Alles voor Stefan Struve!quote:Op zondag 15 november 2015 00:30 schreef THEFXR het volgende:
lol, dat lukt je nooit wakker worden om 4
[ afbeelding ]
Holm finisht niet dus als ze eenmaal ligt dan is het gebeurt.quote:Op zondag 15 november 2015 04:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik hoop dat Ronda op haar bek gaat. Ze begint steeds arroganter te worden. Die actie tijdens de weight Inn sloeg nergens op.
Denk ook niet dat Holm wint maar Ronda begint nu echt een karikatuur te worden. Ze moet even weer op haar plek gezet worden.quote:Op zondag 15 november 2015 04:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Holm finisht niet dus als ze eenmaal ligt dan is het gebeurt.
Was ze allang. TUF niet gezien? Gebruikte tegen Bethe de dood van haar vader om de event te sellen en hoe Bethe zogenaamd haar vader's dood had gebruikt met nep tranen terwijl je de walgelijke leugens van haar gezicht kon lezen.quote:Op zondag 15 november 2015 04:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Holm wint maar Ronda begint nu echt een karikatuur te worden. Ze moet even weer op haar plek gezet worden.
Ditquote:Op zondag 15 november 2015 04:10 schreef Nober het volgende:
Zit je met Nederlands commentaar op FOX en geen optie op Engels.
Skyscraper heten dan moet het wel heel mistig zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 04:11 schreef superniger het volgende:
The Big Show als nick name hebben
Het is GVD geen WWE
Moet je 4 december maar eens gaan kijken tijdens Glory 26.quote:Op zondag 15 november 2015 04:13 schreef superniger het volgende:
Halfvolle stadion.
Lijkt net de ArenA.
Dat ze een reden zoekt om gemotiveerd te geraken is tot daaraan toe maar dat acteer werk en het kleineren van je tegenstander die respect toont tijdens de weigh-in is behoorlijk triest te noemen.quote:Op zondag 15 november 2015 04:10 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Was ze allang. TUF niet gezien? Gebruikte tegen Bethe de dood van haar vader om de event te sellen en hoe Bethe zogenaamd haar vader's dood had gebruikt met nep tranen terwijl je de walgelijke leugens van haar gezicht kon lezen.
Niet 100% in het koppie die meid. Veel gepest denk ik
Waar?quote:Op zondag 15 november 2015 04:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je 4 december maar eens gaan kijken tijdens Glory 26.
Bang meisje.quote:Op zondag 15 november 2015 04:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat ze een reden zoekt om gemotiveerd te geraken is tot daaraan toe maar dat acteer werk en het kleineren van je tegenstander die respect toont tijdens de weigh-in is behoorlijk triest te noemen.
Heeft gwn niks. Behalve een goede ground gamequote:Op zondag 15 november 2015 04:36 schreef superniger het volgende:
Tijd om Stefan te cutten.
0,0 cardio.
Was inderdaad goed die Rosholt meteen in half guard.quote:Op zondag 15 november 2015 04:37 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Heeft gwn niks. Behalve een goede ground game
Die ieren zijn een paar weken geleden nog geneukt met het uitvallen van al die matches.quote:Op zondag 15 november 2015 04:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo zonde dat dit event in Australië gehouden wordt. Deze hoeveelheid mensen in een stadion in Ierland zou het zoveel meer epischer gemaakt hebben.
Ja maar nog wel hoger geranked, misschien Thompson vs Whittaker....quote:Op zondag 15 november 2015 05:14 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Mousasi had verloren van Hall?
Weidman noemen ze hier Schijtman...quote:Op zondag 15 november 2015 05:20 schreef Prinsmaarten het volgende:
Gaat weer een kutpartij worden tenzij Hunt gaat flammen wat best kan.
Meer dan 50% van die heavyweights zijn echt niks, dan zie ik 20x liever een middleweight bout zoals net
Ik kijk via Zigo online, dus kan je helaas niet helpen, even zoeken op ACE stream op twitter>quote:Op zondag 15 november 2015 05:55 schreef skippah01 het volgende:
heb helaas tele2, als iemand ergens online goed beeld heeft graag pb
Tis eigenlijk best interresant. Alleen jammer van Struve en zijn tegenstander en Bigfoot Silva.quote:Op zondag 15 november 2015 06:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een slechte card is UFC 193 uiteindelijk geworden.
Vrouwen? Man man, leuk hoor, maar niet main event waardig.quote:
Zit toch aardig wat geld in.quote:Op zondag 15 november 2015 06:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vrouwen? Man man, leuk hoor, maar niet main event waardig.
Laten we zien, ik ben Homo dusquote:Op zondag 15 november 2015 06:37 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Zit toch aardig wat geld in.
Ronda en Joanna verkopen bijv meer dan een Mighty Mouse, zijn beide erg marketable
Dat hopen er meer.twitter:JoeLauzon twitterde op zondag 15-11-2015 om 06:35:34It would be VERY interesting if Holly Holm had been holding back in her previous fights… Keeping her cards close. #UFC193 reageer retweet
REMATCH!!!!quote:Op zondag 15 november 2015 06:54 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAA!????!!!??
Lekker voor de UFC en die arrogante kut!morgen downloaden
Ja natuurlijkquote:
twitter:Jason_Floyd twitterde op zondag 15-11-2015 om 06:50:18Unofficial 1st Rd Stats: Total Strikes - Rousey (29/62 46%), Holm (27/50 54%). Takedowns - Rousey (1/4 25%), Holm (1/1 100%) #UFC193 reageer retweet
quote:Op zondag 15 november 2015 07:02 schreef Prinsmaarten het volgende:
Dit kan je eigenlijk zien aankomen als je zo emotioneel bent. Helemaal weg, ogen wijd open, deed maar wat en liep hele tijd tegen die rechter stoot aan.
Tegen Bethe was het ook zo. Alleen Bethe had geen antwoord en haar boxing was niet zo goed als die van Holly die ex-wereldkampioen is en ervaren is tegen druk
Lees deze tweet nu pas, ze heeft van bitch haar stopwoord gemaakt.twitter:RondaRousey twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 04:16:07Fake ass cheap shotting fake respect fake humility bitch - "preacher's daughter" my ass - I see… https://t.co/5jWOT4K5od reageer retweet
Op 4:28 was ook mooi toen ze er onderdoor dook.quote:Op zondag 15 november 2015 07:12 schreef superniger het volgende:
http://gfycat.com/UltimateCloudyKillifish GENOT
ABQ video, lekker man!twitter:DuaneFinleyMMA twitterde op zondag 15-11-2015 om 07:20:10@UFC @arielhelwani @Jon_Anik Check out ABQ in the moment! https://t.co/ojc9d2XlQj reageer retweet
Voor hetzelfde geldt finisht ze haar bij die eerste takedown en is er niets aan de hand voor Ronda. Gewoon prima game plan en flink getraind op takedown defense door Holly en Winklejohn/Jackson.quote:Op zondag 15 november 2015 11:38 schreef s4s4 het volgende:
Ronda-Holm heeft mij verrast. Ronda leek ineens haast een amateur. Is het een verdienste van Holm of was Ronda gewoon helemaal de weg kwijt? Ik vond het bij de weigh-in er al niet goed uit zien maar dacht dat het een promotie-actie was om het stadion beter gevuld te krijgen.
Wat mij verontrustte was dat Bob volgens mij al na 30 seconden riep: "Kin op je borst Stefan!".quote:Op zondag 15 november 2015 11:38 schreef s4s4 het volgende:
Ronda-Holm heeft mij verrast. Ronda leek ineens haast een amateur. Is het een verdienste van Holm of was Ronda gewoon helemaal de weg kwijt? Ik vond het bij de weigh-in er al niet goed uit zien maar dacht dat het een promotie-actie was om het stadion beter gevuld te krijgen.
Struve lijkt een wat lage vecht-IQ te hebben. Als hij wat slimmer had gevochten had hij die partij kunnen winnen. Hij leek niet te weten wat hij moest doen en luisteren naar zijn corner deed hij ook maar moeizaam. Ik weet niet of Struve zich nog veel kan verbeteren.
Ik denk nog steeds dat Ronda Mayweather pakt in een MMA-gevecht als ze vandaag in de ring zouden stappen. Ronda zou dan veel meer focussen op de takedown en ik denk dat ze die arm dan pakt. Als Mayweather echter traint op zijn takedown defense maakt hij een heel goede kans.quote:Op zondag 15 november 2015 12:30 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Mja Ronda is wel een goede vechter, maar ze was echt wel arrogant over haar manier van doen.
Holly dansde over de hele ring als een echte boxer en dan wilt Ronda beweren dat ze Mayweather aan kan die nog wel een stuk beter is dan Hollyen stukken krachtiger.
Voor de rest absoluut niks tegen Ronda waarschijnlijk, omdat ze zo zelf verzekerd is kan ze het hebben, maar je zag bij Ronda wel dat ze op gegeven moment erg vermoeid raakte van het chasen ook dus misschien qua conditie was het ook niet optimaal. Holly heeft een zeer goed gevecht gevochten en was een terechte winnaar.
Zelfs als ze nu zouden vechten betwijfel ik of Ronda een takedown kan doen, bij holly kreeg ze haar amper op de grond en Mayweather zou echt wel beduidend meer kracht hebben om overeind te blijven. Daarnaast zal ie stukken sneller en hardere stoten hebben Ronda heeft denk ik persoonlijk echt geen kans om van Mayweather te winnen niet nu en al helemaal niet als hij getrained is voor MMA.quote:Op zondag 15 november 2015 12:36 schreef s4s4 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Ronda Mayweather pakt in een MMA-gevecht als ze vandaag in de ring zouden stappen. Ronda zou dan veel meer focussen op de takedown en ik denk dat ze die arm dan pakt. Als Mayweather echter traint op zijn takedown defense maakt hij een heel goede kans.
Zonder inloggen:quote:Op zondag 15 november 2015 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Hier het gevecht. je moet wel lid zijn om te kunnen zien denk ik
http://www.foxsports.nl/m(...)a-rousey-holly-holm/
wat is dat ei op zijn hoofd?quote:Op zondag 15 november 2015 12:54 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
2 dagen geleden at Cerrone's.
de laatste 2 uur voor het gevecht was het nog ergerquote:Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef dz5b604 het volgende:
Ik denk dat er meer aan de hand is. De afgelopen dagen ging Holm bij de bookmakers van een 20-1 underdog naar een 8-1 underdog. Zo'n groot verschil dan is er gewoon iets aan de hand wat wij als gewone stervelingen nog niet weten.
dat bedoel ik, dat gebeurt niet zonder goede redenen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de laatste 2 uur voor het gevecht was het nog erger
Na de weigh ins toen ze arrogant deed zijn veel mensen op holly gaan inzetten en daardoor is de odd omlaag gegaan. Zit verder geen diepe reden achter lijkt me zo.quote:Op zondag 15 november 2015 14:55 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dat gebeurt niet zonder goede redenen.
Heel slecht ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Het gevecht van Stefan was echt een aanfluiting. Hij was aanwezig. Dat was het wel zo een beetje
Rhonda went from a-2000 favorite all the way down to - 900 or so an hour before the fight.quote:Op zondag 15 november 2015 15:08 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Na de weigh ins toen ze arrogant deed zijn veel mensen op holly gaan inzetten en daardoor is de odd omlaag gegaan. Zit verder geen diepe reden achter lijkt me zo.
Verder natuurlijk prachtige pot en wat een kick
Want Holm heeft takedown defense en striking en ze zit bij Jackson/Winklejohn waardoor mensen wel een gok wilde wagen bij het wedden? Hebben ze goed gezien.quote:Op zondag 15 november 2015 15:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rhonda went from a-2000 favorite all the way down to - 900 or so an hour before the fight.
Komt puur door het aantal inzetten en het vertrouwen, tevens zetten de meeste mensen in net voor zo een pot.quote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Want Holm heeft takedown defense en striking en ze zit bij Jackson/Winklejohn waardoor mensen wel een gok wilde wagen bij het wedden? Hebben ze goed gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los van het hypen van bepaalde vechters is het een prima kerel.quote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Wintar het volgende:
[..]
Die Aussis vereren Dana White alsof hij zelf een legendarische kampioen is.
Hij heeft zeker wat neergezet, en ik houd wel van mensen met een uitgesproken mening. Af en toe vind ik echter wel dat hij erg op de voorgrond treedt, een beetje to much,quote:Op zondag 15 november 2015 18:17 schreef Nober het volgende:
Krijg geen genoeg van die partij, haha.
[..]
Los van het hypen van bepaalde vechters is het een prima kerel.
Volgende maand 50,000 op Aldo kan die nog eens cashen als ze Aldo ook even flink onderschatten.quote:
ik heb eigenlijk het vermoeden dat Herb Dean een beetje bij Zuffa hoort en dat hun script voorrang krijgt, dus of een snelle stop in het voordeel van Conor of een late stop in het voordeel van Ronda, al ging die nooit meer wakker worden en heeft ze nu haar kin vet open.quote:Op zondag 15 november 2015 20:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
HH heeft RR gesloopt
de weigh-in![]()
Greg Jackson
Deze man zette ook een vermogen in op een underdog in baseball en die wonnen de World Series!quote:
Gewoon in de Kuipquote:Op zondag 15 november 2015 21:30 schreef THEFXR het volgende:
in een stadium heb je weinig sfeer en nu helemaal niet omdat het publiek er niks van snapte. beter een 15k vollebak, dan dit nog een keer.
Het publiek in de VS snapt er vaak ook geen klap van. Hoe vaak hoor je ze wel niet boe-en wanneer een gevecht op de grond blijft?quote:Op zondag 15 november 2015 21:30 schreef THEFXR het volgende:
in een stadium heb je weinig sfeer en nu helemaal niet omdat het publiek er niks van snapte. beter een 15k vollebak, dan dit nog een keer.
Er is wel vaker gezegd dat Rousey nooit tegenover een echt goede kickboxer heeft gestaan die niet alleen kan stoten, maar ook haar benen kapot kan trappen. In het geval van Holms werd ze gewoon overklast op basis van haar stoten. Ik vraag me af of ze met de kennis van nu voor een andere strategie zou zijn gegaan, bijv. met het doel de partij op de grond te krijgen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Want Holm heeft takedown defense en striking en ze zit bij Jackson/Winklejohn waardoor mensen wel een gok wilde wagen bij het wedden? Hebben ze goed gezien.
En tussen de Hollandse Tokkies zitten die niets van een goed grondgevecht willen zien of snappen?quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Die 2e ronde leek Ronda echt een downiehoe ze door de octagon flopte..
man man man.
Vorige keer sprak Joe nog over haar world class striking
Joe heeft het niet helemaal helder als het over Ronda gaat... hij heeft echt een akward crush op haarquote:Op zondag 15 november 2015 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Die 2e ronde leek Ronda echt een downiehoe ze door de octagon flopte..
man man man.
Vorige keer sprak Joe nog over haar world class striking
twitter:JoeRoganEXP twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:48:09"This just in: @danawhite is on our flight and will be joining us in the post #UFC193 podcast." reageer retweet
Ik denk dat een zelfde hoeveelheid mensen in Ierland ietsje anders klinkt, dan gaat het dak eraf. Dit publiek was gewoon tam.quote:Op zondag 15 november 2015 21:30 schreef THEFXR het volgende:
dat is bekendquote:Op maandag 16 november 2015 09:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben nog steeds wel ronda fan. Vind het alleen wel beetje jammer dat ze zo`n slechte verliezer is. Laat helemaal niks meer van haar horen.
Bekend dat ze een slechte verliezer is? Ik had geen idee. Had haar nog nooit zien verliezen.quote:
ik had dat ergens gelezen dat het bij judo al zo was.quote:Op maandag 16 november 2015 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bekend dat ze een slechte verliezer is? Ik had geen idee. Had haar nog nooit zien verliezen.
Volgens mij is Struve vooral bang geraakt te worden (in tegenstelling tot vroeger).quote:Op maandag 16 november 2015 11:19 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat struve over zijn top heen is en dat al op zo'n jonge leeftijd
Struve heeft gewoon niet genoeg talent en tel daar ook nog al die onnodige klappen bij op.quote:Op maandag 16 november 2015 11:19 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat struve over zijn top heen is en dat al op zo'n jonge leeftijd
ik snap geen pepernoot van die bettingods. Als ik 1000 dollar op Holm gezet zou hebben op 31 aug zou ik dan 1950 terug hebben gekregen?quote:
Ironisch wel, nu is zij de Do(ing)NothingBitchquote:Op maandag 16 november 2015 09:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben nog steeds wel ronda fan. Vind het alleen wel beetje jammer dat ze zo`n slechte verliezer is. Laat helemaal niks meer van haar horen.
Op unibet stond Holly op 9.25 (euro) dan had je dus 9k+ gehadquote:Op maandag 16 november 2015 12:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik snap geen pepernoot van die bettingods. Als ik 1000 dollar op Holm gezet zou hebben op 31 aug zou ik dan 1950 terug hebben gekregen?
dayumquote:Op maandag 16 november 2015 12:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op unibet stond Holly op 9.25 (euro) dan had je dus 9k+ gehad
Nee, dan had je $9.500 gewonnen + je inleg. Dus $10.500.quote:Op maandag 16 november 2015 12:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik snap geen pepernoot van die bettingods. Als ik 1000 dollar op Holm gezet zou hebben op 31 aug zou ik dan 1950 terug hebben gekregen?
thanxquote:Op maandag 16 november 2015 14:30 schreef s4s4 het volgende:
[..]
Nee, dan had je $9.500 gewonnen + je inleg. Dus $10.500.
+950 wil zeggen dat je $100 moet inzetten om $950 te kunnen winnen.
-950 wil zeggen dat je $950 moet inzetten om $100 te kunnen winnen
nee, 9.5x het bedragquote:Op maandag 16 november 2015 12:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vandaar dat HH's manager een bedrag van "6 figures" heeft gewonnen.quote:
ik postte toch die pic van dave, 20K om 240K te winnenquote:Op maandag 16 november 2015 14:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vandaar dat HH's manager een bedrag van "6 figures" heeft gewonnen.
Oh niet gezien. Ik lees niet alles mee hier. Wel een lekker rendement inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2015 15:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik postte toch die pic van dave, 20K om 240K te winnen
Goldie was erg irritant ook bij die take down van Holm en ineens beginnen over kickbokser vs judoka net voor de finish alsof we dat nog niet wisten. Zet er alsjeblieft een oud-UFC'er als Stann naast.quote:
http://www.bloodyelbow.co(...)-better-striking-mmaquote:Despite Rousey's busted lip and nose at the end of the opening round, and the head kick heard around the world moments later in the second round, Edmond is not convinced that Holm was the better striker in the fight.
"I wouldn't say in the striking game she was getting the best of Ronda, you know, but I have to watch it again. But we know this was not a striking match; we know that Ronda is smart enough to take the fight where she is best at and today she did. Holly stopped an attempt on an armbar and stopped some of the takedowns. She did a good job."
Ja Edmond, succes met je belasting ontwijkingquote:Op maandag 16 november 2015 17:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.bloodyelbow.co(...)-better-striking-mma
Die gast
GEO bansquote:Op maandag 16 november 2015 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Reactie van Dana op FOX niet toegankelijk voor Nederlandersgeobans zijn echt aids
Goed bezig!quote:Op maandag 16 november 2015 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet meer gehad
Aldo kan dat niet meer worden die is het al.quote:Op maandag 16 november 2015 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Goed bezig!
Poll: Wie wordt 'the Undisputed Featerweight Champion'?
• José Aldo
• Conor McGregor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet undisputed, dusquote:Op maandag 16 november 2015 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldo kan dat niet meer worden die is het al.
Niet onbetwist als je 18 partijen op rij wint sinds 2006?quote:
Aldo heeft zijn title fight gecancelled waardoor er een interim champ is. Dan ben je dus niet undisputed neequote:Op maandag 16 november 2015 19:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet onbetwist als je 18 partijen op rij wint sinds 2006?
Ben trouwens benieuwder naar Weidman vs Rockhold en Souza vs Romero, nu maar hopen dat niemand geblesseerd raakt.
Je wilt niet eens bedenken wat die gasten betaald hebben om meer dan 3 uur op een plastic stoeltje te mogen zitten.quote:Op maandag 16 november 2015 11:13 schreef Queens het volgende:
[..]
Die plastic tuinstoeltjes in het stadium
lol Taz.. kom op..quote:Op maandag 16 november 2015 19:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Aldo heeft zijn title fight gecancelled waardoor er een interim champ is. Dan ben je dus niet undisputed nee
Dat filmpje ooktwitter:criscyborg twitterde op zondag 15-11-2015 om 11:01:17I don't understand why you would decide to be a #DNB when you're getting kicked in the head 🙈🙈🙈 https://t.co/QGbCvwj70f reageer retweet
torrentje pakkenquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:48 schreef Klaphark het volgende:
Wat was het commentaar op FOX NL trouwens vreselijk slecht![]()
Was te verwachten, maar dit was echt storend. Praat dan gewoon niet en laat Joe horen.
Wil eigenlijk nog wel Ronda en Holm zien met commentaar van Rogan en Goldie, heeft iemand een linkje?
Dat commentaar, en dan met name van Goldie was niet veel beterquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:48 schreef Klaphark het volgende:
Was te verwachten, maar dit was echt storend. Praat dan gewoon niet en laat Joe horen.
Wil eigenlijk nog wel Ronda en Holm zien met commentaar van Rogan en Goldie, heeft iemand een linkje?
Jezus wat treurigquote:
http://www.dailymotion.co(...)y-holm-ufc-193_sportquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:48 schreef Klaphark het volgende:
Ja het kan hard gaan als je verliest. Ze gaat het in die rematch ook niet veel beter doen.quote:
twitter:bjpenndotcom twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:00:53UFC 193 medical suspensions: Rousey and Jedrzejczyk potentially out 6 months https://t.co/1rI2IOV0T0 reageer retweet
Toch kan ik het wel begrijpen. Ze komt van echt eenzame hoogte, niemand had bereikt wat zij had bereikt. Ze had nog nooit verloren in een mma gevecht en ze is niet alleen verslagen, ze is echt vernederd. Ze kreeg een takedown tegen, een armbar die niet lukte en haar boxing raakte echt niets. Dan voel je je heel erg lag, zeker als er miljoenen mensen naar je kijken.quote:
En haar gezicht zal er niet heel erg leuk uitzien op het moment.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Toch kan ik het wel begrijpen. Ze komt van echt eenzame hoogte, niemand had bereikt wat zij had bereikt. Ze had nog nooit verloren in een mma gevecht en ze is niet alleen verslagen, ze is echt vernederd. Ze kreeg een takedown tegen, een armbar die niet lukte en haar boxing raakte echt niets. Dan voel je je heel erg lag, zeker als er miljoenen mensen naar je kijken.
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Toch kan ik het wel begrijpen. Ze komt van echt eenzame hoogte, niemand had bereikt wat zij had bereikt. Ze had nog nooit verloren in een mma gevecht en ze is niet alleen verslagen, ze is echt vernederd. Ze kreeg een takedown tegen, een armbar die niet lukte en haar boxing raakte echt niets. Dan voel je je heel erg lag, zeker als er miljoenen mensen naar je kijken.
Iets met warrior.. sterk zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En haar gezicht zal er niet heel erg leuk uitzien op het moment.
Dit was tekenend voor het gevecht ging, dat was echt het punt dat ze mentaal complete brak. Haar gezicht was anders daarna.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook pijnlijk voor der
Dit gaf idd pijnlijk haar tekortkomingen weer op boksgebied, waar Holms in exceleerde.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook pijnlijk voor der
Haha, nee zo denk ik er persoonlijk niet overquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:14 schreef irish.joe het volgende:
Taz Thinks Ronda Rousey's KO Was Fixed
Dus.... Denk je er echt zo over, Taz?
Oh, dat heb ik gemist. Voor de camera? Of telefonisch?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Volgens mij heeft ze gisteren of eergisteren al een reactie gegeven.
Een korte Instagram message...quote:Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef Wintar het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Voor de camera? Of telefonisch?
Had al zo'n vermoeden, maar de naams- overeenkomst vond ik wel even leuk.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Haha, nee zo denk ik er persoonlijk niet over
Grappig artikel, niet meer dan dat
Hoezo zou ze verplicht zijn om een reactie te geven? Laat haar even bijkomen van de traumatische ervaring en dan komt ze vanzelf met een verklaring. Snap niet dat mensen dat verwachten van haar.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:28 schreef Wintar het volgende:
Heeft Rousey nou nog steeds niet in de media gereageerd op haar nederlaag? Dat is toch weinig professioneel. Ze is (was?) toch een van de supersterren van de UFC, dan ben je toch wel een beetje verplicht om een reactie te geven?
Leedvermaakquote:Op donderdag 19 november 2015 10:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoezo zou ze verplicht zijn om een reactie te geven? Laat haar even bijkomen van de traumatische ervaring en dan komt ze vanzelf met een verklaring. Snap niet dat mensen dat verwachten van haar.
Stukje professionaliteit in de sport. UFC is een marketingmachine, er gaat veel geld in om. Dan mag dit soort dingen van mensen verwachten,quote:Op donderdag 19 november 2015 10:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoezo zou ze verplicht zijn om een reactie te geven? Laat haar even bijkomen van de traumatische ervaring en dan komt ze vanzelf met een verklaring. Snap niet dat mensen dat verwachten van haar.
Letourneaui heeft ook nog niks laten weten, het gaat uiteindelijk om de winnaars.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:13 schreef Wintar het volgende:
[..]
Stukje professionaliteit in de sport. UFC is een marketingmachine, er gaat veel geld in om. Dan mag dit soort dingen van mensen verwachten,
Als professionele voetballers een belangrijk wedstrijd verliezen wordt toch ook van ze verwacht dat ze na afloop de media te woord staan?
Volgens mij nog nooit zo snel vijf man om iemand heen gezien nadat het afgelopen was.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:54 schreef THEFXR het volgende:
Hebben jullie nu ook het idee dat Herb Dean altijd het voordeel geeft aan de UFC cash cow?
Die pa ziet er ook echt uit als een pastoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had langer door mogen gaan die rechtse
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had langer door mogen gaan die rechtse
quote:
Hij heeft wel een goede lichaamsbouw om te deadliften. Ik zou zn squat en bp ook willen zien.quote:
lol waar heb je deze vandaan?quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede lichaamsbouw om te deadliften. Ik zou zn squat en bp ook willen zien.
[..]
lol waar heb je deze vandaan?
twitter:JacksonWinkMMA twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 01:52:16That moment when @arielhelwani gets beat up by @alistairovereem Only at @jacksonwink_mma #… https://t.co/m4A9S2Ig4u https://t.co/ROo9hCYtrI reageer retweet
helwani's twitterquote:Op zaterdag 21 november 2015 09:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede lichaamsbouw om te deadliften. Ik zou zn squat en bp ook willen zien.
[..]
lol waar heb je deze vandaan?
i know maar tochquote:
Als je maar drie interessante bouts op de card zet dan haken mensen af. Om nog maar te zwijgen over die TUF bouts op de main card.quote:
vond de main zelfs saai, had echt verwacht dat Kevin hem wel neer zou krijgen, dit gaat hem rankings kosten.quote:Op zondag 22 november 2015 12:47 schreef TonyMalony het volgende:
Op de co-main event en de main event na was het echt een saaie Fight Night!
?quote:
Niet dezelfde persoon. Boven heeft tattoo in nek, onder niet..quote:
Boven is toch gewoon die porno-actrice?quote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet dezelfde persoon. Boven heeft tattoo in nek, onder niet..
Hier is ook in geknipt en dus geen replay.quote:Op zondag 22 november 2015 19:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij de UFC weigeren ze de kick die Holm aan Rousey gaf te laten zien. Hoezo objectiviteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |