gaat hijquote:Op maandag 16 november 2015 15:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jje broer moet niet zo denken en naar een prof gaan die daadwerkelijk een diagnose kan stellen. Verder is de ene asperger de andere niet en is het niet raar dat zo een "handicap" wel degelijk een relatie kan vermoeilijken. Dat er een aantal wel een relatie hebben, hoeft geen kut te zeggen over in hoeverre het belastend is bij een ander..
Ik heb het weer een verkeerd geformuleerd. Zie bovenstaande post.quote:Op maandag 16 november 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat jij 1 iemand kent die zichzelf gediagnostiseerd heeft is het meteen een smoes?
Zonder dat ik steeds off-topic wil gaan:quote:Op maandag 16 november 2015 15:34 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Mensen die zonder vrijheid worden opgevoed, iets wat ie veel ziet in strenge geloofsgemeenschappen (Van elke religie waar sex taboe is) lopen al snel in het probleem van ts aan. Bij mij ligt het iets anders, niet gelovig maar gebrek aan zelfvertrouwen. 180 matches op tinder bijv. 0 dates...
. Je eigen ervaringen vertellen vind ik niet echt off- topic, maar je laat juist zien dat het zo ook kan. Ik herken me in jou zelf oom gefaald door nervositeit om geslachtsgemeenschap te hebben . En in de stad, werkt altijd voor mij dus voor ts moet dat ook haalbaar zijn! Ga je af? Hup op naar de volgende .quote:Op maandag 16 november 2015 15:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Zonder dat ik steeds off-topic wil gaan:
Ik heb een stuk of 3 vriendinnen gehad, met de eerste niks gebeurt (veel te nerveus en verlegen).
Met nummer 2 in bed gelegen maar niks mee gedaan (nerveus etc).
Met nummer 3 Seks gehad, en dat alleen maar bij haar thuis.
ZO kan het dus ook.
Nogmaals: Als het TS zo hoog zit, hij heeft werk, ga lekker een grote stad in, en probeer wat, ga op je bek. Bevalt het? Dan pak je een hotel voor een nachtje... hooguit 50/80 euro?
Maar wel als je zoals TS en ik dat steeds keer op keer hebt. Vandaag ook weer. Geen persoonlijke afwijzing, maar wel een meid die wel érg vaak voorbij kwam en even later met een vriendin stond te beppen maar met een richting zodat ze goed overzicht had. Ik volgde haar ogen en die waren inderdaad op een jongen gericht. Praten en lachen met die vriendin ondertussen en het dus over die jongen hebben gok ik. Niet persoonlijk afgewezen dus, maar wel dat het bij ons nooit gebeurd, die interesse. Om je heen dus wel, maar jij bent zelf niet het onderdeel van het spel.quote:Op maandag 16 november 2015 15:23 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, heb misschien wat te snel gereageerd, want ik las dat zijn klagen blijkbaar een terugkerend fenomeen is. Daar help je jezelf zeker niet mee. Je mag best een keertje zeiken, maar daarna moet je gewoon weer verder met je leven.
Ik begrijp dat het niet zaligmakend is en ik bedoel zeker niet te zeggen dat het minder vervelend is, of dat vrouwen het makkelijk hebben. Maar het is wel heel anders en dat zie je vaak terug in de adviezen die vrouwen geven om ermee om te gaan.quote:Op maandag 16 november 2015 15:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De frustratie nog wel, toe maar. Alsof het er maar één isDat iemand je wil palen is niet zo zaligmakend als bepaalde mannen het hier willen doen voorkomen. Immers hoeft het niet veel verder te gaan dan dat en dat zet de deur open naar de onzekerheid dat je alleen maar goed genoeg bent om geneukt te worden. En dan komt het feitelijk op hetzelfde neer en dat is dat men van beide partijen deep down toch graag leuk wil worden gevonden om wie ze echt zijn.
