abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2015 @ 16:41:36 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157602013
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:38 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik denk het wel eigenlijk. Dat jullie, tussen al het kaf uiteindelijk je ideale man vinden om je uit te wonen, terwijl hij verdrietig achterblijft, omdat hij blijkbaar voor niemand de ideale man is.
Jij leeft kennelijk ook niet echt in de realiteit.

Maakt mij verder niet uit, eigenlijk. Alleen dat ontzettende geklaaaaag, iedere keer. Zum kotsen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157602043
Uit mijn ervaringen wat betreft ' veroveringen' is het zo dat maar 1 x de vrouw het iniatief nam. Dus in mijn ervaring heeft red- pill gelijk. Laat ik het iniatief over aan de meiden, kan ik er gerust van uitgaan dat er niks gebeurd. Daarom treft deze problematiek ook de wat verlegen/onzekere jongens/mannen. Keiharde realiteit
  maandag 16 november 2015 @ 16:44:01 #128
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157602091
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ja iemand die zou naar vrouwen kijkt kan nooit de ideale partner voor een vrouw zijn lijkt me
Cliché en verwachte antwoord.

Iemand, die zo naar vrouwen kijkt, door alleen maar negatieve ervaringen met vrouwen. Vrouwen hebben mijn kijk naar vrouwen zo gebogen, niemand anders.
  maandag 16 november 2015 @ 16:45:43 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157602150
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:44 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Iemand, die zo naar vrouwen kijkt, door alleen maar negatieve ervaringen met vrouwen. Vrouwen hebben mijn kijk naar vrouwen zo gebogen, niemand anders.
Nou, jammer dan. Maar jij zit ermee. De enige 'last' die ik ervan heb, is de ergernis aan zoveel zelfbeklag en oogkleppen.
pi_157602208
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ja iemand die zou naar vrouwen kijkt kan nooit de ideale partner voor een vrouw zijn lijkt me
Zijn post leest alsof hij het heeft opgegeven.

quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij leeft kennelijk ook niet echt in de realiteit.

Maakt mij verder niet uit, eigenlijk. Alleen dat ontzettende geklaaaaag, iedere keer. Zum kotsen.
Ik klaag niet, mijn interactie met het vrouwelijke geslacht is in deze fase van mijn leven meer dan prima te noemen. Ik lees zijn post enkel niet zoals dat hij denkt dat het alleen om seks gaat en jij schijnbaar wel.
  maandag 16 november 2015 @ 16:48:09 #131
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157602244
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, jammer dan. Maar jij zit ermee. De enige 'last' die ik ervan heb, is de ergernis aan zoveel zelfbeklag en oogkleppen.
Precies, ik zit er mee. Bedankt voor je bevestiging, op mijn reacties.
pi_157602270
quote:

[..]

Dus jij hebt geen eigen wil? Dingen overkomen je? Sterk, sexy
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157602285
quote:

[..]

Je bent onaantrekkelijk en niemand wil je omdat je onaantrekkelijk bent.

Werk daaraan. Of blijf alleen. Of regel een importbruid. Meer opties zijn er niet.
pi_157602293
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:42 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Uit mijn ervaringen wat betreft ' veroveringen' is het zo dat maar 1 x de vrouw het iniatief nam. Dus in mijn ervaring heeft red- pill gelijk. Laat ik het iniatief over aan de meiden, kan ik er gerust van uitgaan dat er niks gebeurd. Daarom treft deze problematiek ook de wat verlegen/onzekere jongens/mannen. Keiharde realiteit
Ja, dat is het ook. Dat is elke keer de crux van topics als deze. Met durf kun je zover komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fascination op 16-11-2015 16:54:49 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 16 november 2015 @ 16:53:02 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157602398
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:48 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ja, je leest ook weer precies wat je wilt lezen. Bravo!
pi_157602481
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:48 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Oké, en nu? Hoop je nu dat een Fokster je PM't voor een pity fuck ofzo? :O
  maandag 16 november 2015 @ 16:56:49 #137
416020 K44S
The bearded man
pi_157602511
Als het nu gaat om het initiatief van de vrouw, lastig, een van m'n beste maten heeft een relatie door dat de dame in kwestie op hem is afgestapt.

Ik zei:"wat was er dan aan die jongen dat jij op hem af stapte?"
Zij:"goeie vraag, ik vind hem gewoon een leuke jongen".
Later bedacht ik me dat hij dus gewoon onafhankelijk overkomt, dus:Ach, kan mij het bommen... ik kom er wel. -zelfverzekerd,charisma..... etc.-

Niet dat ik altijd alle topic's tot mezelf wil betrekken maar het toch een mooi voorbeeld vind:
Vrouwen: Mijn droom man: Lang, goed gekleed, baard in de keel, baar OP de keel, humor, enthousiast..... en gewoon lief.

In dit rijtje kan ik mezelf voor 90% vinden. Aldus: Geen vrouwen die spontaan op mij afstappen.
Zal dus ook wel door het geen komen wat ik uitstraal: Geen zelfvertrouwen.

Dus, het komt gewoon door MIJ dat vrouwen niet op mij afstappen.
Simpel :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 16 november 2015 @ 17:09:49 #138
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157602825
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Oké, en nu? Hoop je nu dat een Fokster je PM't voor een pity fuck ofzo? :O
Daar heb jij toch ervaring mee? Ik ga je wel niet betalen.

Gtfo, met je verwaande bullshit. :')
pi_157602899
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar wel als je zoals TS en ik dat steeds keer op keer hebt. Vandaag ook weer. Geen persoonlijke afwijzing, maar wel een meid die wel érg vaak voorbij kwam en even later met een vriendin stond te beppen maar met een richting zodat ze goed overzicht had. Ik volgde haar ogen en die waren inderdaad op een jongen gericht. Praten en lachen met die vriendin ondertussen en het dus over die jongen hebben gok ik. Niet persoonlijk afgewezen dus, maar wel dat het bij ons nooit gebeurd, die interesse. Om je heen dus wel, maar jij bent zelf niet het onderdeel van het spel.
Ze kon hem ook aan het uitlachen zijn.
Zo'n gevalletje had ik laatst, wist niet of ze me nou uitlachte of met me aan het flirten was.
pi_157602946
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef FlyDutchMan het volgende:
Máár dat ligt er wel aan waar je vrouwen aanspreekt. Als je het doet in het uitgaansleven kan je nog zo een lieve vrouw treffen, dan krijg je misschien nog goedbedoeld advies, maar uiteindelijk leg je het toch af tegen de haantjes.
Want alle vrouwen in het uitgaansleven willen haantjes? Bullshit..

quote:
Wat ik persoonlijk mijn eigen vrienden adviseer is dames aanspreken op plekken waar het buiten de verwachting is, maar waar het feit dat je haar aanspreekt al romantische interesse toont. Dus dat meisje op een bankje bij de trein, in de Starbucks etc. en je dan inderdaad niet stoerder voordoen dan je bent.
En waar vindt jij uit blijken dat het hier wel om een romantische interesse gaat dan?

quote:
Maar, als je al niet zo lekker in je vel zit betreffende het andere geslacht, is dat nog best lastig. Dat lukt beter als je met iemand bent die je eerst een beetje oppept.
Dat laatste verklaart misschien ook waarom mensen hier in plaats van kusjekroelbegrip de spreekwoordelijke schop onder de reet geven. Omdat het lotgenotencontact hier soms eerder negativiteit versterkend overkomt dan als oppepper..

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Dat kunnen ze ook niet begrijpen, omdat ze allemaal omhoog gevallen prinsesjes zijn, die alles en meer willen als het gaat om hun ideale man, terwijl ze er zelf geen ruk voor hoeven / willen te doen.
En toch iedere keer maar weer energie aan dat tuig verspillen, ook zijn het alleen maar woorden..

quote:
Als die vrouwen hier zien, dit soort topic als een gezeik en wij mannen die minder geluk hebben in het leven, krijgen de schijt van jullie verwaande en niks is te goed houding. Dat is het hele en enige gezeik, want wij zijn diegene, die alles moeten doen en als enige moeten dealen met afwijzingen.
Jammer van je tunnelvisie. Bepaalde dingen hier ervaar ik als gezeik ja. Daarmee wil ik verdriet en teleurstelling niet teniet doen, maar samen sippen over hoe kut vrouwen wel niet zijn gaat ook niet helpen als je toch een vrouw wil. Vandaar dat ik het een beetje constructief probeer te houden..

quote:
Geen enkele vrouw die contact met je maakt, omdat ze willen dat jij dit als man doet. Dan doe je dit en dan is het nog niet goed. Ondertussen voel je je kloter met elke afwijzing, geen enkele stap verder, terwijl jullie vrouwen kunnen krijgen wat jullie willen. Flink uitgewoond worden door jullie ideaal mannen.
Oh ik ben de eerste om toe te geven dat ik niet perfect ben en dat verwacht ik dan ook niet van mijn partner. Al word ik wel weer graag uitgewoond, dat dan weer wel..

quote:
Wij hoeven en moeten niet veranderen, jullie vrouwen moeten dit. Ik ga mezelf veranderen, omdat vrouwen zich te goed voor mij voelen? Fuck No! Situaties fucking relativeren, omdat je het als vrouw in jouw omgeving niet herkent. :')
Je zou kunnen proberen te veranderen wat anders kan, omdat je niet optimaal in je vel zit. Dat is iets anders dan je moeten plooien naar de grillen van dat arrogante vrouwvolk..

quote:
Geen enkel besef, dat is het.
"Grappig" dat beide partijen dit liever roepen dan kijken naar wat die kloof zou kunnen dichten als er nog trek in zou zijn..
pi_157602994
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:56 schreef K44S het volgende:
Aldus: Geen vrouwen die spontaan op mij afstappen.
Zal dus ook wel door het geen komen wat ik uitstraal: Geen zelfvertrouwen.

Dus, het komt gewoon door MIJ dat vrouwen niet op mij afstappen.
Simpel :)
Uitstraling is wel meer dan wel/geen zelfvertrouwen. Charisma en een bepaalde toegankelijkheid uitstralen helpen enorm.

En dan heb je ook nog te maken met perspectief, hoe jouw uitstraling overkomt op anderen verschilt per persoon.

Wie weet stapt er ook nog niemand op je af als je maximaal zelfvertrouwen uitstraalt (bij wijze van).

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2015 17:19:16 ]
pi_157602995
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:09 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

>:O
pi_157603030
quote:

[..]

Lijdend voorwerp gespot, je laat je mening ombuigen. Kut voor je dat alleen maar kutwijven tegen gekomen bent kennelijk, maar je laat het overkomen alsof alle vrouwen daadwerkelijk zo zijn en dat is natuurlijk ook weer niet helemaal de gehele waarheid.. Waarmee ik niets af wil doen aan je ervaringen op zich. Puur dat je die leidend laat zijn in je algemene mening met betrekking tot vrouwen..
  maandag 16 november 2015 @ 17:22:24 #144
416020 K44S
The bearded man
pi_157603072
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Uitstraling is wel meer dan wel/geen zelfvertrouwen. Charisma en een bepaalde toegankelijkheid uitstralen helpen enorm.

En dan heb je ook nog te maken met perspectief, hoe jouw uitstraling overkomt op anderen verschilt per persoon.

Wie weet stapt er ook nog niemand op je af als je maximaal zelfvertrouwen uitstraalt (bij wijze van).
Ach ja, in dit geval gaat het om TS, die genoeg tips krijgt, maar daar vrij weinig mee doet.

Mijn taak hier is inmiddels wel weer gedaan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157603205
quote:

[..]

Hihi... Hij is boos
pi_157603263
quote:

[..]

Natuurlijk ben je ook weer in dit topic te vinden. :')

Ga je nog iets constructiefs inbrengen om de TS te helpen of wil je alleen je gal spuwen over vrouwen in het algemeen?
pi_157603282
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Want alle vrouwen in het uitgaansleven willen haantjes? Bullshit..
De competitie in het uitgaansleven is heel sterk. Daar legt een man die moeite heeft met de omgang met het andere geslacht het gewoon af ja.

quote:
En waar vindt jij uit blijken dat het hier wel om een romantische interesse gaat dan?
Wanneer een random dude je op straat aanspreekt en na een kort gesprekje vraagt om een drankje te gaan drinken, ben je wel heel oblivious als je niet doorhebt dat hij meer wil dan vriendjes zijn.

quote:
[..]

Dat laatste verklaart misschien ook waarom mensen hier in plaats van kusjekroelbegrip de spreekwoordelijke schop onder de reet geven. Omdat het lotgenotencontact hier soms eerder negativiteit versterkend overkomt dan als oppepper..
Een schop onder de kont en onbegrip voor waar de schoen hem wringt is niet hetzelfde. Vooral als dat na een paar posts eindigt in "jammer voor je, ik heb er geen last van" denk ik niet dat het enig positief effect bewerkstelligt. Maar ik heb sowieso niet de illusie dat een probleem posten in R&P doorgaans veel vooruitgang oplevert.
  maandag 16 november 2015 @ 17:38:41 #148
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157603387
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 17:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Hihi... Hij is boos
Ik zeg toch geen interesse, dan hoef je mij niet te dm'en of ik er 60 euro voor over heb.
pi_157603564
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 17:32 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

De competitie in het uitgaansleven is heel sterk. Daar legt een man die moeite heeft met de omgang met het andere geslacht het gewoon af ja.
Moeite hebben met omgang met vrouwen lijkt me een issue in het algemeen, die niet zo af te schuiven is op de macho uitgangsman die alles en iedereen naar zijn hand zet. Alsof iedere meid op zo een type zit te wachten is onzin. Het mag dan niet zo makkelijk gaan als je zou hopen of willen, maar je bent niet volslagen kansloos puur omdat er vlotte kerels bij zijn. Misschien moet je sowieso bij jezelf dan ook even na gaan of jij wel tot je recht komt in een drukke, luide ruimte bij zo een publiek.

quote:
[..]

Wanneer een random dude je op straat aanspreekt en na een kort gesprekje vraagt om een drankje te gaan drinken, ben je wel heel oblivious als je niet doorhebt dat hij meer wil dan vriendjes zijn.
Misschien zegt het iets over hoe ik in de markt lag, maar ik heb aan dit soort gesprekken vriendschappen over gehouden met mensen die al bezet waren en dat ook zo hielden. Zowel man als vrouw. Ik ga er dan ook niet per definitie van uit dat men zoiets van me wil, al moet ik wel eerlijk toegeven dat het meestal niet om een drankje ging maar eerder een activiteit als naar een wat obscuurdere band ofzo..

quote:
[..]

Een schop onder de kont en onbegrip voor waar de schoen hem wringt is niet hetzelfde. Vooral als dat na een paar posts eindigt in "jammer voor je, ik heb er geen last van" denk ik niet dat het enig positief effect bewerkstelligt. Maar ik heb sowieso niet de illusie dat een probleem posten in R&P doorgaans veel vooruitgang oplevert.
Zijn de wel serieuze en/of nuttige reacties minder waard omdat één iemand er geen last van zegt te hebben? Wat is vooruitgang? Van gedachten wisselen, om tips vragen om toch nog iets te proberen, medestanders cq lotgenoten vinden of een kant-en-klare oplossing? Waarom post je hier als je denkt dat het niets oplevert? (serieuze vraag, niet als sneer bedoelt)
pi_157603569
Waarom denk je dat ik twee keer nadenk voordat ik een dame aanspreek? Ze spreken mij al nooit uit zichzelf aan in al die jaren dus als ik dan al een gesprek start ligt er een druk op ook al heb ik geen doel met dat gesprek. Puur omdat ik best vaak ben afgewezen obv uiterlijk krijg je ook minder zelfvertrouwen door. Vandaag een goede dag qua humeur en straalde dat volgens mij ook uit maar helpt niks. Ik maak overigens altijd oogcontact en ze maken altijd wel oogcontact terug.. :) waarom zouden wij overigens niet bij de mooie dames in de smaak vallen? Baseren die alles op uiterlijk? Ik ben betrouwbaarder dan die andere types.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')