abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157606676
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:44 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Cliché en verwachte antwoord.

Iemand, die zo naar vrouwen kijkt, door alleen maar negatieve ervaringen met vrouwen. Vrouwen hebben mijn kijk naar vrouwen zo gebogen, niemand anders.
dus de vrouwen, voor wie het allemaal goed gaat, die hun ideale man vinden, seks hebben en gelukkig zijn met hoe de boel voor hen loopt, moeten veranderen?
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen als het voor hun blijkbaar prima werkt?
compact en kleverig.
pi_157607160
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:30 schreef K44S het volgende:

[..]

Zoals al eerder aangegeven: Ik heb het zelfde"probleem"als ts.
Christelijk opgevoed en seks voor het huwelijk is natuurlijk ter verdoemennis.
Ik herken het. Het is ook een combinatie van (eigen) problemen en omstandigheden. Christelijk opgevoed met de normen en waarden omtrent seks die daarbij gelden. Weinig praten, veel sociale controle, regels en ouders die in je nek hijgen als je een dag weg bent of foute dingen uitspookt. Praten over lastige zaken is altijd al moeilijk bij hen geweest. Dat maakt het gewoon erg beladen. Zelf moet ik weinig van religie hebben en wil gewoon bij de normale mensen horen, dus lekker genieten zonder je ergens druk om te maken. Ik ga wel verhuizen, hopelijk geeft het de ruimte om eens verder te kijken. Natuurlijk wil ik liever uit deze omgeving weggaan maar op dit moment kan het niet anders, moet wel in de buurt blijven wonen. Auto kost geld en woningen zijn schaars.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me voorstellen als je uit een restrictief milieu komt, je ook weleens los zou willen gaan en een paar ONS of scharrels zou willen hebben? Vergelijk het maar met een gevangene die net uit de gevangenis komt worden de eerste dagen van vrijheid intens beleefd terwijl dat voor de gemiddelde Nederlander vanzelfsprekend is.
pi_157607389
quote:
18s.gif Op maandag 16 november 2015 20:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik herken het. Het is ook een combinatie van (eigen) problemen en omstandigheden. Christelijk opgevoed met de normen en waarden omtrent seks die daarbij gelden. Weinig praten, veel sociale controle, regels en ouders die in je nek hijgen als je een dag weg bent of foute dingen uitspookt. Praten over lastige zaken is altijd al moeilijk bij hen geweest. Dat maakt het gewoon erg beladen. Zelf moet ik weinig van religie hebben en wil gewoon bij de normale mensen horen, dus lekker genieten zonder je ergens druk om te maken. Ik ga wel verhuizen, hopelijk geeft het de ruimte om eens verder te kijken. Natuurlijk wil ik liever uit deze omgeving weggaan maar op dit moment kan het niet anders, moet wel in de buurt blijven wonen. Auto kost geld en woningen zijn schaars.

SPOILER
SPOILER
Ik kan me voorstellen als je uit een restrictief milieu komt, je ook weleens los zou willen gaan en een paar ONS of scharrels zou willen hebben? Vergelijk het maar met een gevangene die net uit de gevangenis komt worden de eerste dagen van vrijheid intens beleefd terwijl dat voor de gemiddelde Nederlander vanzelfsprekend is.
Is er geen grote stad in de buurt waar je naar toe kan verhuizen?
pi_157607886
quote:
5s.gif Op maandag 16 november 2015 19:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat is een gtfo gebaar?
Zoiets:
pi_157608406
Altijd die frustratie posts in dit soort topics van FOK!ers _O-
"Nee hoor TS maagd zijn op je 25e is heel normaal vrouwen vallen alleen op klootzakken ik blijf alleen achter boehoe" :')

Maagd zijn op je 25e is niet normaal maar het is nog niet te laat om het te verhelpen TS. Er zijn vast al verschillende manieren genoemd om zelfvertrouwen te krijgen en vrouwen te ontmoeten. Maar ook belangrijk is dat je niet naar vrouwen gaat kijken met een soort haat/wrok die sommige mensen hier koesteren _O-
pi_157609271
TS, als je uit het christelijke milieu komt, waarom ben je niet (zoals de meeste christelijke mensen die ik ken iig) al getrouwd op jouw leeftijd, of in ieder geval al bezig met gaan trouwen?

Je zit nu een beetje tussen wal en schip. Als je in het christelijke milieu wil blijven leven, moet je gewoon vroeg trouwen. Ik denk zelf namelijk niet dat het natuurlijk is om tot je 25ste maar helemaal niks te doen qua seks. En als je niet meer in het christelijke milieu wil leven moet je ook gewoon uit dat gebied weg gaan. Zoek een baan in een andere stad en begin een nieuw leven.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_157609963
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zoiets:
[ afbeelding ]
Oh, boeiend. Dat went wel. Zo niet, dan ben je te onzeker, wat een heel ander probleem is dan een droge priem.
pi_157610544
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 20:10 schreef Kompart het volgende:

[..]

Is er geen grote stad in de buurt waar je naar toe kan verhuizen?
. Ik weet niet welk werk ts doet, maar hoe wil je dat realiseren mits uit de buurt?
pi_157612729
Hey TS,
Ik herken je frustratie ten dele. Lees dat het voor jou toch wel redelijk gaat om de daad an sich, en de zaken in de periferie daarvan (gericht op de fysieke intimiteit). Ben zelf al een tijdje met deze materie bezig, en heb inmiddels erg veel gelezen op dit gebied. Als ik mij beperk tot de lezenswaardige dingen die jouw je maagdelijkheid op de "natuurlijke" weg kunnen doen verliezen, dan is het wel aardig om eens op één van deze website rond te neuzen:

The Shakedown Method
Dr. Nerdlove
The Adult Male Virgin

Dit zijn allemaal sites met een positieve kijk op jouw situatie: je kunt er zelf voor zorgen dat je geen maagd blijft, als dat je issue is. Althans, dat is wat ze proclameren ;)
Maar wat je er ook uit haalt, en onverlet of het voor jou werkt, het blijft interessant, genuanceerd en eerlijk leesvoer. Veel concrete tips en op de eerste zelfs een concreet stappenplan (geen grootschalig "offensief" nodig! >:) ) Van de laatste website heb ik zowel het boekje als de MP3's wel voor je. Even DM daarvoor.

Wil je even zwelgen in het comfort van de uitzichtloosheid?

Virgin Territory: 50 Years Without Sex
Forever Alone Reddit

En ga alsjeblieft de Red-Pill-weg (zowel de doctrine als de user) niet in. Het ligt niet aan vrouwen (alsof dat één homogene entiteit is), maar aan de wederpartij. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is een feit. De gemene deler in al jouw interacties ben jíj! Anderen de schuld geven van jouw fouten, jouw tekortkomingen en jouw imperfecties is niet correct. Don't blame the players, blame the game.

(de "jij"/"jou"/"jouw" gaat niet specifiek over jou TS :* )
pi_157612953
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:56 schreef K44S het volgende:
Als het nu gaat om het initiatief van de vrouw, lastig, een van m'n beste maten heeft een relatie door dat de dame in kwestie op hem is afgestapt.

Ik zei:"wat was er dan aan die jongen dat jij op hem af stapte?"
Zij:"goeie vraag, ik vind hem gewoon een leuke jongen".
Later bedacht ik me dat hij dus gewoon onafhankelijk overkomt, dus:Ach, kan mij het bommen... ik kom er wel. -zelfverzekerd,charisma..... etc.-

Niet dat ik altijd alle topic's tot mezelf wil betrekken maar het toch een mooi voorbeeld vind:
Vrouwen: Mijn droom man: Lang, goed gekleed, baard in de keel, baar OP de keel, humor, enthousiast..... en gewoon lief.

In dit rijtje kan ik mezelf voor 90% vinden. Aldus: Geen vrouwen die spontaan op mij afstappen.
Zal dus ook wel door het geen komen wat ik uitstraal: Geen zelfvertrouwen.

Dus, het komt gewoon door MIJ dat vrouwen niet op mij afstappen.
Simpel :)
Je moet er ook niet vanuit gaan dat vrouwen op je afstappen. In de regel doen ze dat niet.

Degenen die dat wel doen vind ik trouwens echt toppertjes, vergt zelfverzekerdheid en een dosis schijt (aan hoe het heurt) van een vrouw. Die hebben een streepje voor bij mij.
  maandag 16 november 2015 @ 23:43:17 #186
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157613986
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Qua uiterlijk zijn ze dat meestal niet of niet van bewust iig.
Ik zie genoeg vrouwelijk schoon, maar dus weinig interesse in mij..
Ik denk dat het bij jou vooral ook met realisme te maken heeft. Ik snap best dat je liefst een erg mooie vrouw aan je zijde hebt, maar is dat ook realistisch? Ik zag ooit een foto van een potentiële date die je me stuurde maar waar jij niets in zag qua uiterlijk en qua innerlijk. Dat haar innerlijk niet bij jou past kan natuurlijk, daar kan ik niets over zeggen maar qua uiterlijk denk ik dat dat wel het type vrouw is waar je je op moet richten...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157614149
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 22:55 schreef Sturmic het volgende:
Hey TS,
Ik herken je frustratie ten dele. Lees dat het voor jou toch wel redelijk gaat om de daad an sich, en de zaken in de periferie daarvan (gericht op de fysieke intimiteit). Ben zelf al een tijdje met deze materie bezig, en heb inmiddels erg veel gelezen op dit gebied. Als ik mij beperk tot de lezenswaardige dingen die jouw je maagdelijkheid op de "natuurlijke" weg kunnen doen verliezen, dan is het wel aardig om eens op één van deze website rond te neuzen:

(de "jij"/"jou"/"jouw" gaat niet specifiek over jou TS :* )
Die Reddit FA die je opnoemde is volgens mij wel een broeinest van enge Elliot Rodger en Harper-Mercer achtige types die vol woede en frustratie zitten.

Ik begrijp wel dat als je al wat ouder bent en je blijft maar falen als het op vrouwen aankomt je op een gegeven moment wel depressief of boos wordt. Vaak zie je dat deze mensen in een negatieve spiraal belanden en soms tot hele gekke daden over kunnen gaan, om maar een uitlaatklep te vinden voor hun falen. Eigenlijk heb je dan alleen maar slachtoffers en verliezers.

Nee, gelukkig zit ik er zo niet in. Ik ben wel gefrustreerd maar ik heb wel echt de doelstelling om me situatie te verbeteren. Maar dit soort gewelddadige acties keur ik (hoe gefrustreerd deze mannen ook zijn) honderd procent af.
pi_157614157
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 23:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij jou vooral ook met realisme te maken heeft. Ik snap best dat je liefst een erg mooie vrouw aan je zijde hebt, maar is dat ook realistisch? Ik zag ooit een foto van een potentiële date die je me stuurde maar waar jij niets in zag qua uiterlijk en qua innerlijk. Dat haar innerlijk niet bij jou past kan natuurlijk, daar kan ik niets over zeggen maar qua uiterlijk denk ik dat dat wel het type vrouw is waar je je op moet richten...
En waarom dan? Er bestaat toch geen regel dat alleen mooie mensen elkaar daten en minder mooie mensen elkaar ook maar moeten daten omdat de mooie mensen ze niet moeten? Hoe krom ik zelf ook over uiterlijk denk, vind ik het nogal zwak om mensen af te wijzen om hun uiterlijk. Dat is tijdelijk. Ik kan er vandaag lelijk uitzien en over 5 jaar superknap. Meiden die er nu superknap uitzien zijn over 20 jaar wellicht zoals iedere andere vrouw van 45... En ja dat ik haar zelf dus ook niet aantrekkelijk vond zegt ook wat over mij, maar haar innerlijk was ook niet geweldig dus geen voordeel van twijfel voor haar.
pi_157614207
Wees blij:

Je hebt tenminste geen aids...
Of een soa

Je hoeft niet te beffen of te anusneuken...
Je hebt geen gezeik aan je kop...
Het kost je niets...!

En in Japan weten ze al niet beter
http://www.hpdetijd.nl/20(...)elaties-meer-willen/
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157614222
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En waarom dan? Er bestaat toch geen regel dat alleen mooie mensen elkaar daten en minder mooie mensen elkaar ook maar moeten daten omdat de mooie mensen ze niet moeten? Hoe krom ik zelf ook over uiterlijk denk, vind ik het nogal zwak om mensen af te wijzen om hun uiterlijk. Dat is tijdelijk. Ik kan er vandaag lelijk uitzien en over 5 jaar superknap. Meiden die er nu superknap uitzien zijn over 20 jaar wellicht zoals iedere andere vrouw van 45...
Hoe kom je erachter of je een 5 of 9 bent?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 16 november 2015 @ 23:57:22 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157614376
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 21:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Oh, boeiend. Dat went wel. Zo niet, dan ben je te onzeker, wat een heel ander probleem is dan een droge priem.
Mwah, ik denk dat je er wat simpel over denkt gray. Onzekerheid komt ergens vandaan en heeft soms erg vervelende gevolgen. Ieder mens wil uiteindelijk liefde, en een ontbreken daarvan heeft soms meer invloed dan je nu simpel af doet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_157614478
Mannen kijken denk ik wel anders naar vrouwen, om het makkelijker uit te leggen.
Die blonde achter de bar met dikke tieten, die krijgt zelfs een homo mee naar huis.

Maar net dat ene meisje die je dagelijks tegenkomt, met die leuke oogjes schattige oortjes daar kan je de zelfde dag nog mee trouwen
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 17 november 2015 @ 00:10:42 #193
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157614626
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 22:55 schreef Sturmic het volgende:
En ga alsjeblieft de Red-Pill-weg (zowel de doctrine als de user) niet in. Het ligt niet aan vrouwen (alsof dat één homogene entiteit is), maar aan de wederpartij. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is een feit. De gemene deler in al jouw interacties ben jíj! Anderen de schuld geven van jouw fouten, jouw tekortkomingen en jouw imperfecties is niet correct. Don't blame the players, blame the game.
Opmerkelijk, dat alle vrouwen heilig zijn en ik hier weer voor leugenaar word uitgemaakt. :')

Flikker een eind op met je cliché bullshit, mijn weg is never fucking nooit niet mijn eigen keuze geweest. Ik ga mijzelf ook nog de fucking schuld geven, na jaren lang tevergeefs actie ondernemen en uitgelachen worden / afkeurend bekeken worden, tijdens de afwijzing.

Zo blind allemaal voor de realiteit, dat is gewoon ongelooflijk. De realiteit, dat vrouwen de eerste en uiteindelijke keuze hebben of het contact verder gaat of niet. De realiteit, dat ze zelf geen actie ondernemen, ze jouw acties direct afkappen / afwijzen en je dus nooit een stap verder komt. De realiteit, dat ze weten dat ze geen actie hoeven te ondernemen, kunnen kiezen met wie ze contact willen hebben en bot / verwaand kunnen reageren, als ze je afkappen / afwijzen. De realiteit, dat vrouwen een man willen, die langer is dan hun zelf en als je rond de 160cm zit, kun je het gewoon vergeten.

Geen besef gewoon, dat deze realiteiten bestaan en beslissend zijn. Alles word maar weg gewuifd, geclichéd of gerelativeerd of verbloemt.

Geen leven is nog beter dan een eenzijdig leven.
  dinsdag 17 november 2015 @ 00:11:22 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157614642
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En waarom dan? Er bestaat toch geen regel dat alleen mooie mensen elkaar daten en minder mooie mensen elkaar ook maar moeten daten omdat de mooie mensen ze niet moeten? Hoe krom ik zelf ook over uiterlijk denk, vind ik het nogal zwak om mensen af te wijzen om hun uiterlijk. Dat is tijdelijk. Ik kan er vandaag lelijk uitzien en over 5 jaar superknap. Meiden die er nu superknap uitzien zijn over 20 jaar wellicht zoals iedere andere vrouw van 45... En ja dat ik haar zelf dus ook niet aantrekkelijk vond zegt ook wat over mij, maar haar innerlijk was ook niet geweldig dus geen voordeel van twijfel voor haar.
Ik heb bij jouw posts heel erg het idee dat je alleen een echt knappe vriendin wil en dat je ook niet op gewone vriendschappelijke contacten zit te wachten. Daarmee beperk je jezelf onnodig.

En nee, die regel is er niet, Maar is het realistisch om te verwachten dat een erg knappe vrouw op een man met een dertien in een dozijn uiterlijk af zou stappen of daar mee zou daten? Over het algemeen hebben die keus zat, dus waarom zouden ze voor die dertien in een dozijn kiezen?
pi_157614982
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:05 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ja ik heb een hoop tips gehad maar er zijn ook genoeg zaken die niet meer terug te draaien zijn. Door de enorme achterstand in ontwikkeling zit ik echt nog op beginnersniveau, voor veel vrouwen is dit toch problematisch omdat het zelden voorkomt dat iemand op mijn leeftijd nog zo onervaren is.

Komt ook bij dat ik nog best onzeker ben en niet weet hoe ik met vrouwen om moet gaan. Het is niet gemakkelijk om de tips die je krijgt om deze direct in de praktijk te brengen. Een tip bijv was om de kroeg in te stappen. Nu kan ik zeggen dat zoiets bij mij lastiger gaat omdat ik onzeker overkom en dat een kroeg alleen averechts zal werken. Natuurlijk worden met goede bedoelingen tips gegeven maar niet iedere tip is voor elk persoon geschikt. Vergeet dat de type man die op oudere leeftijd maagd is je niet zo snel aan zou treffen in drukke gelegenheden als bars en discotheken.

Het zou gênant zijn als ik straks moet gaan vertellen dat ik nog nooit een relatie heb gehad en nog maagd ben. Dat komt nogal zielig, triest, en alles behalve mannelijk over. Toch vind ik dat het verteld moet worden omdat ik er open over wil zijn en vind dat het uit die taboesfeer moet komen. Waarom hebben mensen respect voor een 25-jarige vrouw die nog maagd is terwijl je als man zielig zou moeten zijn als je 25 en maagd bent?
Is niet waar hoor. Mijn ene vriendin is 24 jaar en zij schaamt zich er ook enorm voor. Wanneer ik er met andere mannen over praat, hoor ik alles behalve respect voor haar. Ze vinden het eerder vreemd. :P Voor haar zal het misschien wel makkelijker om een one night stand te regelen maar ze wil ook niet haar eerste keer met een wildvreemde beleven. Dat is natuurlijk haar keuze. Bij haar ligt het gewoon dat ze meer aan haar eigen persoonlijkheid moet werken. (en niet meteen uiterlijk) Ik denk dat het bij jou ook wel zou helpen.

En gênant, dat denk ik niet. Voor jou misschien om te bekennen, maar ik zou het op zich niet zo een erg vinden als de persoon maagd is/ weinig ervaring heeft. Ik zou er waarschijnlijk wel rekening mee houden, zorgen dat die persoon minder onzeker over moet voelen. Dat 'enge' idee zit denk ik vooral in je hoofd. Vrouwen (hoewel soms anders wordt beweerd) kunnen ook wel eens zoeken naar een niet-macho, verlegen, lief type. Want, er zijn ook vrouwen die zo zijn! Veel hangt natuurlijk af van de signalen dat je stuurt, hoe je een meisje gaat aanspreken, hoe het verdere contact is etc. (zorg gewoon dat je geen creep wordt) want dat zijn factoren die veel belangrijker zijn dat je maagd zijn. Je moet je niet zo focussen op de stempel die je jezelf geeft.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_157616395
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
Altijd die frustratie posts in dit soort topics van FOK!ers _O-
"Nee hoor TS maagd zijn op je 25e is heel normaal vrouwen vallen alleen op klootzakken ik blijf alleen achter boehoe" :')

Maagd zijn op je 25e is niet normaal maar het is nog niet te laat om het te verhelpen TS. Er zijn vast al verschillende manieren genoemd om zelfvertrouwen te krijgen en vrouwen te ontmoeten. Maar ook belangrijk is dat je niet naar vrouwen gaat kijken met een soort haat/wrok die sommige mensen hier koesteren _O-
Waar trek jij de grens tussen wel en niet normaal? Als 1 op de tien mannen voor hun 25e geen seks hebben gehad, vind jij hen dan abnormaal? Hoe weet je dat dit abnormaal is?
The show must go on
  dinsdag 17 november 2015 @ 03:42:59 #197
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_157616528
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 08:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je jezelf meteen in het hokje sociaal incapabel wil plaatsen, vooral doen. Heb je de eerste indruk al tegen je.
Dat persoon (syndroom) heeft sowieso de eerste indruk al tegen zich. En ja, er zullen altijd mensen zijn die zoals jij "zegt" zullen reageren. Die zijn er altijd.

Van die mensen moet T.S. het sowieso niet hebben, dat is voor hem nu al bijna iedereen.
Gelukkig zijn er ook mensen die hier wel de tegenstrijdige boodschap van inzien en hem gewoon aanspreken. Iets dat voor T.S. ook al een verschil maakt.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  dinsdag 17 november 2015 @ 04:49:07 #198
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_157616593
Allereerst: er zijn heel veel topics over dit onderwerp te vinden op FOK!. Ten tweede: ik kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is. Maar die Sebastiaan uit je filmpjes zit niet alleen seksueel op het niveau van een kind, maar ook qua geestelijke ontwikkeling loopt hij ver achter. Dat zullen de meeste vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Je kunt je afvragen wat je te verliezen hebt. Het is niet onlogisch dat je onzeker bent en je in je houding zodoende ook onzeker oogt, want de zelfverzekerdheid die veel mensen hebben (naast ook een heleboel onzekerheid natuurlijk) is voor een groot deel gevormd door prettige reacties waaronder seksuele en relationele. Als je dat nooit gehad hebt heb je veel minder grond om je zelfverzekerdheid vandaan te kunnen halen. Maar aan de andere kant zou je kunnen oefenen om een andere houding aan te nemen. Daar kun je al mee beginnen in de supermarkt bij een kassameisje. Want je hebt niets te verliezen, alleen te winnen. Sporten kan je ook helpen wat 'losser' te worden in je houding. Iemands houding is één van de belangrijkste punten die maakt of je iemand aantrekkelijk vind of niet. Zelf heb ik weleens gedate met iemand die er hetzelfde uitzag als op zijn foto's maar zijn extreem onzekere houding maakte dat er geen chemie was.

Je bent beslist niet de enige 'oudere maagd'. Ben je wel een beetje proactief bezig om van je maagdelijkheid af te komen? Je zou je heel laagdrempelig aan kunnen melden op datingssites als Paiq of OKCupid. Zo kun je ook alvast wat communiceren met vrouwen. En ondanks dat je eerlijkheid hoog in het vaandel hebt staan hoef je echt niet over je gebrek aan seksuele en relationele ervaring uit de school te klappen. Dat maakt je geen leugenaar. Oh, en ik heb zowel seks gehad met jongens/mannen met weinig ervaring als met veel en met een maagd (ik blijf dit een raar woord vinden voor een man) zou ik het ook doen als ik die seksueel aantrekkelijk zou vinden. En met uiterlijk heeft het echt veel minder te maken dan met houding en 'chemie'. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je je een nieuw kapsel aan laat meten, nieuwe kleren koopt et cetera en je je hierdoor zelfverzekerder voelt en dit ook meer uitstraalt, maar dat laatste zal dan de reden zijn waardoor je aantrekkelijker wordt, en niet dat nieuwe kapsel, die nieuwe kleren of zelfs een afgetraind lichaam.
  dinsdag 17 november 2015 @ 05:08:27 #199
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_157616610
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:40 schreef Fascination het volgende:
Hou voor ogen dat 25 echt nog niet te laat is om maagd te zijn. Zorg dat je jezelf op sociaal gebied ontwikkelt en bluf je dan gewoon de slaapkamer in. Iedere eerste keer met een nieuw iemand is wennen, dus daar kun je je onhandigheid wellicht op gooien. Misschien gaat het zelfs wel redelijk soepel als je je verdiept in wat vrouwen fijn vinden. Het is echt niet zo dat mannen die wel ervaring hebben nu zulke seksgoden zijn allemaal. Niet te kritisch zijn wat betreft vrouwen voor de eerste keer, want de eerste keer hoeft niet met je droomvrouw te zijn. En als je die eerste keer gehad hebt, zul je wrs denken: oh, is dit alles? Je hebt het in je hoofd nu heel groot gemaakt en dat maakt seks/intimiteit een enorme drempel. Oh en spiegel jezelf niet te veel aan anderen, word je alleen maar ongelukkig en gefrustreerd van.
Ja, dit is een heel belangrijke om mee te nemen, TS, alles wat hier staat. Heel veel mannen zijn 'matig' in bed, vooral de eerste keer (niet ever maar met elkaar). Dus dat valt echt niet op.
pi_157616903
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:40 schreef Fascination het volgende:
Hou voor ogen dat 25 echt nog niet te laat is om maagd te zijn. Zorg dat je jezelf op sociaal gebied ontwikkelt en bluf je dan gewoon de slaapkamer in. Iedere eerste keer met een nieuw iemand is wennen, dus daar kun je je onhandigheid wellicht op gooien. Misschien gaat het zelfs wel redelijk soepel als je je verdiept in wat vrouwen fijn vinden. Het is echt niet zo dat mannen die wel ervaring hebben nu zulke seksgoden zijn allemaal. Niet te kritisch zijn wat betreft vrouwen voor de eerste keer, want de eerste keer hoeft niet met je droomvrouw te zijn. En als je die eerste keer gehad hebt, zul je wrs denken: oh, is dit alles? Je hebt het in je hoofd nu heel groot gemaakt en dat maakt seks/intimiteit een enorme drempel. Oh en spiegel jezelf niet te veel aan anderen, word je alleen maar ongelukkig en gefrustreerd van.
Helemaal mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')