Natuurlijk, maar mijn punt is dat de wisselwerking tussen die wens, aan de kant van vrouwen en de wens om überhaupt iemand te vinden, aan de kant van de betreffende man, het nog lastiger maakt.quote:[..]
Willen mannen niet ook dat gevoel hebben, ook al proberen ze dat op een iets andere manier te bereiken, dan?
Jawel.quote:[..]
Vrouwen hebben geen frustrerende toch op zoek naar die juiste, die hen leuk vindt voor wie ze zijn..?
Het was ook niet mijn bedoeling om een pity party te houden, puur ter nuance. Aan de andere kant denk ik dat het advies van vrouwen ook weer niet geheel nutteloos is, aangezien het wel de doelgroep betreft..quote:Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet zaligmakend is en ik bedoel zeker niet te zeggen dat het minder vervelend is, of dat vrouwen het makkelijk hebben. Maar het is wel heel anders en dat zie je vaak terug in de adviezen die vrouwen geven om ermee om te gaan.
Oneens, je wordt niet per definitie onaantrekkelijker, omdat het je niet lukt. Het gaat erom hoe je met die onzekerheid en wanhoop omgaat, iets wat jij dan misschien weer wat moeilijker begrijpt. Wanhoop komt vervelender over, want dan gaat het meer om de actie dan om de persoon. Onzekerheid is een minder groot struikelpunt dan vaak wordt gedacht. Het kan juist charmant zijn dat het niet zo een haantje is of misschien zelfs complimenteus dat de ander zo zenuwachtig van je zou worden. Zo schattig, etc. Maar op de een of andere manier past dit niet in een bepaald wereldbeeld, waarin mensen op personen vallen en niet massal op een vergelijkbaar stoer archetype.quote:Als je als man niet slaagt in het vinden van een partner, word je onaantrekkelijker omdat het niet lukt. Dat brengt namelijk onzekerheid en wanhoop met zich mee, zaken die vrouwen juist wegjagen. Het gaat dus alleen maar slechter en dat is de frustratie die vrouwen in mijn optiek moeilijk begrijpen.
Het zou denk ik makkelijker zijn om naar de overeenkomsten te kijken, omdat je van daar uit wat makkelijker bruggen naar elkaar kan bouwen..quote:[..]
Natuurlijk, maar mijn punt is dat de wisselwerking tussen die wens, aan de kant van vrouwen en de wens om überhaupt iemand te vinden, aan de kant van de betreffende man, het nog lastiger maakt.
Juist, je komt in een negatieve spiraal terecht die maar moeilijk te doorbreken valt.quote:Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet zaligmakend is en ik bedoel zeker niet te zeggen dat het minder vervelend is, of dat vrouwen het makkelijk hebben. Maar het is wel heel anders en dat zie je vaak terug in de adviezen die vrouwen geven om ermee om te gaan.
Als je als man niet slaagt in het vinden van een partner, word je onaantrekkelijker [b]omdat het niet lukt. Dat brengt namelijk onzekerheid en wanhoop met zich mee, zaken die vrouwen juist wegjagen. Het gaat dus alleen maar slechter en dat is de frustratie die vrouwen in mijn optiek moeilijk begrijpen.[/b]
[..]
Natuurlijk, maar mijn punt is dat de wisselwerking tussen die wens, aan de kant van vrouwen en de wens om überhaupt iemand te vinden, aan de kant van de betreffende man, het nog lastiger maakt.
[..]
Jawel.
