Ik zou graag iets positiefs willen zeggen, maar ik kan me dat goed voorstellen, de natuur zoalsquote:Op zondag 15 november 2015 11:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk wel eens... in wat voor wereld gaat die kleine kabouter van mij opgroeien
oe... een eigen fotoquote:Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef just me het volgende:
Dat plaatje heb ik geschoten toen ik 'n stukje aan het fietsen was hier in de omgeving het was toen een mooie herfstochtend
en daar moeten we dan maar aan denkenquote:Op zondag 15 november 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... een eigen fotoja op sommige plekjes is de wereld nog mooi gelukkig
Preciesquote:Op zondag 15 november 2015 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
en daar moeten we dan maar aan denken
Was allemaal met de boottocht toen we mijn moeders as gingen verstrooien, en toen kwam ineensquote:
zeker mooi, heeft zo moeten zijnquote:Op zondag 15 november 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Was allemaal met de boottocht toen we mijn moeders as gingen verstrooien, en toen kwam ineens
deze tevoorschijn, dat was mooi maar ook een beetje weird![]()
[ afbeelding ]
Was een bijzondere dag...quote:Op zondag 15 november 2015 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
zeker mooi, heeft zo moeten zijn![]()
die onderste is ook echt heel mooi met al die kleuren!
Jij is goed...quote:Op zondag 15 november 2015 12:15 schreef just me het volgende:
Ow vergeet ik nog helemaal te zeggen... ik heb KT een tweet gestuurd met iets van we missen je!
Warme smoothie in de vorm van een soepje doet het nu beter...quote:Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een bordje Brinta ga makenSmoothie is een beetje koud
daarom woon ik waar mijn huis woontquote:Op zondag 15 november 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
ja op sommige plekjes is de wereld nog mooi gelukkig
Mijn huis is ook een veilig plekjequote:
Hij komt zo aan in Amsterdam, even snel doorvaren dus nog...quote:Op zondag 15 november 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag Sinterklaas voorbij varen, met zwarte Pieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |