Syndroom schrijft ...... Als oudere maagd (25) omgaan met je achterstand en frustratie .........
Wat een aannames! Het is allemaal zo benoemd door jou, je omgeving, je (aangeleerde) normen en waarden. Moet je met 25 "ont" maagd zijn? Is het wel (overal en altijd) negatief als je met 25 nog maagd bent? Heb je wel een achterstand als je met 25 nog maagd bent? Het is wat, een achterstand die je op een weekend, een avond, een uurtje hebt ingelopen.
Er zijn hele continenten waar men er heel anders over denkt, en waar een maagd van 25 (m/ vr) meer regel dan uitzondering is (Azie).
Frustratie? In hoeverre is jouw frustratie er vanwege geen (knuffel en) sex te hebben en in hoeverre is die frustratie jou "aangeleerd", middels de normen van je omgeving, deze tijd, de tv, internet, de bladen en kranten, je vrienden.
De enige frustratie die ik kan begrijpen (en accepteren wil) is als je zegt ik heb behoefte aan sex en intimiteit en heb niemand om dat mee te doen, niemand om dat mee te delen.
Vergeet al het andere (sorry voor de uitdrukking) gezeiver. Voel je je zielig, okay, spreek met jezelf af, het is niet leuk en ik mag mij zielig vinden ... tot (bv) 9 uur en dan ga ik eraan werken de gewenste intimiteit te bereiken.
Oh ja, je hebt geluk, ik ben een (of was) ervaringsdeskundige. Nu, 25 is misschien geen doorsnee leeftijd maar als je het in een ontmaagdings-grafiek naar leeftijd zou zetten valt het reuze mee. Zou mij pas wat zorgen beginnen te maken bij een 40 plusser zijnde maagd. Of nee, geen zorgen, want dat is wel zeldzaam en misschien niet leuk voor de betroffene maar het wordt steeds makkelijker om je doel te bereiken naarmate je ouder wordt.
Om redenen dat de vrouwen waar je mee omngaat ook ouder worden, EN WIJZER. Een vrouw van 24 is heel wat anders als een meisje van16. Heeft heel andere normen. Of moet het persee een van 16 zijn?
Ja, voor een snelle eenmalige wip zal je misschien minder in trek zijn maar wil je dat? meen dat ik jou het woord intimiteit heb zien gebruiken.
Ook jij zult een steeds ervarener mens worden. OP velerlei gebied. Dat "maagd" zijn wordt dan straks eigenlijk een futiliteit, als je verder gewoon een volwassen persoon bent. Dan gebeurt het gewoon een keer, met ´n vriendin, een collega of wie dan ook.
En geloof me dat er veel vrouwen zijn die maar wat graag met een gewone, jonge nette wat verlegen man op sexueel gebied wil helpen de eerste stappen te zetten. Die jou graag willen leren hoe ZIJ (juist, zoals ZIJ, beetje egoistisch maar logisch!) het fijn en lekker vindt.
En hopelijk is ze sportief en aardig en laat jou ook genieten van haar ervaring.
Maar alles moet geleerd worden. een muis kan neuken dus dat is niet zo moeilijk, daar hoef je niet tegenop te zien. Als het zover is .... beetje naar links, beetje naar rechts, ja, nu volle kracht vooruit, aaah, klaar. Zo, je bent geen maagd meer. Daar hoeven we het dus NIET over te hebben. Dat heeft de natuur ons al gegeven. die muis denkt er ook niet over na en die is lang niet zo slim als jij. Of zou jij een stuk kaas in een muizenval gaan eten en dan die klem in je nek krijgen?
Ook nog nooit gezoend? Dat is ook te leren, een uurtje oefenen en je bent al een heel stuk op weg. Wat ik wil zeggen, ook niks onoverkomelijks! Ook weer erg fijn voor een vrouw om jou precies zo te leren kussen zoals zij het graag heeft! En dan lekker vaak laten komen oefenen!
Weet je, eigenlijk ben ik wat jaloers op je. Niet alleen vanwege dat je nog zo heerlijk jong bent en nagenoeg alles nog voor je hebt, naar ook dat je nog maagd bent. Dat moest ik nog eens zijn. Geloof me, dat zou ik uitbuiten. Ik zou de weg naar ontmaagding wel voor mezelf heerlijk maken. De ontmaagding heeft meestal (letterlijk en figuurlijk) helaas weinig om het lijf. Wat dat betreft eerder een anti-climax. Dus ik zou me maar niet teveel haasten ermee en liever de weg erheen glad plaveien zodat je er straks met veel plezier en nostalgie aan terugdenkt.
[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 17-11-2015 16:20:42 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!