-11-2015 12:01:34 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_157621876
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Ik weet dat je het tongue in cheek bedoelt, maar dat is echt een uitzondering, bezoekersaantallen van grote toernooien zijn nog altijd hoog (recordhoog) en zijn nog altijd winstgevend. Veel meer dan juist die kleine toernooien die het vaak moeilijk hebben, hoewel dat kan komen doordat je geen startgeld hoeft te betalen voor een superieure line up.
Tennis is toch vermaak en geld speelt daarbij een belangrijke rol.

Ik vind het ook saaier nu dan in 2008-2012, maar die verloren generatie los je met geen calenderveranderingen op.

Ik heb ook niet het idee dat de matheid van dit toernooi komt door de lengte van het seizoen. Djokovic is ruim favoriet en heeft het meeste gespeeld, gevolgd door Federer, idem dito. Ook niet alsof pak hem beet Miami of Indian Wells nou zo veel spannender waren.
Heb je een overzichtje van die (record)hoogte van bezoekersaantallen? Interessant. Maar ik neem toch aan dat kijkcijfers afnemen? Of klopt dat niet?

Je hebt gelijk dat veel problemen die het tennis heeft niet opgelost kunnen worden door een andere kalender. Dat betekent niet dat veranderingen in de kalender geen positieve effecten zouden kunnen hebben. Zoals ik het beschreef was zoals ik het persoonlijk graag zou zien. Vind jij de kalender zoals die nu is prima, of zie jij ook ruimte voor verbetering?
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:16:41 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_157621977
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Maar ik neem toch aan dat kijkcijfers afnemen? Of klopt dat niet?

[...]
Wat maakt dat je dat denkt?
quote:
Je hebt gelijk dat veel problemen die het tennis heeft niet opgelost kunnen worden door een andere kalender. Dat betekent niet dat veranderingen in de kalender geen positieve effecten zouden kunnen hebben. Zoals ik het beschreef was zoals ik het persoonlijk graag zou zien. [...]
Zou het voor de topspelers kunnen schelen als de eerste vier ronden van de GS'en BO3 zouden worden in plaats van BO5?

Ik hoop nog steeds dat ze de finales van de Matserstoernooien weer eens BO5 maken. Vroeger was dat gewoon een middagvullend programma - tegenwoordig kan het met vijf kwartier klaar zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')