abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157594530
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 10:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

volgens mij zei ik ook iets van 'genoeg vrouwen/meerdere vrouwen' etc
ik had t ook niet zozeer over jou.
Meer over de angst dat het gelezen wordt als 'niemand heeft er problemen mee' omdat dat beter in t straatje past :+
compact en kleverig.
  maandag 16 november 2015 @ 11:03:40 #77
416020 K44S
The bearded man
pi_157594572
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Meer over de angst dat het gelezen wordt als 'niemand heeft er problemen mee' omdat dat beter in t straatje past :+
De vrouwen die daar een probleem me hebben, daar heb je dan sowieso al pech bij.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157594593
quote:

[..]

Wat TS betreft heb ik eigenlijk het idee dat '(bijna) iedereen heeft er problemen mee' beter in het straatje past. Het is immers al janktopic nr. 9947275
pi_157594715
quote:

[..]

die kans lijkt me bij TS vrij klein :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157594774
quote:

[..]

Iemand die uit onzekerheid een topic opent en vindt dat hij achterloopt gaat vast denken dat aaaaalle vrouwen het geen enkel probleem vinden dat hij maagd is.
pi_157594803
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 11:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Wat TS betreft heb ik eigenlijk het idee dat '(bijna) iedereen heeft er problemen mee' beter in het straatje past. Het is immers al janktopic nr. 9947275
Hij mag toch ook best een beetje janken als hij het vervelend vindt, daar is internet ook een beetje voor toch ;)!
pi_157594881
quote:
99s.gif Op maandag 16 november 2015 11:16 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Iemand die uit onzekerheid een topic opent en vindt dat hij achterloopt gaat vast denken dat aaaaalle vrouwen het geen enkel probleem vinden dat hij maagd is.
nee, klopt. Realisme is echter n groot goed.
In positieve en in negatieve zin.
compact en kleverig.
pi_157595191
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 11:18 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hij mag toch ook best een beetje janken als hij het vervelend vindt, daar is internet ook een beetje voor toch ;)!
Daarom zeg ik 'dit is al janktopic nummer 9947275'. Nooit wordt er iets met tips gedaan. Altijd zijn er smoesjes voor waarom een tip niet zou werken en bovendien ligt het altijd aan iemand anders.
pi_157595245
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 11:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Daarom zeg ik 'dit is al janktopic nummer 9947275'. Nooit wordt er iets met tips gedaan. Altijd zijn er smoesjes voor waarom een tip niet zou werken en bovendien ligt het altijd aan iemand anders.
Ik vind dat syndroom best wat verbeterpunten van zichzelf opnoemt juist.
pi_157595535
Heb je het er al eens over gehad met iemand in het echte leven? Bij mij nadert de 25 en ik heb ook geen ervaring. Laatst vertelde ik het aan een vriendin van me, en dat ik bang ben dat het er nooit van zou komen. Ze wist me goed gerust te stellen. En het bleek dat een aantal vriendinnen van haar (die ik ook ken) ook nog 0 ervaring hadden, dat had ik van hen echt nooit kunnen denken.
The show must go on
pi_157596323
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 11:56 schreef Kokoswater het volgende:
Heb je het er al eens over gehad met iemand in het echte leven? Bij mij nadert de 25 en ik heb ook geen ervaring. Laatst vertelde ik het aan een vriendin van me, en dat ik bang ben dat het er nooit van zou komen. Ze wist me goed gerust te stellen. En het bleek dat een aantal vriendinnen van haar (die ik ook ken) ook nog 0 ervaring hadden, dat had ik van hen echt nooit kunnen denken.
Hoe wist ze jou gerust te stellen? Bood zij zich aan om je maagdelijkheid weg te nemen of gaat ze je koppelen aan een van haar vriendinnen?
pi_157596840
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe wist ze jou gerust te stellen? Bood zij zich aan om je maagdelijkheid weg te nemen of gaat ze je koppelen aan een van haar vriendinnen?
Ze heeft een relatie en ik heb geen interesse in haar :P Me koppelen aan een van haar vriendinnen heeft ze helaas niet aangeboden. ;(

Eigenlijk stelde ze me gewoon gerust door te luisteren en te zeggen dat er meer zonder ervaring zijn dan ik dacht. Ik weet niet meer wat ze precies zei.
The show must go on
pi_157597289
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:00 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ze heeft een relatie en ik heb geen interesse in haar :P Me koppelen aan een van haar vriendinnen heeft ze helaas niet aangeboden. ;(

Eigenlijk stelde ze me gewoon gerust door te luisteren en te zeggen dat er meer zonder ervaring zijn dan ik dacht. Ik weet niet meer wat ze precies zei.
Toch gaat er niets veranderen aan je situatie als je niet helder hebt waardoor het tot nu toe er niet van is gekomen en wat je daaraan kunt veranderen. Kun je haar niet vragen of ze je kan proberen te koppelen aan een van die vriendinnen? Of heb je geen interesse in hen?
pi_157599011
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 11:56 schreef Kokoswater het volgende:
Hoezo had je 't niet verwacht van die meiden?
Ik snap TS wel.
Door gebrek/weinig ervaring met het andere geslacht denk je al gauw dat je geen kans maakt bij een meid. Ik heb dat zelf ook. Ik duf alleen een move te maken als ik weet dat ze single is. Te vaak gebeurd dat ze al een relatie had, dus teleurstelling. Overigens zijn 'mooie meiden' ook op zoek naar een relatie, maar zijn die vaak een stuk zelfverzekerder dus als jij dat niet bent is het lastig om ze aan te spreken of uberhaupt kans te maken.
pi_157599447
Teleurstelling kan je nooit geheel voorkomen.
pi_157599557
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee tuurlijk zijn er ook vrouwen die het niet willen. Net zo als dat ik nooit iemand zou daten die niet weet wie Dostojevski of Kant is en dat dat een ander weer niet uit maakt.
Maar het lijkt me duidelijk waar TS beter op kan focussen: dat er zeker een groep vrouwen is (die dat ook al meerdere malen aan hebben gegeven in verschillende van dit soort zeiktopics op fok) die er geen moeite mee hebben

Het lijkt me trouwens wel dat bijna alle vrouwen niks hebben met dit slachtoffer gezeik
Dat is waar, maar voor een vrouw is het ook gewoon heel moeilijk om begrip op te brengen voor de frustratie, omdat het er één is die jullie niet of nauwelijks kennen. De frustratie van een vrouw is dat ze geen enkele leuke man vindt, de frustratie van een man is dat hij geen enkele vrouw vindt.

Bij lang niet iedere man is het zo extreem als bij TS, maar velen kennen wel een periode dat het even tegenzat. En als het eenmaal tegenzit, is het heel lastig om erbovenop te komen. Je kan de lat verlagen, maar een vrouw wil wel het gevoel hebben dat ze speciaal is, daarbij straalt wanhoop van verre af.

Uiteindelijk moet je gewoon blijven zoeken (en daarbij dus nog steeds eisen blijven stellen), maar elke keer dat het faalt is een klap voor je zelfvertrouwen. Dus ja, het kan wel zo zijn dat er genoeg vrouwen best een jongen als TS zien zitten, maar hij moet de juiste eerst nog vinden. Dat is gewoon een frustrerende tocht.
pi_157599732
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 15:07 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Dat is waar, maar voor een vrouw is het ook gewoon heel moeilijk om begrip op te brengen voor de frustratie, omdat het er één is die jullie niet of nauwelijks kennen. De frustratie van een vrouw is dat ze geen enkele leuke man vindt, de frustratie van een man is dat hij geen enkele vrouw vindt.

Bij lang niet iedere man is het zo extreem als bij TS, maar velen kennen wel een periode dat het even tegenzat. En als het eenmaal tegenzit, is het heel lastig om erbovenop te komen. Je kan de lat verlagen, maar een vrouw wil wel het gevoel hebben dat ze speciaal is, daarbij straalt wanhoop van verre af.

Uiteindelijk moet je gewoon blijven zoeken (en daarbij dus nog steeds eisen blijven stellen), maar elke keer dat het faalt is een klap voor je zelfvertrouwen. Dus ja, het kan wel zo zijn dat er genoeg vrouwen best een jongen als TS zien zitten, maar hij moet de juiste eerst nog vinden. Dat is gewoon een frustrerende tocht.
Ik wil ook niet ontkennen dat het frustrerend is maar ik denk dat wel belangrijk is, ook met het oog op 'wat vinden vrouwen', hoe je er mee om gaat.
Doe je wat constructiefs? Probeer je dingen? Kijk je kritisch naar jezelf?
Of miep je, leg je de oorzaak buiten jezelf etc? Ik heb TS zelfs de vluchtelingen de schuld zien geven (serieus).
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157599967
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik wil ook niet ontkennen dat het frustrerend is maar ik denk dat wel belangrijk is, ook met het oog op 'wat vinden vrouwen', hoe je er mee om gaat.
Of miep je, leg je de oorzaak buiten jezelf etc? Ik heb TS zelfs de vluchtelingen de schuld zien geven (serieus).
Dat ben ik met je eens, heb misschien wat te snel gereageerd, want ik las dat zijn klagen blijkbaar een terugkerend fenomeen is. Daar help je jezelf zeker niet mee. Je mag best een keertje zeiken, maar daarna moet je gewoon weer verder met je leven.
pi_157600012
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En dat doet ie nog, zie pohi, maar denk dat het een Asperger dingetje is. :)

En slechte opvoeding uiteraard.
pi_157600038
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 15:07 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

De frustratie nog wel, toe maar. Alsof het er maar één is :N Dat iemand je wil palen is niet zo zaligmakend als bepaalde mannen het hier willen doen voorkomen. Immers hoeft het niet veel verder te gaan dan dat en dat zet de deur open naar de onzekerheid dat je alleen maar goed genoeg bent om geneukt te worden. En dan komt het feitelijk op hetzelfde neer en dat is dat men van beide partijen deep down toch graag leuk wil worden gevonden om wie ze echt zijn.

quote:
Willen mannen niet ook dat gevoel hebben, ook al proberen ze dat op een iets andere manier te bereiken, dan?

quote:
Vrouwen hebben geen frustrerende toch op zoek naar die juiste, die hen leuk vindt voor wie ze zijn..?
  maandag 16 november 2015 @ 15:26:27 #96
416020 K44S
The bearded man
pi_157600058
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2015 15:25 schreef Gray het volgende:

[..]

En dat doet ie nog, zie pohi, maar denk dat het een Asperger dingetje is. :)
Mijn broer denkt het te hebben, en heeft sinds kort een vriendin (ook al is hij 30 en christelijk).
Dus asperge zou een "smoes" zijn.
pi_157600093
Ik snap ts volkomen. Ik heb er zelf ook mee te maken en ben ook 25, alleen heb ik wel een keer sex gehad en een stuk of 30 verschillende meiden gezoend en nog wat aangerommeld. Bijna alles onder invloed wel, en tevens niet in eigen omgeving. Iets wat me bij ts denk ook de grootste belemmering vormt. Klein dorp, ouders die in je nek hijgen. Zodra ik verderop een kroeg of wat daar ook op lijkt heb ik succes. Echter in eigen omgeving is de kans 0.. Het enigste wat ik ts kan aanraden is om het verderop te zoeken en eventueel mee gaan met een groepsreis voor wat zelfvertrouwen te kweken.
pi_157600110
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:26 schreef K44S het volgende:

[..]

Mijn broer denkt het te hebben, en heeft sinds kort een vriendin (ook al is hij 30 en christelijk).
Je broer moet niet zo denken en naar een prof gaan die daadwerkelijk een diagnose kan stellen. Verder is de ene asperger de andere niet en is het niet raar dat zo een "handicap" wel degelijk een relatie kan vermoeilijken. Dat er een aantal wel een relatie hebben, hoeft geen kut te zeggen over in hoeverre het belastend is bij een ander..
  maandag 16 november 2015 @ 15:30:49 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_157600172
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 15:27 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Ik snap ts volkomen. Ik heb er zelf ook mee te maken en ben ook 25, alleen heb ik wel een keer sex gehad en een stuk of 30 verschillende meiden gezoend en nog wat aangerommeld. Bijna alles onder invloed wel, en tevens niet in eigen omgeving. Iets wat me bij ts denk ook de grootste belemmering vormt. Klein dorp, ouders die in je nek hijgen. Zodra ik verderop een kroeg of wat daar ook op lijkt heb ik succes. Echter in eigen omgeving is de kans 0.. Het enigste wat ik ts kan aanraden is om het verderop te zoeken en eventueel mee gaan met een groepsreis voor wat zelfvertrouwen te kweken.
Zoals al eerder aangegeven: Ik heb het zelfde"probleem"als ts.
Christelijk opgevoed en seks voor het huwelijk is natuurlijk ter verdoemennis.

Als je zelf niet meer gelooft (zoals ik) heb je zat mogelijkheden -helemaal als je een baan hebt-.
Ik noem maar wat op: weekendje engeland en dan een hotel pakken.
In grote stad gaan stappen en als je dan beet hebt, met z'n 2 een hotel pakken.
Naar haar huis gaan.

Etc.
pi_157600187
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:26 schreef K44S het volgende:

[..]

Omdat jij 1 iemand kent die zichzelf gediagnostiseerd heeft is het meteen een smoes? :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')