Dan help je jezelf er nog steeds niet mee. Het lastige in jullie situatie is dat je tegelijkertijd meer moet doen om potentieel romantische contacten met vrouwen op te doen én er in je hoofd juist ook minder mee bezig zijn. Zoeken naar passies is een goede, ondertussen werken aan gesteldheid (sporten, gezond eten), belang hechten aan je intellectuele ontwikkeling en ook je uiterlijk. Voor potentieel romantische contacten moet je gewoon echt heel veel vrouwen aanspreken, maar bij voorkeur ook praatjes maken met mannen en niet alleen vrouwen die je ziet zitten aanspreken.quote:Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar wel als je zoals TS en ik dat steeds keer op keer hebt. Vandaag ook weer. Geen persoonlijke afwijzing, maar wel een meid die wel érg vaak voorbij kwam en even later met een vriendin stond te beppen maar met een richting zodat ze goed overzicht had. Ik volgde haar ogen en die waren inderdaad op een jongen gericht. Praten en lachen met die vriendin ondertussen en het dus over die jongen hebben gok ik. Niet persoonlijk afgewezen dus, maar wel dat het bij ons nooit gebeurd, die interesse. Om je heen dus wel, maar jij bent zelf niet het onderdeel van het spel.
Met dat laatste ben ik het wel eens.quote:Op maandag 16 november 2015 10:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Prima dat het jij het niet geschikt voor jezelf beschouwt, maar ladingen mensen merken er wel positieve effecten van. Het lijkt me geen volstrekt debiele gedachte dat de laagdrempeligheid ervan weleens een positiever effect zou kunnen hebben op TS dan de hoge lat van in z'n remi een onsje scoren tijdens het uitgaan, denk ik.
Ik ben het eens met wat je zegt over onzekerheid. Je hoeft niet de grootste en stoerste te zijn, we leven niet meer op de apenrots.quote:Op maandag 16 november 2015 15:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn bedoeling om een pity party te houden, puur ter nuance. Aan de andere kant denk ik dat het advies van vrouwen ook weer niet geheel nutteloos is, aangezien het wel de doelgroep betreft..
[..]
Oneens, je wordt niet per definitie onaantrekkelijker, omdat het je niet lukt. Het gaat erom hoe je met die onzekerheid en wanhoop omgaat, iets wat jij dan misschien weer wat moeilijker begrijpt. Wanhoop komt vervelender over, want dan gaat het meer om de actie dan om de persoon. Onzekerheid is een minder groot struikelpunt dan vaak wordt gedacht. Het kan juist charmant zijn dat het niet zo een haantje is of misschien zelfs complimenteus dat de ander zo zenuwachtig van je zou worden. Zo schattig, etc. Maar op de een of andere manier past dit niet in een bepaald wereldbeeld, waarin mensen op personen vallen en niet massal op een vergelijkbaar stoer archetype.
[..]
Het zou denk ik makkelijker zijn om naar de overeenkomsten te kijken, omdat je van daar uit wat makkelijker bruggen naar elkaar kan bouwen..
Dat kunnen ze ook niet begrijpen, omdat ze allemaal omhoog gevallen prinsesjes zijn, die alles en meer willen als het gaat om hun ideale man, terwijl ze er zelf geen ruk voor hoeven / willen te doen.quote:Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Als je als man niet slaagt in het vinden van een partner, word je onaantrekkelijker omdat het niet lukt. Dat brengt namelijk onzekerheid en wanhoop met zich mee, zaken die vrouwen juist wegjagen. Het gaat dus alleen maar slechter en dat is de frustratie die vrouwen in mijn optiek moeilijk begrijpen.
Bij de dingen die ik leuk vind om te doen komen genoeg dames dus dat is het probleem niet. Wel dat ze veelal bezet zijn of daar niet komen om te flirten..quote:Op maandag 16 november 2015 15:58 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dan help je jezelf er nog steeds niet mee. Het lastige in jullie situatie is dat je tegelijkertijd meer moet doen om potentieel romantische contacten met vrouwen op te doen én er in je hoofd juist ook minder mee bezig zijn. Zoeken naar passies is een goede, ondertussen werken aan gesteldheid (sporten, gezond eten), belang hechten aan je intellectuele ontwikkeling en ook je uiterlijk. Voor potentieel romantische contacten moet je gewoon echt heel veel vrouwen aanspreken, maar bij voorkeur ook praatjes maken met mannen en niet alleen vrouwen die je ziet zitten aanspreken.
Dit zit allemaal alleen in je hoofdquote:Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar wel als je zoals TS en ik dat steeds keer op keer hebt. Vandaag ook weer. Geen persoonlijke afwijzing, maar wel een meid die wel érg vaak voorbij kwam en even later met een vriendin stond te beppen maar met een richting zodat ze goed overzicht had. Ik volgde haar ogen en die waren inderdaad op een jongen gericht. Praten en lachen met die vriendin ondertussen en het dus over die jongen hebben gok ik. Niet persoonlijk afgewezen dus, maar wel dat het bij ons nooit gebeurd, die interesse. Om je heen dus wel, maar jij bent zelf niet het onderdeel van het spel.
Wat jij vrouwen verwijt, daar maak jij jezelf ook flink schuldig aan, namelijk de pretentie dat jij precies weet hoe het voor vrouwen werkt. 'Vrouwen krijgen wat ze willen. Flink uitgewoond worden door jullie ideall mannen.'quote:Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook niet begrijpen, omdat ze allemaal omhoog gevallen prinsesjes zijn, die alles en meer willen als het gaat om hun ideale man, terwijl ze er zelf geen ruk voor hoeven / willen te doen.
Als die vrouwen hier zien, dit soort topic als een gezeik en wij mannen die minder geluk hebben in het leven, krijgen de schijt van jullie verwaande en niks is te goed houding. Dat is het hele en enige gezeik, want wij zijn diegene, die alles moeten doen en als enige moeten dealen met afwijzingen.
Geen enkele vrouw die contact met je maakt, omdat ze willen dat jij dit als man doet. Dan doe je dit en dan is het nog niet goed. Ondertussen voel je je kloter met elke afwijzing, geen enkele stap verder, terwijl jullie vrouwen kunnen krijgen wat jullie willen. Flink uitgewoond worden door jullie ideaal mannen.
Wij hoeven en moeten niet veranderen, jullie vrouwen moeten dit. Ik ga mezelf veranderen, omdat vrouwen zich te goed voor mij voelen? Fuck No! Situaties fucking relativeren, omdat je het als vrouw in jouw omgeving niet herkent.![]()
Geen enkel besef, dat is het.
Echt heel erg ditquote:Op maandag 16 november 2015 15:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oneens, je wordt niet per definitie onaantrekkelijker, omdat het je niet lukt. Het gaat erom hoe je met die onzekerheid en wanhoop omgaat, iets wat jij dan misschien weer wat moeilijker begrijpt. Wanhoop komt vervelender over, want dan gaat het meer om de actie dan om de persoon. Onzekerheid is een minder groot struikelpunt dan vaak wordt gedacht. Het kan juist charmant zijn dat het niet zo een haantje is of misschien zelfs complimenteus dat de ander zo zenuwachtig van je zou worden. Zo schattig, etc. Maar op de een of andere manier past dit niet in een bepaald wereldbeeld, waarin mensen op personen vallen en niet massal op een vergelijkbaar stoer archetype.
Nou nee want ik kwam haar vaker tegen en zag haar ook al vaker praten met de jongen waar ze naar keek.quote:Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit zit allemaal alleen in je hoofd
Serieus Je moet echt eens met iemand gaan praten die jouw je gedachten leert toetsen aan de realiteit. Cognitieve gedragstherapie of zo
Deze vijandige houding lost natuurlijk ook niks op. Eenieder zou ernaar moeten streven de beste versie van zichzelf te zijn als mogelijk. Wanneer dit wordt ingegeven door een gebrek aan succes bij het andere geslacht, dan zij het zo.quote:Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook niet begrijpen, omdat ze allemaal omhoog gevallen prinsesjes zijn, die alles en meer willen als het gaat om hun ideale man, terwijl ze er zelf geen ruk voor hoeven / willen te doen.
Als die vrouwen hier zien, dit soort topic als een gezeik en wij mannen die minder geluk hebben in het leven, krijgen de schijt van jullie verwaande en niks is te goed houding. Dat is het hele en enige gezeik, want wij zijn diegene, die alles moeten doen en als enige moeten dealen met afwijzingen.
Geen enkele vrouw die contact met je maakt, omdat ze willen dat jij dit als man doet. Dan doe je dit en dan is het nog niet goed. Ondertussen voel je je kloter met elke afwijzing, geen enkele stap verder, terwijl jullie vrouwen kunnen krijgen wat jullie willen. Flink uitgewoond worden door jullie ideaal mannen.
Wij hoeven en moeten niet veranderen, jullie vrouwen moeten dit. Ik ga mezelf veranderen, omdat vrouwen zich te goed voor mij voelen? Fuck No! Situaties fucking relativeren, omdat je het als vrouw in jouw omgeving niet herkent.![]()
Geen enkel besef, dat is het.
Maar en ik moet zeggen dat ik mensen jou dit advies vaker heb zien geven en je het helaas in de wind slaat, je hoeft niet direct met die vrouwen te daten. Je kan ook vriendschappelijk met ze omgaan, zo beter leren praten met vrouwen én via hun misschien een leuk meisje leren kennen. Zeker als je op zoek bent naar iets serieus is dit een erg nuttige methode.quote:Op maandag 16 november 2015 16:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij de dingen die ik leuk vind om te doen komen genoeg dames dus dat is het probleem niet. Wel dat ze veelal bezet zijn of daar niet komen om te flirten..
Dat betekend toch ook niks? Wie weten zitten ze samen op breien of moeten ze samen een opdracht makenquote:Op maandag 16 november 2015 16:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou nee want ik kwam haar vaker tegen en zag haar ook al vaker praten met de jongen waar ze naar keek.
Jij wil niet uitgewoond worden door je ideale man (die naast zijn bedprestaties dus ook nog leuk is om mee te praten, lief is en jou de mooiste vrouw in de wereld vindt)?quote:Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat jij vrouwen verwijt, daar maak jij jezelf ook flink schuldig aan, namelijk de pretentie dat jij precies weet hoe het voor vrouwen werkt. 'Vrouwen krijgen wat ze willen. Flink uitgewoond worden door jullie ideall mannen.'
Asjeblieft zeg, laat me niet lachen.
Te simpel gedacht, mensen zijn berucht slecht in zichzelf inschatten.quote:Op maandag 16 november 2015 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt heel erg dit
Ik snap ook niet zo goed hoe het kan dat elke keer als een topic als dit voorbij komt vrouwen dit uitleggen en mannen dan zeggen 'nee dat is niet zo'
'Wij' zijn toch degene die je wil strikken? En 'wij' leggen toch net uit waar het 'fout' gaat? Hoe kun je dan volhouden dat het anders is?
Ja? Dat is het punt van reactie? Echt, godsamme zeg.quote:Op maandag 16 november 2015 16:35 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Jij wil niet uitgewoond worden door je ideale man (die naast zijn bedprestaties dus ook nog leuk is om mee te praten, lief is en jou de mooiste vrouw in de wereld vindt)?
Ik denk het wel eigenlijk. Dat jullie, tussen al het kaf uiteindelijk je ideale man vinden om je uit te wonen, terwijl hij verdrietig achterblijft, omdat hij blijkbaar voor niemand de ideale man is.quote:Op maandag 16 november 2015 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja? Dat is het punt van reactie? Echt, godsamme zeg.
Nou ja iemand die zou naar vrouwen kijkt kan nooit de ideale partner voor een vrouw zijn lijkt mequote:Op maandag 16 november 2015 16:38 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk. Dat jullie, tussen al het kaf uiteindelijk je ideale man vinden om je uit te wonen, terwijl hij verdrietig achterblijft, omdat hij blijkbaar voor niemand de ideale man is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |