abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157616919
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 03:42 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Dat persoon (syndroom) heeft sowieso de eerste indruk al tegen zich. En ja, er zullen altijd mensen zijn die zoals jij "zegt" zullen reageren. Die zijn er altijd.

Van die mensen moet T.S. het sowieso niet hebben, dat is voor hem nu al bijna iedereen.
Gelukkig zijn er ook mensen die hier wel de tegenstrijdige boodschap van inzien en hem gewoon aanspreken. Iets dat voor T.S. ook al een verschil maakt.
Denk niet dat vrouwen hem zullen aanspreken vanwege zo'n shirt. Ook niet verlegen vrouwen. Niks mis met kwetsbaarheid, maar zo'n shirt komt vrij kneuzig over.
pi_157616925
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Dit dus, ik heb mij meerdere keren de slaapkamer ingebluft terwijl ik geen flauw idee wat ik moest doen. Gelukkig helpen de meeste vrouwen een handje mee xD.
pi_157617583
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef yats het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat je er wat simpel over denkt gray. Onzekerheid komt ergens vandaan en heeft soms erg vervelende gevolgen. Ieder mens wil uiteindelijk liefde, en een ontbreken daarvan heeft soms meer invloed dan je nu simpel af doet.
Vrijwel elk mens krijgt hier wel eens mee te maken.
pi_157617727
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Die Reddit FA die je opnoemde is volgens mij wel een broeinest van enge Elliot Rodger en Harper-Mercer achtige types die vol woede en frustratie zitten.

Ik begrijp wel dat als je al wat ouder bent en je blijft maar falen als het op vrouwen aankomt je op een gegeven moment wel depressief of boos wordt. Vaak zie je dat deze mensen in een negatieve spiraal belanden en soms tot hele gekke daden over kunnen gaan, om maar een uitlaatklep te vinden voor hun falen. Eigenlijk heb je dan alleen maar slachtoffers en verliezers.

Nee, gelukkig zit ik er zo niet in. Ik ben wel gefrustreerd maar ik heb wel echt de doelstelling om me situatie te verbeteren. Maar dit soort gewelddadige acties keur ik (hoe gefrustreerd deze mannen ook zijn) honderd procent af.
Dat valt wel mee denk ik. Dat soort types hebben een steekje los zitten en werkelijk alles kan een trigger zijn om tot een dergelijke daad over te gaan. Het ergste wat de meeste daar kunnen doen is een einde maken aan hun eigen leven.
  Moderator dinsdag 17 november 2015 @ 11:30:02 #205
5428 crew  miss_sly
pi_157619662
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar wel als je zoals TS en ik dat steeds keer op keer hebt. Vandaag ook weer. Geen persoonlijke afwijzing, maar wel een meid die wel érg vaak voorbij kwam en even later met een vriendin stond te beppen maar met een richting zodat ze goed overzicht had. Ik volgde haar ogen en die waren inderdaad op een jongen gericht. Praten en lachen met die vriendin ondertussen en het dus over die jongen hebben gok ik. Niet persoonlijk afgewezen dus, maar wel dat het bij ons nooit gebeurd, die interesse. Om je heen dus wel, maar jij bent zelf niet het onderdeel van het spel.
Wat heeft dit in hemelsnaam met jou te maken? Helemaal niets! Als je dit al als een soort van afwijzing, negatieve ervaring, gaat bestempelen, nou, dan kom je er nooit. echt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157623129
Ben je al eens op reis geweest ts? Ga eens backpacken en probeer zo nieuwe mensen te leren kennen. Er zijn genoeg meiden van 20-23 die alleen op reis gaan en je komt ze tegen in Australia of Thailand. Spreek mensen aan en als je bijvoorbeeld een meisje alleen ziet toon interesse en vraag of ze meegaat naar een tempel ofzo...
  dinsdag 17 november 2015 @ 16:05:51 #207
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_157625200
Syndroom schrijft ...... Als oudere maagd (25) omgaan met je achterstand en frustratie .........

Wat een aannames! Het is allemaal zo benoemd door jou, je omgeving, je (aangeleerde) normen en waarden. Moet je met 25 "ont" maagd zijn? Is het wel (overal en altijd) negatief als je met 25 nog maagd bent? Heb je wel een achterstand als je met 25 nog maagd bent? Het is wat, een achterstand die je op een weekend, een avond, een uurtje hebt ingelopen.
Er zijn hele continenten waar men er heel anders over denkt, en waar een maagd van 25 (m/ vr) meer regel dan uitzondering is (Azie).

Frustratie? In hoeverre is jouw frustratie er vanwege geen (knuffel en) sex te hebben en in hoeverre is die frustratie jou "aangeleerd", middels de normen van je omgeving, deze tijd, de tv, internet, de bladen en kranten, je vrienden.

De enige frustratie die ik kan begrijpen (en accepteren wil) is als je zegt ik heb behoefte aan sex en intimiteit en heb niemand om dat mee te doen, niemand om dat mee te delen.

Vergeet al het andere (sorry voor de uitdrukking) gezeiver. Voel je je zielig, okay, spreek met jezelf af, het is niet leuk en ik mag mij zielig vinden ... tot (bv) 9 uur en dan ga ik eraan werken de gewenste intimiteit te bereiken.

Oh ja, je hebt geluk, ik ben een (of was) ervaringsdeskundige. Nu, 25 is misschien geen doorsnee leeftijd maar als je het in een ontmaagdings-grafiek naar leeftijd zou zetten valt het reuze mee. Zou mij pas wat zorgen beginnen te maken bij een 40 plusser zijnde maagd. Of nee, geen zorgen, want dat is wel zeldzaam en misschien niet leuk voor de betroffene maar het wordt steeds makkelijker om je doel te bereiken naarmate je ouder wordt.
Om redenen dat de vrouwen waar je mee omngaat ook ouder worden, EN WIJZER. Een vrouw van 24 is heel wat anders als een meisje van16. Heeft heel andere normen. Of moet het persee een van 16 zijn?
Ja, voor een snelle eenmalige wip zal je misschien minder in trek zijn maar wil je dat? meen dat ik jou het woord intimiteit heb zien gebruiken.
Ook jij zult een steeds ervarener mens worden. OP velerlei gebied. Dat "maagd" zijn wordt dan straks eigenlijk een futiliteit, als je verder gewoon een volwassen persoon bent. Dan gebeurt het gewoon een keer, met ´n vriendin, een collega of wie dan ook.
En geloof me dat er veel vrouwen zijn die maar wat graag met een gewone, jonge nette wat verlegen man op sexueel gebied wil helpen de eerste stappen te zetten. Die jou graag willen leren hoe ZIJ (juist, zoals ZIJ, beetje egoistisch maar logisch!) het fijn en lekker vindt.
En hopelijk is ze sportief en aardig en laat jou ook genieten van haar ervaring.

Maar alles moet geleerd worden. een muis kan neuken dus dat is niet zo moeilijk, daar hoef je niet tegenop te zien. Als het zover is .... beetje naar links, beetje naar rechts, ja, nu volle kracht vooruit, aaah, klaar. Zo, je bent geen maagd meer. Daar hoeven we het dus NIET over te hebben. Dat heeft de natuur ons al gegeven. die muis denkt er ook niet over na en die is lang niet zo slim als jij. Of zou jij een stuk kaas in een muizenval gaan eten en dan die klem in je nek krijgen?

Ook nog nooit gezoend? Dat is ook te leren, een uurtje oefenen en je bent al een heel stuk op weg. Wat ik wil zeggen, ook niks onoverkomelijks! Ook weer erg fijn voor een vrouw om jou precies zo te leren kussen zoals zij het graag heeft! En dan lekker vaak laten komen oefenen!

Weet je, eigenlijk ben ik wat jaloers op je. Niet alleen vanwege dat je nog zo heerlijk jong bent en nagenoeg alles nog voor je hebt, naar ook dat je nog maagd bent. Dat moest ik nog eens zijn. Geloof me, dat zou ik uitbuiten. Ik zou de weg naar ontmaagding wel voor mezelf heerlijk maken. De ontmaagding heeft meestal (letterlijk en figuurlijk) helaas weinig om het lijf. Wat dat betreft eerder een anti-climax. Dus ik zou me maar niet teveel haasten ermee en liever de weg erheen glad plaveien zodat je er straks met veel plezier en nostalgie aan terugdenkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 17-11-2015 16:20:42 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 17 november 2015 @ 16:37:23 #208
450228 LeesFoknl
pi_157625880
Syndroom je schrijft in je openingspost oa het volgende .........
k denk dat je als persoon me het beste kunt vergelijken met deze jongen, ook wat ouder, maagd en nooit een relatie gehad. Hij is net zo onzeker in de motoriek als de gehele omgang. Ik kan me voorstellen dat vrouwen, als ze meer keus hadden liever gekozen hadden voor een andere man. Waarom zouden populaire mannen anders meer vrouwen in bed kunnen krijgen?

Ik denk..... , hij is net zo......, ik kan me voorstellen..... , Waarom anders ....
het hangt aan mekaar van de aannames. En helaas van aannames DOOR JOU, die jou helemaal geen goed doen. Jouw aannames breken je zelfvertrouwen af. En als het nou 100 % vast was, maar dat is het niet!

Als je toch aannames maakt, dan maak er waar je wel iets aan hebt, Gooi die ouwe weg, die grotendeels ook nog van anderen komen! en neem nieuwe, positievere, vrolijkere aannames.
Bv. ik ben al iets ouder dan de doorsnee jongeman bij zijn eerste keer. Ik ben meer mens, meer man, denk dieper, zal het slimmer doen, beter enz. Positieve aannames zijn net zo goed te verdedigen als negatieve. Overal zit wel een kern van waarheid in. Het is maar wat je gelooft, wilt geloven.

Eigenschappen, feiten kun je verschillend uitleggen: het is maar hoe je ertegen aan kijkt. Die eigenschappen van jou die je zelf zo negatief ervaart, bekijkt, zijn niet altijd, niet overal, en in ieders ogen negatief. Diezelfde eigenschappen worden door anderen positief ervaren.

Er zijn minstens een miljard vrouwen op de wereld in de leeftijd die voor jou interessant zouden zijn en die jij leuk en aardig genoeg zou vinden om je eerste keer mee te willen doen. En minstens 100 miljoen van die miljard zou je best een tijdje verkering mee willen hebben. En minstens 10 miljoen zou je redelijk gelukkig je hele leven mee kunnen delen.

Dus kom svp niet meer aan met dat gezeiver (sorry again) over dat dorp of stadje waar ze zo (bijbels?) zijn. Wees sterk genoeg om hun onzin en bemoeizucht te trotseren of zoek het elders. IK denk dat ze je 20 km verder al niet meer kennen en de wereld is zo groot.

[ Bericht 9% gewijzigd door LeesFoknl op 17-11-2015 16:45:14 ]
  dinsdag 17 november 2015 @ 17:04:52 #209
450228 LeesFoknl
pi_157626461
Nu een korte bijdrage anders denkt men die LeesFoknl denkt dat het forum voor hem alleen is.

En het hoeft allemaal niet zo zwaarmoedig te zijn, wat humor is nodig om te (over-) leven!

Syndroom schrijft:

Tot nu tot is handwerk het enige maar als je 25 bent raak je daar ook wel op uitgekeken, want je fantaseert toch wel over die echte vrouw.

Nu, men zegt:... there is no job like a good handjob. Zijn best veel (slimme en lieve ) vrouwen met zeer gelukkige mannen die zich die kunde eigen gemaakt hebben!
pi_157626482
Wat een boekwerk :D.
  dinsdag 17 november 2015 @ 17:08:19 #211
450228 LeesFoknl
pi_157626509
Kennen jullie Loesje?

Vroeger (weet niet nu ook nog) hingen er op stations en weet ik waar grote plakkaten met spreuken, ondertekend door ene "Loesje"

Deze is mij altijd bij gebleven: leven is het meervoud van lef!

*O*
  dinsdag 17 november 2015 @ 17:10:50 #212
450228 LeesFoknl
pi_157626549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een boekwerk :D.
Ja he, goed he! Dank je!

:W
pi_157626964
Zojuist kwam mijn moeder hevig geëmotioneerd m'n kamer binnenstormen. Ze ziet het totaal niet zitten dat ik plannen heb om op mezelf te gaan wonen. Lastig hoor, natuurlijk heb ik dan veel meer vrijheden maar ik krijg nu wel een schuldgevoel aangepraat dat ik mezelf maar voor mijn ouders op moet offeren om voor haar doen thuis te moeten blijven wonen. :(

Voel me echt behandeld als een kind van 10.
  Moderator dinsdag 17 november 2015 @ 17:34:22 #214
5428 crew  miss_sly
pi_157627004
Het is heel normaal dat je het huis verlaat. Je moeder heeft niet het recht je een schuldgevoel aan te praten daarover. Doorzetten je plan om het huis uit te gaan, dus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157627034
Dit klinkt verdomd ongezond. Hard zijn naar je ouders/moeder en jezelf een vent tonen is de enige oplossing.
Ja doei.
pi_157627095
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:31 schreef syndroom het volgende:
Zojuist kwam mijn moeder hevig geëmotioneerd m'n kamer binnenstormen. Ze ziet het totaal niet zitten dat ik plannen heb om op mezelf te gaan wonen. Lastig hoor, natuurlijk heb ik dan veel meer vrijheden maar ik krijg nu wel een schuldgevoel aangepraat dat ik mezelf maar voor mijn ouders op moet offeren om voor haar doen thuis te moeten blijven wonen. :(

Ze wil dat je de rest van je leven thuis blijft? :{

Overigens valt het me wel op dat mensen met ouders die hun heel lang heel klein hebben gehouden, wel vaker op latere leeftijd nog maagd zijn. Misschien zie ik een patroon die er niet is, maar het zou best eens onderdeel van het probleem kunnen zijn.

Kies voor jezelf! Je bent oud genoeg. Een heleboel kinderen zijn op hun 25e al lang en breed uit huis, je hebt je dus nergens schuldig over te voelen.
pi_157627279
quote:

tot hoe lang zou je volgens haar moeten blijven dan :?

Op jezelf gaan is een logische en gezonde stap. Laat je niet blokkeren door je moeder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157627479
quote:
Zolang je dat accepteert ben je dat ook.
pi_157627610
quote:

Je wordt gewoon emotioneel gemanipuleerd. Je bent niet verantwoordelijk voor het "geluk" van jouw ouders!
pi_157627694
quote:

Dan laat je je toch verzorgen tot als een kind van 40?
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:06:53 #221
450228 LeesFoknl
pi_157627766
quote:
.......... maar ik krijg nu wel een schuldgevoel aangepraat dat ik mezelf maar voor mijn ouders op moet offeren om voor haar doen thuis te moeten blijven wonen. :(

Neen, je begrijpt het niet!
Je krijgt geen schuldgevoel aangepraat, je staat je moeder hooguit toe jou een schuldgevoel aan te praten. Het is niet leuk voor je om dit te moeten lezen maar jij bent toch echt degene die dit toelaat.

Mijn raad: zet door, en wel zo snel mogelijk Dit soort situaties heb ik misschien al 10 x meegemaakt, zet door, blijf je ouders af en toe bezoeken en als ze begint te zeuren zeg je, ik kom voor wat gezelligheid, niet voor gezeur, en dan wegwezen. Na een tijdje zal de situatie zich wel normaliseren. En denk eraan: niet te dicht bij en zeker geen sleutel van je woning geven !!! En koop een wasmachine en kook zodat je echt on - afhankelijk kan zijn en niet iedere week paar maal toch bij je ouders bent / moet zijn.
pi_157627796
Ik kan me dit zó niet voorstellen hè? Damn, was op mijn 16e zowat al klaar om 't huis uit te gaan, en deed dat ook zodra ik klaar was met de middelbare school, beste wat je als jong volwassene kunt doen om jezelf te ontwikkelen.
Ja doei.
pi_157627804
Ze is gewoon erg angstig ingesteld, bang dat haar zoontje iets naars overkomt. Hetzelfde met vakanties of wanneer ik voor m'n werk een aantal dagen weg moet, krijg ik steevast dagelijks van die emotionele berichtjes op mijn telefoon dat ze me enorm mist en graag wil dat ik vooral snel thuiskom. Het moeilijke is dat ze zich dan verlaten voelt en niet wil dat ik haar alleen achterlaat, ze alleen gelukkig is wanneer ik bij haar ben maar dat gaat wel ernstig ten koste van mijn vrijheid.

Het gevoel klein gehouden te worden was altijd wel het geval, heb dit altijd maar getolereerd maar omdat ik nu al een tijd volwassen ben begin ik me wel echt te beseffen dat ik hierdoor geen leven heb.

Natuurlijk heb ik talloze keren het proberen aan te kaarten maar het lijkt tegen dovemansoren gericht, en elke keer dat ze weer in huilen uitbarst zorgt dat weer voor een vervelende beladen sfeer en die ellende gun je haar natuurlijk ook niet.

Vader ziet me liever vandaag dan morgen het huis uit gaan maar zijn houding is erg passief, het is alleen mijn moeder die zich daar hevig tegen verzet.
pi_157627859
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:08 schreef syndroom het volgende:
Ze is gewoon erg angstig ingesteld
En dat is niet jouw probleem.
Ja doei.
pi_157627894
Denk dat je ouders beter voor hunzelf, en dan bedoel ik elkaar, kunnen zorgen.

Laat hun zoon zijn eigen fouten maar maken en uitvinden wat volwassen zijn betekent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')