abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157603654
quote:
10s.gif Op maandag 16 november 2015 17:38 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ik zeg toch geen interesse, dan hoef je mij niet te dm'en of ik er 60 euro voor over heb.
Oei, hij is heel boos. :D
pi_157603720
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 17:46 schreef Deezertje het volgende:
Waarom denk je dat ik twee keer nadenk voordat ik een dame aanspreek? Ze spreken mij al nooit uit zichzelf aan in al die jaren dus als ik dan al een gesprek start ligt er een druk op ook al heb ik geen doel met dat gesprek. Puur omdat ik best vaak ben afgewezen obv uiterlijk krijg je ook minder zelfvertrouwen door.
Moeilijk te geloven dat je geen doel hebt, aangezien je ook totaal niet geïnteresseerd bent in het opbouwen van een vriendschap en zegt alleen single dames aanspreekt.

quote:
waarom zouden wij overigens niet bij de mooie dames in de smaak vallen? Baseren die alles op uiterlijk? Ik ben betrouwbaarder dan die andere types.
Waarom zou je bij mooie dames in de smaak willen vallen als het van die oppervlakkige kutwijven zijn? Baseer jij alles op uiterlijk of aantrekkelijkheid? Hoe kun je weten hoe betrouwbaar anderen zijn als je er nauwelijks mee om gaat?
pi_157603794
Het enigste wat je kan doen is ' je ballen tonen', en ja het is lastig, ik weet er alles van! Stap uit je comfort zone, iets wat alleen maar doen is. Die meiden komen, mits je geluk heb, nooit op jou af. Realiteit! Aan jou wat je er aan wil gaan doen.
pi_157603795
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven dat je geen doel hebt, aangezien je ook totaal niet geïnteresseerd bent in het opbouwen van een vriendschap en zegt alleen single dames aanspreekt.

[..]

Waarom zou je bij mooie dames in de smaak willen vallen als het van die oppervlakkige kutwijven zijn? Baseer jij alles op uiterlijk of aantrekkelijkheid? Hoe kun je weten hoe betrouwbaar anderen zijn als je er nauwelijks mee om gaat?
Tenenkrommend hoe die nergens op gebaseerde vooroordelen erin blijven zitten en tegelijkertijd vrouwen wordt verweten niet verder te kijken dan hun neus lang is. :'(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_157603872
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:57 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Het enigste wat je kan doen is ' je ballen tonen', en ja het is lastig, ik weet er alles van! Stap uit je comfort zone, iets wat alleen maar doen is. Die meiden komen, mits je geluk heb, nooit op jou af. Realiteit! Aan jou wat je er aan wil gaan doen.
Ik weet nog dat ik van de afspraak die tot m'n ontmaagding leidde dacht: oei, ik neem wel veel risico nu, stel dat het slecht uitpakt. Maar juist dat risico nemen pakte goed uit. _O_
  maandag 16 november 2015 @ 18:12:18 #156
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157604178
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik van de afspraak die tot m'n ontmaagding leidde dacht: oei, ik neem wel veel risico nu, stel dat het slecht uitpakt. Maar juist dat risico nemen pakte goed uit. _O_
Ik weet nog, dat ik bij het initiëren van contact, bij elke vrouw het gtfo gebaar kreeg. Oei, dacht ik, volgende keer beter. Maar juist dat werd niet beter, het was fantastisch! _O_
pi_157604201
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

. En hoe kwam jij er aan?
pi_157604206
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:12 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ik weet nog, dat ik bij het initiëren van contact, bij elke vrouw het gtfo gebaar kreeg. Oei, dacht ik, volgende keer beter. Maar juist dat werd niet beter, het was fantastisch! _O_
Die kuthoeren ook.
pi_157604224
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 18:13 schreef DeportivoUnidad het volgende:

[..]

. En hoe kwam jij er aan?
Bij toeval aan de praat geraakt eigenlijk.
pi_157604318
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bij toeval aan de praat geraakt eigenlijk.
dat is mijn probleem, kom buiten het weekend nooit meiden tegen ivm werk...
pi_157604451
quote:

[..]

Totaal terecht van die vrouwen, die hebben geen behoefte aan contact met een trieste vrouwenhater.
pi_157604520
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Dat weet ik dus niet, maar hier wordt vaak geroepen dat de mooie dames alleen mooie heren willen dus vallen de onzekere stillere types al af. Maar dat is dus niet zo, uiteindelijk is ieder mens gewoon een mens en kan er vrij weinig gebeuren als je een gesprek start behalve dat ze niet geïnteresseerd is.. maar goed dat wil niet zeggen dat ik mijn droomvrouw maar moet laten varen omdat ik denk dat ze beter kan krijgen natuurlijk.
pi_157604596
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet, maar hier wordt vaak geroepen dat de mooie dames alleen mooie heren willen dus vallen de onzekere stillere types al af.
Want onzekere stillere types kunnen niet mooi zijn?

quote:
Maar dat is dus niet zo, uiteindelijk is ieder mens gewoon een mens en kan er vrij weinig gebeuren als je een gesprek start behalve dat ze niet geïnteresseerd is.. maar goed dat wil niet zeggen dat ik mijn droomvrouw maar moet laten varen omdat ik denk dat ze beter kan krijgen natuurlijk.
Misschien moet je het beeld van je droomvrouw loslaten om daadwerkelijk te kunnen zien wat de meid tegenover je te bieden heeft..
pi_157604654
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Want onzekere stillere types kunnen niet mooi zijn?

[..]

Misschien moet je het beeld van je droomvrouw loslaten om daadwerkelijk te kunnen zien wat de meid tegenover je te bieden heeft..
Qua uiterlijk zijn ze dat meestal niet of niet van bewust iig.
Ik zie genoeg vrouwelijk schoon, maar dus weinig interesse in mij..
  maandag 16 november 2015 @ 18:36:48 #165
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157604819
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:23 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Totaal terecht van die vrouwen, die hebben geen behoefte aan contact met een trieste vrouwenhater.
Dit was al lang voor mijn visie / mening veranderd was, dipshit. :')
pi_157604886
Voor TS is het denk ik tijd om onder het juk van zijn ouders vandaan te komen. Ben je in staat om op jezelf te wonen? Probeer het! Ik weet niet wat voor werk je doet maat dat is ook ergens anders wellicht te vinden? Bouw een eigen leven op als je dat kunt, dan wordt het misschien ook makkelijker je niet blind te staren op het vinden van een vrouw/relatie als de redder van je (saaie) leven.
pi_157605011
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Moeite hebben met omgang met vrouwen lijkt me een issue in het algemeen, die niet zo af te schuiven is op de macho uitgangsman die alles en iedereen naar zijn hand zet. Alsof iedere meid op zo een type zit te wachten is onzin. Het mag dan niet zo makkelijk gaan als je zou hopen of willen, maar je bent niet volslagen kansloos puur omdat er vlotte kerels bij zijn. Misschien moet je sowieso bij jezelf dan ook even na gaan of jij wel tot je recht komt in een drukke, luide ruimte bij zo een publiek.
Jij schetst een karikatuur van de betreffende man. Er zijn heel veel mannen met een vlotte babbel die wel heel diepgaand zijn en ook mannen die voorheen heel onzeker waren, maar ondertussen een vlotte babbel hebben, en zo de charme van een onzekere man kunnen combineren met die van een wat vlottere. Niet iedere vrouw hoeft een macho, máár enkele macho-elementen zijn hier wel cruciaal.

En met dat laatste onderschrijf je mijn punt toch juist? Kijk, ik drink graag en ik dans graag en ik praat graag met mooie meisjes. Voor mij is de club dus een fijne plek om te zijn en zelfs dan nog varieert het hoe 'succesvol' het contact verloopt (gelukkig kan ik ook een leuke avond hebben zonder vrouwen te versieren). Voor een jongen die al best onzeker is, een tijdje in een vicieuze cirkel zit en niet zo makkelijk praat is een club gewoon niet de plek om zijn succes te verbeteren. Te veel mannen die hetzelfde, maar dan beter, doen en sowieso gewoon te veel mannen (de verhouding is doorgaans niet echt 50/50).
quote:
[..]

Misschien zegt het iets over hoe ik in de markt lag, maar ik heb aan dit soort gesprekken vriendschappen over gehouden met mensen die al bezet waren en dat ook zo hielden. Zowel man als vrouw. Ik ga er dan ook niet per definitie van uit dat men zoiets van me wil, al moet ik wel eerlijk toegeven dat het meestal niet om een drankje ging maar eerder een activiteit als naar een wat obscuurdere band ofzo..
Dat kan, ligt er een beetje aan, je hebt verschillende soorten gesprekken in het openbaar. Idealiter geef je natuurlijk wel aan dat je d'r aanspreekt omdat je d'r mooi vindt.

quote:
[..]

Zijn de wel serieuze en/of nuttige reacties minder waard omdat één iemand er geen last van zegt te hebben? Wat is vooruitgang? Van gedachten wisselen, om tips vragen om toch nog iets te proberen, medestanders cq lotgenoten vinden of een kant-en-klare oplossing? Waarom post je hier als je denkt dat het niets oplevert? (serieuze vraag, niet als sneer bedoelt)
Ik vind de gedachtewisseling interessant, net zoals ik de gedachtewisseling in verscheidene andere secties interessant vindt. Sowieso vind ik menselijke interactie boeiend en soms lees ik hier iets dat ik voorleg aan mensen in mijn eigen omgeving.

Hoeveel de topics veranderen voor de topicstarters ben ik sceptisch over. Want het kan hier heel logisch klinken, maar als je vervolgens weer in de echte wereld staat, dan zijn de reacties van hier opeens heel ver weg.

Neem die spreekwoordelijke schop onder de kont. Mensen die onzeker zijn, zitten in de knoop met het stemmetje in hun hoofd. Dat stemmetje verdwijnt niet of gaat niet opeens heel andere dingen zeggen, omdat 20 mensen hier tegen je zeggen dat je je ballen bij elkaar moet rapen en je niet moet aanstellen. :P
pi_157605105
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Dat kunnen ze ook niet begrijpen, omdat ze allemaal omhoog gevallen prinsesjes zijn, die alles en meer willen als het gaat om hun ideale man, terwijl ze er zelf geen ruk voor hoeven / willen te doen.

Als die vrouwen hier zien, dit soort topic als een gezeik en wij mannen die minder geluk hebben in het leven, krijgen de schijt van jullie verwaande en niks is te goed houding. Dat is het hele en enige gezeik, want wij zijn diegene, die alles moeten doen en als enige moeten dealen met afwijzingen.

Geen enkele vrouw die contact met je maakt, omdat ze willen dat jij dit als man doet. Dan doe je dit en dan is het nog niet goed. Ondertussen voel je je kloter met elke afwijzing, geen enkele stap verder, terwijl jullie vrouwen kunnen krijgen wat jullie willen. Flink uitgewoond worden door jullie ideaal mannen.

Wij hoeven en moeten niet veranderen, jullie vrouwen moeten dit. Ik ga mezelf veranderen, omdat vrouwen zich te goed voor mij voelen? Fuck No! Situaties fucking relativeren, omdat je het als vrouw in jouw omgeving niet herkent. :')

Geen enkel besef, dat is het.
Tja, als je niet wil veranderen, klaag dan niet.
pi_157605114
tja hoeveel kun je verwachten van een of ander internetforum? Het is vooral een plek om een beetje zielig te doen voor de meesten.
pi_157605155
quote:
10s.gif Op maandag 16 november 2015 18:36 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Dit was al lang voor mijn visie / mening veranderd was, dipshit. :')
Hoe was je voor je een trieste vrouwenhater werd dan? Je deed alsnog blijkbaar iets fout.
pi_157605369
quote:

[..]

Wat is een gtfo gebaar?
pi_157605392
Ik ga me bekeren. Ik kwam vandaag voor het eerst buiten voor iets anders dan werk of boodschappen: gitaarles. Mijn handen trilde zo erg dat ik niet kon spelen. Eye opener. Ik ben blijkbaar zo gespannen en zo opgesloten in mezelf dat ik blijkbaar niet meer in sociaal gemeenschap kan functioneren.
pi_157605471
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 18:45 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Jij schetst een karikatuur van de betreffende man.
Ik dacht in te haken op het hier geschetste beeld, my bad..

quote:
Er zijn heel veel mannen met een vlotte babbel die wel heel diepgaand zijn en ook mannen die voorheen heel onzeker waren, maar ondertussen een vlotte babbel hebben, en zo de charme van een onzekere man kunnen combineren met die van een wat vlottere. Niet iedere vrouw hoeft een macho, máár enkele macho-elementen zijn hier wel cruciaal.
Ik denk dat we wat andere definities hanteren of er moet echt heul veul veranderd zijn sinds ik voor het laatst uit ben geweest..

quote:
En met dat laatste onderschrijf je mijn punt toch juist?
Volgens mij zit er een verschil tussen aangeven dat je als wat onzekere, verlegen boi wat minder goed uit de verf komt of volkomen kansloos bent vanwege stiff competition. Al is het alleen maar omdat je die concurrentie intimiderend vindt en dat je laat overschaduwen..

quote:
Kijk, ik drink graag en ik dans graag en ik praat graag met mooie meisjes. Voor mij is de club dus een fijne plek om te zijn en zelfs dan nog varieert het hoe 'succesvol' het contact verloopt (gelukkig kan ik ook een leuke avond hebben zonder vrouwen te versieren).
Zelfs dan? Waarom kom jij wel soms aan de bak? Misschien omdat je een leuke avond kan hebben zonder te scoren en je het sowieso wel een toffe plek vindt?

quote:
Voor een jongen die al best onzeker is, een tijdje in een vicieuze cirkel zit en niet zo makkelijk praat is een club gewoon niet de plek om zijn succes te verbeteren. Te veel mannen die hetzelfde, maar dan beter, doen en sowieso gewoon te veel mannen (de verhouding is doorgaans niet echt 50/50).
Eens, maar meer vanwege het ongemakkelijke gevoel in het algemeen dan dat er geen een vrouw is die niet voor zo een macho zou kunnen gaan..

quote:
[..]

Dat kan, ligt er een beetje aan, je hebt verschillende soorten gesprekken in het openbaar. Idealiter geef je natuurlijk wel aan dat je d'r aanspreekt omdat je d'r mooi vindt.
Ja, tenzij je dat niet durft of denkt dat je d'r gerust moet stellen of denkt dat ze het vast wel zou moeten weten..

quote:
[..]

Ik vind de gedachtewisseling interessant, net zoals ik de gedachtewisseling in verscheidene andere secties interessant vindt. Sowieso vind ik menselijke interactie boeiend en soms lees ik hier iets dat ik voorleg aan mensen in mijn eigen omgeving.
Dat verklaart het meelezen, maar waarom actief posten in een topic waar iemand vraagt om tips als je daar niet in gelooft?

quote:
Hoeveel de topics veranderen voor de topicstarters ben ik sceptisch over. Want het kan hier heel logisch klinken, maar als je vervolgens weer in de echte wereld staat, dan zijn de reacties van hier opeens heel ver weg.
In het kader van enige nuance aanbrengen in gekleurde perceptie vind ik het toch belangrijk om niet volledig mee te gaan in het zwart/witte kansloze verhaal enzo..

quote:
Neem die spreekwoordelijke schop onder de kont. Mensen die onzeker zijn, zitten in de knoop met het stemmetje in hun hoofd. Dat stemmetje verdwijnt niet of gaat niet opeens heel andere dingen zeggen, omdat 20 mensen hier tegen je zeggen dat je je ballen bij elkaar moet rapen en je niet moet aanstellen. :P
Best een beetje denigrerend dit en het is ook niet alsof er nergens concrete tips gegeven zijn naast het pure aanstelschoppen..
pi_157605927
quote:

[..]

dat is de standaard bitch shield. als je de moeite had genomen om te weten waar je mee bezig was had je ook geweten hoe kinderlijk eenvoudig het is om dat beschermingsmechanisme te doorbreken/omzeilen.
..///
  maandag 16 november 2015 @ 19:26:01 #175
416020 K44S
The bearded man
pi_157606097
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 18:45 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Jij schetst een karikatuur van de betreffende man. Er zijn heel veel mannen met een vlotte babbel die wel heel diepgaand zijn en ook mannen die voorheen heel onzeker waren, maar ondertussen een vlotte babbel hebben, en zo de charme van een onzekere man kunnen combineren met die van een wat vlottere. Niet iedere vrouw hoeft een macho, máár enkele macho-elementen zijn hier wel cruciaal.

En met dat laatste onderschrijf je mijn punt toch juist? Kijk, ik drink graag en ik dans graag en ik praat graag met mooie meisjes. Voor mij is de club dus een fijne plek om te zijn en zelfs dan nog varieert het hoe 'succesvol' het contact verloopt (gelukkig kan ik ook een leuke avond hebben zonder vrouwen te versieren). Voor een jongen die al best onzeker is, een tijdje in een vicieuze cirkel zit en niet zo makkelijk praat is een club gewoon niet de plek om zijn succes te verbeteren. Te veel mannen die hetzelfde, maar dan beter, doen en sowieso gewoon te veel mannen (de verhouding is doorgaans niet echt 50/50).

[..]

[..]

Juist dan moet de uitdaging zijn van:"Goh, die gozer ziet er breed uit en heeft een kaaklijn als een god en hosselt zo vast veel chicks"(kan best zo zijn). Hoe ga ik mezelf (als we het gaan hebben over alfa gedrag) daar tussen uit lullen als ik met haar ga praten?

Begin eens met: Hoi! Ik zie je staan en dacht: Laat ik deze dame eens vragen om een dans... en ga niet zeggen dat je niet kan dansen want dan leer ik je dat.-of als jij echt als een plank danst: Laat ik deze dame eens vragen om te dansen, ik leer namelijk snel!.

Er wordt zoooooo moeilijk over gedaan.

Neem een drankje of 2, niet om dronken te worden, maar puur voor de ontspanning. En DOE wat. In dit leven komt NIETS maar dan ook NIETS van zelf(Behalve de zon)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')