Nee, de grenzen moeten dicht en Nederland moet focussen op een remigratiebeleid.quote:Op zondag 15 november 2015 13:31 schreef kilon het volgende:
Is het niet mogelijk om een soort tussenweg te kiezen in de vluchtelingenkwestie? Iedereen binnenlaten is riskant, niemand binnenlaten gaat ook wat ver.
Als we nou hele gezinnen wel binnenlaten en die individuele personen niet. Dat zijn namelijk juist de personen die het meest gevoelig zijn voor radicalisering of in ieder geval geweld en verkrachting. Vaders die hun gezin meenemen kunnen natuurlijk ook altijd ingelijfd worden maar misschien zijn ze net wat rationeler met de gedachte dat het hele gezin de gevolgen moet voelen van zijn acties.
Je mag er wel even bij vermelden dat de foto als schokkend ervaren kan worden.quote:Op zondag 15 november 2015 13:31 schreef conservatief_liberaal het volgende:
IS fanboys op twitter zijn blij:
https://twitter.com/jundullah_24/status/665849941739220992
Je moet je richten op de mensen die ISIS steunen. Waar komt het geld en de wapens vandaan die ze krijgen? Verder geen landen in het MO meer bombarderen. Dat lijkt me een aardig begin.quote:Op zondag 15 november 2015 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En hoe zou jij de oorzaak dan aanpakken wijze Japie77?
Eens. We zijn in Nederland trots op het feit dat we elk persoon als een gelijke beschouwen, maar dat werkt alleen als die personen ook als gelijken beschouwd willen worden. Zo niet, dan moet je aangepakt worden.quote:Op zondag 15 november 2015 13:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat heeft het voor een zin om een radicaliseerde persoon in de gaten te houden als toch in staat zijn om een bloedbad te veroorzaken?
Of de overheid heeft hier een cruciale inschattingsfout gemaakt of ze hebben de verkeerde persoon voor gehad?
Jongeren die uit Nederland vertrekken, radicaliseren en vervolgens weer hier komen wonen moeten worden geweigerd in Nederland.
Bij binnenkort screenen waar ze zijn geweest en niet meer toelaten als dat mogelijk is.
Is alweer een klein risico minder.
Je bedoelt die "Syriër" met dat valse paspoort?quote:Op zondag 15 november 2015 13:34 schreef Loekie1 het volgende:
Hoeveelste keer is het nu dat een teruggekeerde Syrieganger een van de terroristen is?
Nou kijk bv naar Al Qaida en de Taliban wat de voorlopers waren van ISIS. Keihard aangepakt en wat hebben we nu? Een nog veel gevaarlijker en ergere organisatie. Je creeert alleen maar meer terroristen door dit beleid.quote:Op zondag 15 november 2015 13:32 schreef tfors het volgende:
[..]
Vertel? Liefst met wat statistieken er bij.
En wie zijn dat dan volgens jou?quote:Op zondag 15 november 2015 13:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je moet je richten op de mensen die ISIS steunen.
Nee.quote:Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bedoelt die "Syriër" met dat valse paspoort?
Pak eerst de ISIS-strijders allemaal aan. Die leiden je vanzelf naar de bron.quote:Op zondag 15 november 2015 13:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je moet je richten op de mensen die ISIS steunen. Waar komt het geld en de wapens vandaan die ze krijgen? Verder geen landen in het MO meer bombarderen. Dat lijkt me een aardig begin.
My bad, verkeerd gelezen.quote:
Ik vind je voorbeelden niet helemaal relevant (ben het wel met je eens qua MLK/Ghandi), maar goed.quote:Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou kijk bv naar Al Qaida en de Taliban wat de voorlopers waren van ISIS. Keihard aangepakt en wat hebben we nu? Een nog veel gevaarlijker en ergere organisatie. Je creeert alleen maar meer terroristen door dit beleid.
Verder legio voorbeelden van Martin Luther Kind en Ghandi die met vrede prediken veel meer voor elkaar hebben gekregen.
Zo creeer je dus een nog gevaarlijkere organisatie als ISIS. Wil je dat?quote:Op zondag 15 november 2015 13:36 schreef Belabor het volgende:
[..]
Pak eerst de ISIS-strijders allemaal aan. Die leiden je vanzelf naar de bron.
Eerst op zoek gaan naar de bron is onbegonnen werk.
quote:Op zondag 15 november 2015 13:31 schreef conservatief_liberaal het volgende:
IS fanboys op twitter zijn blij:Ik keekSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
Hoezo maak je ISIS gevaarlijker door al hun strijders aan te pakken? Daarmee haal je juist de kracht uit de hele organisatie. Ik heb het hier niet over bombarderen, ik heb het over individuele personen aanpakken.quote:Op zondag 15 november 2015 13:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zo creeer je dus een nog gevaarlijkere organisatie als ISIS. Wil je dat?
quote:Op zondag 15 november 2015 13:31 schreef conservatief_liberaal het volgende:
IS fanboys op twitter zijn blij:Jezus wat een foto man. Hebben ze lopen slepen met die dooien of wat zijn al die sporen?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
Ja laat een tumor in je lijf lekker doorgroeien? Ik geloof er niks van, volgens mij ren je hard naar de chirurg.quote:Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou kijk bv naar Al Qaida en de Taliban wat de voorlopers waren van ISIS. Keihard aangepakt en wat hebben we nu? Een nog veel gevaarlijker en ergere organisatie. Je creeert alleen maar meer terroristen door dit beleid.
Verder legio voorbeelden van Martin Luther Kind en Ghandi die met vrede prediken veel meer voor elkaar hebben gekregen.
quote:Op zondag 15 november 2015 13:34 schreef conservatief_liberaal het volgende:
http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-595445.html
Dan moet je dus al het verkeer naar Syrië eenrichtingsverkeer maken en niks meer uit Syrië laten vertrekken. Onmogelijk om te bewerkstelligen, maar dat zou wel de enige optie zijn geweest.quote:"IS heeft niet liever dan dat de moslimhaat oplaait, dat er varkenskoppen naar moskeeën worden gegooid of dat die zelfs in brand worden gestoken. Zo kan ze westerse moslims vertellen dat zij hier niet veilig zijn en ze beter ook vertrekken naar het kalifaat. Eigenlijk zijn islamhaters objectieve bondgenoten van IS."
gewonden die weg wilden kruipen naar de uitgang denk ik....quote:Op zondag 15 november 2015 13:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jezus wat een foto man. Hebben ze lopen slepen met die dooien of wat zijn al die sporen?
Gewonden die wegkruipen, vloer die een beetje schuin loopt om makkelijker schoon te houden, mensen die gewonden/doden aan de kant schuiven om zelf weg te kunnen. Kan allemaal.quote:Op zondag 15 november 2015 13:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jezus wat een foto man. Hebben ze lopen slepen met die dooien of wat zijn al die sporen?
Hoezo worden mensen niet opgepakt die fan zijn van IS en hun daden? Is toch gevaarlijk..quote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
gewonden die weg wilden kruipen naar de uitgang denk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |