qualcomm voor op de neus. Makers van veel telefooncpu's, de welbekende snapdragons. 😊quote:
Snel naar de pits en in de reserve auto. Ow wacht.quote:
motor ge-shutdown-edquote:Op zondag 15 november 2015 16:35 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb (nog) geen tv, wat is er met Sainz?
maakt niet uit, hij heeft toch al een contract voor volgend jaarquote:Op zondag 15 november 2015 16:35 schreef Jigzoz het volgende:
Sainz is wel met een lekker seizoen bezig.
en wordt vergeleken met Sennaquote:Op zondag 15 november 2015 16:36 schreef Izzy73 het volgende:
Max a future multiple World Champion.Aldus Eddy
Tja Bottas en Hulkenberg werden ook toekomstige wereldkampioenen genoemdquote:Op zondag 15 november 2015 16:36 schreef Izzy73 het volgende:
Max a future multiple World Champion.Aldus Eddy
zeker. Ik hoop op punten voor allebei de coureursquote:Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef trein2000 het volgende:
Das kut voor constructeurs klassement.
Ja toch?quote:Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
maakt niet uit, hij heeft toch al een contract voor volgend jaar
Ow wacht.
Knaldonado nietquote:Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja Bottas en Hulkenberg werden ook toekomstige wereldkampioenen genoemd
Rijd hij inmiddels weer dan?quote:Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
zeker. Ik hoop op punten voor allebei de coureurs
nope, nog nietquote:
Je kan Beach een DM sturenquote:Op zondag 15 november 2015 16:39 schreef Boarderzip het volgende:
Waar mogen we lullen over acestreams?
in het streamtopicquote:Op zondag 15 november 2015 16:39 schreef Boarderzip het volgende:
Waar mogen we lullen over acestreams?
ik zei het toen al.quote:Op zondag 15 november 2015 16:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Glock liet 'm dus gewoon langs. Lul.
Jammer dat hij een belabberde coureur was.quote:
Maar hij is wel een uitmuntende reporterquote:Op zondag 15 november 2015 16:41 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jammer dat hij een belabberde coureur was.
Ik vrees het ookquote:Op zondag 15 november 2015 16:39 schreef opreis het volgende:
Ik vrees dat Hulkenberg max voorbij gaat in het klassement vandaag. Die is altijd sterk in Brazil. Zal wel 4de worden.
Lator.quote:Op zondag 15 november 2015 16:43 schreef Geralt het volgende:
Ik drink m'n bier op en ga dan naar huis. Tot zo
wat een onzinquote:
bier! Goed ideequote:Op zondag 15 november 2015 16:43 schreef Geralt het volgende:
Ik drink m'n bier op en ga dan naar huis. Tot zo
in eerste instantie voor alle verkeersslachtoffers...quote:
SPT / [SPT] Handige linkjes + streamsquote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Sorry maar ik krijg het niet gevonden, misschien een link?
Echt hequote:Op zondag 15 november 2015 16:46 schreef Izzy73 het volgende:
Respectloos om tijdens die minuut stilte te posten.
Of in het gras.quote:
Ik heb er niks van meegekregen op Sport1.quote:Op zondag 15 november 2015 16:46 schreef Izzy73 het volgende:
of in de vangrail.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 16:46 schreef Izzy73 het volgende:
Of in de achterkant van een andere wagenquote:
wut xDquote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef hmmmz het volgende:
Op unibet kan je inzetten of Hamilton wereldkampioen wordt, 1.4
Top, gratis geldquote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef hmmmz het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef hmmmz het volgende:
Zodat jij naar ziggo overstapt.quote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat een lelijke logo zeg bij Ziggo Sport hij vult bijna de hele hoek. Ik blijft het raar vinden dat Ziggo klanten gratis naar deze race kunnen kijken en andere kijkers met een andere kabel aanbieder de volle MEP moeten betalen.
geef je helemaal gelijk en ik heb z.iggoquote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat een lelijke logo zeg bij Ziggo Sport hij vult bijna de hele hoek. Ik blijft het raar vinden dat Ziggo klanten gratis naar deze race kunnen kijken en andere kijkers met een andere kabel aanbieder de volle MEP moeten betalen.
Het is voor die mensen elke dag hopen dat ze nog signaal hebben...quote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
Niks mis hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Het is voor die mensen elke dag hopen dat ze nog signaal hebben...
Als je pauperbedrading hebt wel jaquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Het is voor die mensen elke dag hopen dat ze nog signaal hebben...
Reclame inkomsten voor Fok.nlquote:Op zondag 15 november 2015 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, ziggo schrijven geeft automatisch een link?
Hip hoor.
Danny's schoorsteen moet ook roken hequote:Op zondag 15 november 2015 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, ziggo schrijven geeft automatisch een link?
Hip hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |